Mitä mieltä tilanteesta?
Nainen ihastuu mieheen joka on varattu. Mies flirttailee naiselle ja nainen vastaa mutta ei ole aloitteellinen koska mies on varattu. Mies kehottaa naista poistumaan. Nainen poistuu ja unohtaa. Myöhemmin mies ottaa yhteyttä, nyt kävisi. Naisella ei ole enää tunteita, hän on jo surrut ja päässyt yli.
Rakastiko nainen koskaan miestä?
Kommentit (14)
Kysy siltä naiselta. Kukaan muu ei voi tietää. Ja jos nainen viihtyy av-palstalla, ei hän todennäköisesti tiedä itsekään.
Nainen oli ihastunut hetken aikaa. Rakastunut on aivan liian voimakas ilmaisu niin pinnalliselle kohtaamiselle.
Minua kiinnostaisi tietää alapeukuttajien näkökulma(t).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko sulla vähän heikko itsetunto, kun noin kolahtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko sulla vähän heikko itsetunto, kun noin kolahtaa?
Ei ole ainakaan tässä mielessä. Saanko silti olla kiinnostunut?
Ap
No ei kai tuollaisessa flirttivaiheessa kukaan rakasta? Eli ei, ei rakastunut. Oli kiinnostunut, ei ole enää.
En usko, että rakastumisesta on ollut kyse. Ja hölmöä olisi naiselta jäädä odottamaan tätä varattua miestä, että milloin, jos koskaan, varattua miestä kiinnostaisi. Ja yhtä hölmöä mieheltä olettaa, että nainen tulee takaisin, nyt kun aika on parempi miehelle.
Ei rakastanut. Hiukan oli ihastunut, siinä kaikki.
Mitä tekemistä rakkaudella on tämä tilanteen kanssa?
Miksi sille miehelle nyt yhtäkkiä sopiikin?
Vierailija kirjoitti:
Elämän tilanne muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Hmm...mies ei ole enää varuttu. Oletko koskaan kuullut, parisuhteita päättyy?
Veikkaanpa, että se tilaisuus naisen puolelta meni jo. Tunteet ovat viilentyneet. Silloin ihastumisen hetkellä olisi voinut roihahtaakin, jos olisi ollut saumaa. Miehellä voi olla oma suhde kaatumassa tai jopa jo päätynyt ja "kokeilee kepillä jäätä"
.