Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu julkkista! Sana vapaa!

Vierailija
07.02.2019 |

Katsoin tänään puoliseiskaa ja haastateltavana oli Jenni Pääskysaari. Mulla On Jennistä tosi positiivinen mielikuva, Jennistä huokuu jotenkin positiivinen ja lämmin energia, mun mielestä voisi olla useammassakin ohjelmassa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen DeGeneres. Hauska, pilke silmäkulmassa, on kiva katsoa miten se saa luotua yhteyden yleisöön ja vieraisiinsa.

Vierailija
22/39 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako täällä sanoa, että Jenni Vartiainen ansaitsisi isoa joka koloon jotta oppisi nöyryyttä?

Näköjään saa sanoa koska tämäkin kommenttisi on vielä täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ropse on niin OMNOMNOMNOM-NOM siinä kumitakissaan ja suu rakosellaan!!!

Vierailija
24/39 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Leppilampi, ei haittaa vaikka olet kaikissa ohjelmissa, oothan sä aika kivan näköinen.

Vierailija
25/39 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Herman vaikuttaa ystävälliseltä ja mukavalta mieheltä. Hänellä on hyvä energia ja hän on taitava työssään. Komeakin vielä!

Vierailija
26/39 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo n. 20 vuotta vanha, mutta kerronpa kuitenkin...

Tuttu yh-nainen kuoli leukemiaan ja häneltä jäi 6-vuotias lapsi. Läheiset toivoivat, että hautajaisissa soitettaisiin Mikko Alatalon Suojelusenkeli ja hakivat biisin nuotteja, mutta siihen aikaan niitä oli vielä jotenkin vaikea saada. Mutta kävikin niin, että Alatalo oli saanut kuulla asiasta ja tuli itse hautajaisiin esittämään biisin. Kova veto minun mielestäni!

Vierailija
27/39 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihla Viitala on kaunis ja väärinymmärretty nainen.

Vierailija
28/39 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina Lymi on kyllä aivan uskomaton mulkku! Ei mitään käytöstapoja. Epäilen vahvasti, että hän on narsisti.

Vierailija
29/39 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Vikman on kaunis ja lahjakas nuori nainen, arvostaa perinteitä ja vaikuttaa ehdottoman uskolliselta.

Vierailija
30/39 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ovatko he mitään julkkiksia, mutta itse ainakin sain todella posiivisen kuvan jääkiekkoilija Kevin Lankisesta sekä myös Jani Hakanpäästä. Vaikuttavat fiksuilta ja mukavilta ihmisiltä. Ulkonäkökin ihan huippu, mutta muutenkin näyttävät olevan hyviä tyyppejä. Kuin kaikki muutkin Leijonat on pakko todeta. Sympaattinen joukkue.

Vierailija
31/39 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo Hakkarainen on inhimillisine virheineen sympaattinen ja samastuttava hahmo, todellinen kansanmies.

Vierailija
32/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkarainen on pelkkä oman edun tavoittelija, ja vieläpä juntti..nämä olivat kehuja.

Vierailija
33/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ovatko he mitään julkkiksia, mutta itse ainakin sain todella posiivisen kuvan jääkiekkoilija Kevin Lankisesta sekä myös Jani Hakanpäästä. Vaikuttavat fiksuilta ja mukavilta ihmisiltä. Ulkonäkökin ihan huippu, mutta muutenkin näyttävät olevan hyviä tyyppejä. Kuin kaikki muutkin Leijonat on pakko todeta. Sympaattinen joukkue.

Hakanpää ei pelkää näyttää tunteitaan ja se jos joku on harvinainen piirre jääkiekkoilijassa

Vierailija
34/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarin huomenta suomi lähetyksen Sini koira on niin symppis😍 tulee hyvä ja lämmin mieli kun hän söpöilee siellä.

Vierailija
35/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eero Milonoff on ihan huippu! Tykkään sen tyylistä.

Vierailija
36/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pehmeä ja lämmin kohta sydämessä Mika Häkkiselle ihan muinaisista 90-luvun alkuhämäristä asti. Ei mikään järjen kotka, mutta aina ystävällinen. Ei ole unohtanut entisiä mikroautoiluajan kavereitaan.

Vierailija
37/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina Lymin kanssa asioinut työni kautta useampaan otteeseen ja hän on aina todella ystävällinen ja mukava ihminen

Olen yhden kerran, n. 10 v sitten, silloisen työni kautta asioinut Tiina Lymin kanssa, ja oli erittäin töykeä ja jotenkin ylimielisen oloinen. Mutta jos on yleensä mukava, niin saattoihan hänellä olla vain huono päivä?

Vierailija
38/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni Vartiainen on kaunis, lämmin, karismaattinen upea nainen. Tekee ok musaa.

Ei ole eikä tee.

Vierailija
39/39 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako täällä sanoa, että Jenni Vartiainen ansaitsisi isoa joka koloon jotta oppisi nöyryyttä?

Näköjään saa sanoa koska tämäkin kommenttisi on vielä täällä.

Kuten huomaat, kommentti oli poistettu ja täällä ainoastaan sinun lainauksesi takia. törkimys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän