Itsekäs mies ärsyttää!
En tiedä miten sitä jaksaisi.. teillä kenellä itsekäs mies, niin mikä auttaa kestämään ja jaksamaan?
Kyllä, eroan heti kun saan taloudellisen tilanteen / asumiskuviot kuntoon.
Kommentit (8)
l.ompakkoloinen loisii vielä "itsekkäältä" mieheltä viimeiset rahat.
Vierailija kirjoitti:
Niin.. miten sen nyt sitten ottaa.. mies ei maksa asumisestaan mitään, minä maksan vastikkeen, sähkölaskun, vesilaskun ja viimeisimmän kuukauden ajan olen maksanut jokaisen yhteisen ruokakauppalaskun. Maksan myös asuntolainan, mutta toisaalta se on nimissäni.
Alkup. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.. miten sen nyt sitten ottaa.. mies ei maksa asumisestaan mitään, minä maksan vastikkeen, sähkölaskun, vesilaskun ja viimeisimmän kuukauden ajan olen maksanut jokaisen yhteisen ruokakauppalaskun. Maksan myös asuntolainan, mutta toisaalta se on nimissäni.
eli taloutesi menee kuntoon heti kun lähdet. Älä aikaile.
Jos sulla on kerta omistusasunto (asuntolaina) niin miten sun pitää asumiskuviot saada kuntoon? Heitä ukko ulos.
Alkup. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero vireille ja samassa lapussa vaadit, että äijä heivataan sinun kämpästäsi pihalle. Ellei teillä ole avioehtoa, on iso riski, että hän vaatii ositusta ja tasinkoa, mutta on eri juttu, miten sille vaateelle käy, jos kerran sinä olet elättänyt teidät molemmat eikä hän ole tehnyt mitään yhteiseksi hyväksi.
Anonym kirjoitti:
En tiedä miten sitä jaksaisi.. teillä kenellä itsekäs mies, niin mikä auttaa kestämään ja jaksamaan?
Kyllä, eroan heti kun saan taloudellisen tilanteen / asumiskuviot kuntoon.
Siis elätkö nyt miehen siivellä vai mitä tarkoitat?
omistamme tämän asunnon puoliksi, mies maksoi oman osuutensa perinnöllään. Remontoimme tämän kodin, remonttilaina ja mun 50% osuuden asuntolaina on mun harteilla. En pysty ostamaan miestä ulos, mies ei halua ostaa mun puolikasta. Asuntomme oli vuosi sitten myynnissä ja ei mennyt kaupaksi. Vuokralaisia mies ei suostu asuntoon ottamaan.
Toiseen asuntoon mun rahat ei riitä ja jotta tämäkin koti pysyy asumiskuntoisena, niin huolehdin asunnon siivouksesta ja ulkotöistä.
Mutta siis.. lähinnä kyselin että minkälaisia keinoja teillä on itsekkään ihmisen kanssa elämiseen, millä jaksatte?
Ketään ei kiinnosta.