Miksi nainen haluaa olla pitkä ja hoikka kun ne ovat miehisiä ominaisuuksia?
Nainen ei ole miestä pidempi eikä "pitkä", nainen ei myöskään ole luonnostaan voimakas, jäntevä, "kiinteä" ja hoikka. Naiselle ominaista on olla lyhyt ja rasvaa kerryttävä.
Miksi naiset haluavat miehisiä ominaisuuksia itseensä? Pituutta, jäntevyyttä, lihaserottuvuutta, johtajuutta ja päämäärätietoisuutta muun muassa.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole luonnostaan "kiinteä" ja hoikka.
Oletko koskaan nähnyt naisia missään?
Siis normaaleita hyväkuntoisia naisia, ei ylipainoisia löllertäjiä.
Koska miehet tykkäävät siitä. Oikeasti se ei mene niin että miesten ihannenainen on ylifeminiininen tai naisten ihannemies ylimaskuliininen.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet tykkäävät siitä. Oikeasti se ei mene niin että miesten ihannenainen on ylifeminiininen tai naisten ihannemies ylimaskuliininen.
Mieluummin pitkä ja hoikka nainen, kuin lyhyt ja pyylevä.
M28
Mielummin oon hoikka ja voimakas. En ole kyllä ikinä kuullut että kellekään miehellekään naiseuden mittari on "lyhyt ja läski."
Koska kauneusihanne maailmassa on aina se kaikkein mahdottomin tavoiteltava. Valtaosa maailman naisista on lyhyehköjä. Tottakai kauneusihanne silloin on pitkä, hoikka- ja pitkäsäärinen. Yhdessä vaiheessa kauniilla naisella piti olla kapea lantio ja valtavat tissit, pituutta tietysti rutkasti. Nyt on muodissa epätodellisen iso takamus. Ja sitten kun tänne iskee pitempiaikainen nälänhätä, nähdään sekin ihme että lihava nainen tulee muotiin. Se mikä on vaikeinta saavuttaa on aina muodissa, kuten se mitä on vain vähän on arvokasta.
En ole kyllä ikinä toivonut olevani pitkä, ja ainoa pitkä ystävänikin on aina toivonut olevansa lyhyempi. Hoikkuus ei taas mielestäni naisesta puhuttaessa tarkoita mitään laihaa koikkeliiniä, vaan normaalissa kunnossa olevaa naista jolla löytyy silti peppua ja rintaa.
Itse ainakin hyväksyn kaikki ihmiset ihan sen mittaisena kuin ovat, eli kuin kukin heistä on.
En ole ikinä halunnut olla pitkä, koska pituus ei tee naisesta mitenkään paremman näköistä. Hoikkuus kylläkin. Tai oikeammin normaalipainoisuus. Olen mielestäni liian pyöreä.
sauvaitsevainen kirjoitti:
Itse ainakin hyväksyn kaikki ihmiset ihan sen mittaisena kuin ovat, eli kuin kukin heistä on.
Sori, ylimääräinen a lipsahti. 'Suvaitsevainen ' piti siis olla, mutta: suvaitkaa, eli antakaa anteeksi tuo pieni virheeni...
Jos jokin naisen pituudessa on toivottavaa niin se on sopivan pitkät jalat suhteessa kehoon. Persjalkaisuus ei ole toivottava ominaisuus.
Voi kauhea, nyt putosi pohja naisena olemiselta kokonaan. Olen aina luullut, että minun sukuni sekä isän että äidin puolelta on pitkää ja melko lihaksikasta sukupuoleen katsomatta. Nyt sinä sitten kerrot, että minä ja naispuoliset sukulaiseni ovat miehekkäitä. Vai vielä epänaisellisiakin?
t. 180-senttinen akateeminen yrittäjä, joka palaa halusta olla naisellisen lyhyt, rasvaa kerryttävä, auktoriteettia hakeva ja päämäärätiedoton :D
Minusta on mukavaa katsella maailmaa samalta tasolta kuin lyhyehkö mies (olen nainen 170 cm). Pieni ja pyöreä en ole halunnut koskaan olla. Mieluummin vaikka pitkä ja pyöreä, ei tule niin pallomaista vaikutelmaa. En koe itseäni epänaiselliseksi.
Mistä olet saanut tuon päähäsi? Mun lähipiirissä ei yksikään nainen itseni mukaan lukien mieti pituuttaan tai painoaan etenkään toiveena olla juuri pitkä ja hoikka.
Se menee näin:
Nainen voi olla pitkä tai lyhyt, hoikka tai pyöreä, päämäärätietoinen uraohjus tai pehmeä kodin hengetär. Kaikki ovat seksikkäitä omalla tavallaan.
Miehen kuuluu olla pitkä ja raamikas, päämäärätietoinen menestyjä. Mies on naista pidempi ja isompi, miestä pitää pystyä katsomaan ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole miestä pidempi eikä "pitkä", nainen ei myöskään ole luonnostaan voimakas, jäntevä, "kiinteä" ja hoikka. Naiselle ominaista on olla lyhyt ja rasvaa kerryttävä.
Olen lyhyt ja pyöreä rasvaa kerryttävä. Enpä ole kellekään miehelle kelvannut, aina saa kuulla kuinka lihava olen. Se nyt vaan on niin että suurin osa miehistä haluaa laihan ja solakan, melko pitkänkin naisen.
Ööööö...... Mitä taas luin? :D kyllä nainen voi olla hoikka ja kiinteä olematta miehekäs. Hoikalla naisella terve rasvaprosentti vielä 20 on kuitenkin tuplat mitä hoikalla miehellä...
Ja haluaako monikaan nainen olla 180+ pitkä jos saa valita. Ei varmaan, mutta itselleni kelpaisi muutama lisäsentti ja korkoja käytän koska koen sen lisäävän naisellisuutta (ei miehekkyyttä) Normaali pituus lisää naisellisuutta verrattuna lapsenomaisuuteen tai skolioosimummoon.
No nuo eivät kyllä ole miehisiä tai naisellisia ominaisuuksia, ne on vaan ominaisuuksia.