Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tästä asunnosta

Vierailija
07.02.2019 |

"Asunto on persoonallisesti remontoitu omistajan toimesta 10 vuotta sitten" A-PU-A :D https://m.etuovi.com/kohde/g96499?haku=M1344653383
Siis tuostahan voisi saada ihanan asunnon, mutta kuinkahan paljon veisi rahaa. Täydellinen keittiö- ja vessaremontti ainakin. Ja tapetit. Harmi että on pilattu noin pahasti. Siis minun mielestäni.
Olin ihan varma että omistaja myy itse, kun kuvatkin on niin oudot, mutta ihan välittäjällä tuo on myynnissä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kantaa roskalavalle nuo mittatilausvälit ovet n 1500-2000 euroa kappale.

Vierailija
2/4 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hirveä. Nuo ovenkarmin muodot jotenkin häiritsee silmää tosi pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lattia on upea. Saisiko väliovista koristelistat sviduun ja sitten maalaisi oven, karmin ja karmilistan samalla sävyllä? Tapetit veks, se ei ole mahdoton homma. Keittiön kaapeissa tökkii nuo urat, mutta ihan oikeaa puuta nuokin lienevät. Olen ennenkin miettinyt, saisiko tuollaisen uritetun oven sileäksi puukitin avulla. Sitten hionta ja maali päälle. Tuo eteisen ja olkkarin välinen seinäratkaisu on kyllä omituinen.

Vierailija
4/4 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista kantaa roskalavalle nuo mittatilausvälit ovet n 1500-2000 euroa kappale.

No ne on mielestäni kivat, samoin lattia.