Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt olemaan kaikkea varten

Vierailija
06.02.2019 |

En koe tippaakaan olevani masentunut, vaan totaalisen kyllästynyt.

Ymmärrän 100% miksi monet päättävät jäädä lapsettomiksi tai eivät ota lemmikkiä tai miettivät tarkoin jopa parisuhdetta.

Ikinä en huoli enää muunlaista parisuhdetta, kun sellaisen missä ei jaeta yhteistä arkea! Saan olla rauhassa arjet ja ottaa miehestä ne parhaat palat viikonloppuisin!
Koiraa en ota enää koskaan, jollei minulla ole varaa sitä viedä hoitolaan, vaikka joka toisena viikonloppuna ihan vain, että saan hetken olla huolehtimatta siitä. Lisäksi kukkaro niinkin lyönnissä, että on aina varaa laittaa se yksi tonni sen el.lääkärikuluihin ilman, että itse pitää syödä sen takia näkkileipää.
Lapsia ei ikinä enää!! Miksi ihmiset niitä edes tekee? Jos olet elämässä johonkin asti jo edennyt, niin lapsesi kyllä muistuttaa siitä tasaisin väliajoin, että olet pelkkä nolla ja yhteiskunta säestää. Kaikki pääsee iskemään veitseä selkään, koska olet niin avuttomaan asemaan itsesi laittanut, kun tullut äidiksi. Mieskin saa sinut sillä liiskattua vanhanajan palvelijanaisen rooliin.

Jos saisin aloittaa alusta, niin vain työntekoon satsaisin! Siitä kun jää jotain käteenkin! Tekisin vain rahasta asioita ja päätän tasantarkkaan itse koska ja mitä teen vapaa-aikani! Kukaan ei ole kinumassa, vinkumassa tai vaatimassa yhtään mitään!
Kun on vain tarpeeki rahaa, niin kaikki muu mättö tuleekin sitten kaupanpäällisenä. Kaverit, terveys, helpompi koiranpito, harrastukset laadukkaine kamoine, taloudellisesti kahlitsematon parisuhde jne.
Ja ei, ei lapsia!

Kyllä näen on!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin toista mieltä, raha on loppupelissä se vähiten tärkeä asia elämässä! Tärkeintä on rakkaus,

Vierailija
2/2 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin toista mieltä, raha on loppupelissä se vähiten tärkeä asia elämässä! Tärkeintä on rakkaus,

Rakkaus on ikuista - kohteet vaihtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän