Sängyssä on 2 ominaisuutta - illalla sinne ei halua mennä mutta aamulla sieltä ei halua lähteä.
Tämä ärsyttää todella paljon. Iltaisin olisi vaikka mitä tekemistä, ja tuntuu ettei väsytä ollenkaan ja aina pitää loppujenlopuksi väkisin itsensä työntää nukkumaan. Sitten aamulla kun pitää herätä 6.30 niin en millään haluaisi enkä jaksaisi nousta. Sama on silloinkin, kun menen aikaisin nukkumaan.
Kommentit (17)
Se on juurikin noin. I feel your pain, sister/brother!
Minä haluan mennä siihen ja pysyä, mutta en saa tarpeeksi.
Minä olin pienenä lapsena aamuvirkku, heti kun äiti tuli herättämään niin melkein juoksin iloisena sängystä ylös. Nykyään saa pistää työpäivinä kellon soimaan vartti ennen kuin tarvisi herätä, että saa heräteltyä hieman itseään.
MInä olen niin hyvä sängyssä. Rakastan nukkumista. klo 6:n herätys pilaa kaiken.
Mäkään en olisi nuorempana viitsinyt mennä ikinä nukkumaan. Nyt kolmekymppisenä väsyttää sekä illalla että aamulla, jonkinlaista kehitystä kai sekin.
Mä olen myöhästynyt kymmeniä kertoja töistä sen takia että en meinaa jaksaa herätä.
Joinakin iltoina on paljon tekemistä että sänkyyn ei heti me mutta joinakin iltoina menee ajoissa ja ihan mielellään. Aamulla ei välttämättä heti nouse ja siksi mulla on useampi herätyskello soimassa eri aikoina niin saan torkunkin ja voin myös vaan makoilla sängyssä jonkun aikaa. Joskus myös meen sänkyyn makoilemaan, en nuku vaan chillaan
Luulen että sänky ja sohvakin vahvistavat maan vetovoimaa. Makaan niissä kuin gravitaatiokuopassa enkä millään meinaa päästä ylös.
Miten näillä kommenteilla voi olla näin paljon tykkäyksiä kun kun itse kommentteja on vain 10 :D
Minulla on päinvastoin. Menen illalla todella mielelläni sänkyyn lukemaan, ja aamulla minusta on ihanaa herätä, kun ei tiedä mitä kivaa päivä tuo tullessaan. Olen aamunvirkku.
Me mennään hyvissä ajoin sänkyyn miehen kanssa. Kyllä se uni tulee paremmin hyvän seksin jälkeen;) Ja aamulla olemme pirteitä.
Illalla on ihanaa mennä nukkumaan (jos on väsynyt eikä tarvitse pyöriä sängyssä odottamassa unta), mutta herääminen ei kyllä ole kivaa, varsinkaan jos ei saa nukkua niin pitkään kuin haluaa.
Isälläs oli 2 ominaisuutta ku sua teki
Sama se on suihkun kanssa. Kirveelläkään ei sais itseänsä ensin suihkuun mutta sitten kun sinne on vihdoin ja viimein päässyt, sieltä ei haluaiskaan tulla pois. 😅
On se hassua kyllä ihmeen totta, muillakin kuin leikki-ikäisillä.