Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä on kyse työkaverisuhteessa

Voiko sen vain tietää?
05.02.2019 |

Pyydän teiltä apua tilanteeseeni. Olen ollut uudessa työssäni noin vuoden verran keväällä tulee täyteen. Minua lähimpänä työyhteisössä oleva mies on koko tämän ajan ollut minulle läheinen ja eniten tekemisissä. Tämä mies kehuu minua, ei päivittäin mutta ehkä viikottain tai joitain kertoja viikossa. Ja saa minut tuntemaan itseni hyväksi ja taitavaksi työssäni. Hän on älykäs, hyvä keskustelemaan, ymmärtää minua ja koen, että meidän välillä on yhteys. Mies toisinaan esimerkiksi oviaukossa ohjaa minua fyysisesti selästä tai erilaisissa läheisimmissä tilanteissa vaikka kahvikoneen lähellä hipaisee minua reidestä. Tämä on jotenkin hämmentävää. Mietin välillä, että kuvittelenko vain vai onko tämä molemmin puoleista. Meillä on suurehko ikäero ja tiedän, että hän on supliikki mies ja varmasti muillekin naisille huomionsa antaa. Toisaalta hän saa juuri minut nostettua jalustalle ja tuntemaan itseni erityiseksi puheissaan. Kyse ei ole mistään teinijutuista, olemmehan jo keski-ikäisiä molemmat.

Vielä se loppukappale: Eli olemme molemmat vahvasti naimisissa ja varattuja. Molemmilla isot lapset, jopa aikuisia lapsia kummallakin. Mutta siitä huolimatta koen, että meillä on jotain.. Ystävän päivänä olemme menossa kahden yön yli työreissulle samaan paikkaan. Mielenkiinnolla odotan, vietetäänkö illat yhdessä. Se mielestäni voisi kertoa jo jotain. Pitäisikö minun kuitenkin jäädyttää koko homma ja unohtaa? Miten voisin, jos päivittäin ollaan tekemissiä. En etsi rakkautta enkä mitään. Mutta kun vatsanpohjassa on se tunne. Mitä teen? En pysty puhumaan tästä kenenkään kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No työpaikkaromanssi?

Vierailija
2/4 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinäisestä seksistähän on tullut työpaikoilla yhtä yleistä kuin kädenpuristus. Anna palaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te, kenen elämän rakkaus on löytynyt työpaikalta, miten olette tienneet sen? 

En oikein voi työpaikalla seksiä tai sellaista kuvitella tapahtuvan. Avokonttorissa mahdoton, Jos ei kopiohuoneeseen mene.. 

Vierailija
4/4 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sen vain tietää? kirjoitti:

Miten te, kenen elämän rakkaus on löytynyt työpaikalta, miten olette tienneet sen? 

En oikein voi työpaikalla seksiä tai sellaista kuvitella tapahtuvan. Avokonttorissa mahdoton, Jos ei kopiohuoneeseen mene.. 

meillä on muutama lukittava hiljainen huone joissa on sänky. Väkeä onkin sitten muutama tuhat.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme