Kun vanhuksilla ja sairailla ei saa tehdä bisnestä niin miksi sitten huononäköisiä saa rahastaa?
Minä olen huononäköinen ja joudun pulittamaan muovilinsseistä ja sangoista satoja euroja, vaikka niiden todellinen arvo hankitahinnan jälkeenkin on noin muutaman euron. Kiinassa hiontarobotti hioo linssejä alle eurolla kappale ja kumma että niistä sitten täällä pitää pulittaa "parhaimmillaan" 150€ kappaleelta. Sairasta.
Kommentit (7)
kuvittele maksavasi tuo summa kerran viikossa, sitten ollaan lähellä palvelutaloja.
Paitsi että lasien nouto maksaa 15€ extraa.
No sinähän saat lasisi tosi halvalla sitten, itse joudun pulittamaan aina lähes tonnin. Siksi en voi laseja ussia vaikka pitäisi.
Jep, varsinkin jos tarvitsee moniteholinssejä. Ihan hirvee rahastamista. :/
Vierailija kirjoitti:
Jep, varsinkin jos tarvitsee moniteholinssejä. Ihan hirvee rahastamista. :/
Ja ei se moniteholinssin hiominen ja materiaali ole sen kummempi operaatio. Voiko Kiinasta tilata suoraan laseja jos osaa lähettää sinne oikeat speksit? Tuntuu että nämä silmäasemat tekee aika hirveetä bisnestä näillä muovinpalasilla.
tuli mieleen, kummat on halvemmat piilolinssit vai silmälasit?
Vierailija kirjoitti:
No sinähän saat lasisi tosi halvalla sitten, itse joudun pulittamaan aina lähes tonnin. Siksi en voi laseja ussia vaikka pitäisi.
Tilaa lasit Kiinasta. Maksaa monitehotkin muutaman kympin + lentorahti.
Samaa miettinyt. Bisnestähän se on ollut jo kymmeniä vuosia. Noi hinnat on ihan sairaita muovinpalasista.