Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua masennukseen?

Vierailija
05.02.2019 |

Olen synnyttänyt juuri pienen, ihanan tytön. Ennen raskautta söin 7v masennuslääkettä, ja se piti tuon inhottavan, hävettävän sairauden aika hyvin pois, ainakin kun lääkeannosta lisättiin tarvittaessa.
Raskausaikana lääke piti lopettaa, ja ei varmaan ole yllätys että mielialaongelmat palasivat aika pian.
Minulla on kontakti psykiatriseen sairaanhoitajaan, jonka luona voin käydä juttelemassa. Jostain syystä en kuitenkaan osaa puhua hänelle syvimmistä tunnoistani, en vaikka kuinka yritän. Puhumme aika pinnallisesti silloin kun tapaamme.

Raskausaika siis sujui suhteellisen huonosti, ja raskauden viimeiset viikot lähinnä itkin. En osannut puhua kenellekään, en puolisolle tai neuvolantädille.
Synnytyksen jälkeen ongelma ei tietenkään kadonnut, en tosin sitä odottanutkaan.

Alan olla todella loppu tähän. En tiedä mitä teen.
Juttelusta ei ole apua, ja lääkettä ei voi vielä imetysaikana aloittaa uudelleen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli Citalopram 20 mg raskaus- ja imetysajan käytössä.

Vierailija
2/4 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitäs hävettävää siinä on? Asut varmaan maalla? Pääkaupunkiseudulla masennus on ihan normaalia ja melkein kaikki popsivat pillereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat tärkeysjärjestykseen! Sinun jaksamisesi on imetystä tärkeämpää. Ellet pysy kasassa, niin et pysty pitämään huolta lapsesta. Hae lääkkeet itsellesi. Pulloruokinta on oikein hyvä vaihtoehto.

Vierailija
4/4 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä