Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin juuri Prismassa jonkun mamman ostavan ulkomaalaisia vadelmia ja sanoin sille...

Vierailija
05.02.2019 |

Että niitä ei saa antaa edes koirille saati sitten ihmisravintoksi kelpaisi, on nimittäin norovirusta. Tuhahti, läimäsi pakastealtaan kiinni ja lähti kävelemään kovaa vauhtia pois. Mitä tein väärin?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaisia

Vierailija
22/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka ostaa marjoja keittääkseen ne? Hyvä että kaupat varoittavat ulkomaisista marjoista, mutta jotkut eivät vaan välitä tautiriskistä.

No esim. mä ostan. Teen usein kiisseleitä ja mehukeittoja. Silloin ne tulee keitettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa sattuu ja tapahtuu.

Tositarina minulta: olin Prismassa kaikessa rauhassa valitsemassa viinirypäleitä (niitä mitkä on jo pakattu etukäteen avonaisiin pusseihin. Mummeli tuli tuijottamaan kun lisäsin pussiin toisesta rypäleitä. Kutsui oikein kaverinsakin töllöttämään, että tuo se vaan huijaa tyynesti.

Meni aika noloksi siinä vaiheessa kun lopuksi totesin tyynesti että nämä on punnittavia hedelmiä ja menin kiltisti hedelmävaa'alle.

Joidenkin vaan pitää päästä sanomaan. Uuvelot.

Vierailija
24/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut norovirusta, vaikka lapsi halusi vadelmia kakkuun. Keitin ne marjat ja lisäsin soseena täytteeseen.

Vierailija
25/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä kenenkään ostoksiin menet puuttumaan?  

Minäkin olen kuullut, että ulkomaiset marjat pitäisi keittää ennen syömistä, ja niin olen itse tehnytkin. Mutta eiköhän se ole jokaisen omalla vastuulla kuitenkin.  Huomautteletko kaikille ihmisille kaupassa käydessäsi, että heidän pitää sitten kotiin mentyään käydä heti pesemässä kätensä, koska norovirus?

Vierailija
26/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nää kaikki stoorit sijoitetaan aina Prismaan? Voisiko joskus olla vaikka K-supermarket tai Alepa? Ihan vaihtelun vuoksi 🙄

XDDDDD Prismarakkautta😂😉😍🤐

Prismaerotiikkaa lihatiskillä😉 tai Marja-Matin luona!

Ei voi mennä alepaan.

Vierailija
27/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä syön jatkuvasti ulkomaalaisia marjoja. Ne kun ovat täällä ulkomailla kotimaisia. Ja paikalliset iloitsevat että ihanaa, puhtaita kotimaisia marjoja - ei ole mitään ulkomaiden saasteita niissä.

Kaikki on suhteellista :).

Vierailija
28/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se älyää kiehuttaa niitä?

Vierailija
29/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu kellekään mitä kukin ostaa! Minä oisin viskannu sua vattu pussilla päin näköä! Mitä helvettiä pitää kytätä toisten ihmisten ostoksia, kannattais hankkia elämä!

No äläpä mitään, mutta kun NE tulee myös jääkaapille kyttäämään mitä on ostettu ja mitä syödään. Mehuja ja öljyjä arvostellaan, pullia ihmetellään.😂😂😂😂

Ja ei sitten ole siitä pipsa vaihtaa- ohjelmasta....😂😎

Vierailija
30/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu kellekään mitä kukin ostaa! Minä oisin viskannu sua vattu pussilla päin näköä! Mitä helvettiä pitää kytätä toisten ihmisten ostoksia, kannattais hankkia elämä!

No äläpä mitään, mutta kun NE tulee myös jääkaapille kyttäämään mitä on ostettu ja mitä syödään. Mehuja ja öljyjä arvostellaan, pullia ihmetellään.😂😂😂😂

Ja ei sitten ole siitä pipsa vaihtaa- ohjelmasta....😂😎

PIPSA VAHTAA

Vierailija
31/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästi yli kymmenen vuotta olen syönyt ulkomaisia pakastemarjoja (myös vadelmia) päivittäin. En ole keittänyt, enkä saanut noroa.

Vierailija
32/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole noroa nähnytkään vattumarjoissa! Saati miestä Prismassa😉

Ensimmäiseen en ota kantaa, mutta jälkimmäiseen sen verran, että olenhan minäkin siellä vähintään 2-3 kertaa viikossa, enkä ikinä vielä ole ollut ainoa.

M48

Vierailija
33/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se sulle kuuluu mitä muut ostaa! Mulle kerran kaupassa kävi niin, että olin jo maksanut ostokset ja olin laittamssa ostoksia kassiin, niin joku mies alkoi kyselemään mikä tuo on? Mikä tarkoitus sillä on? Mitä se sille kuului :D Kyseessä oli ihan normaali koriste-esine kotiin.....

Mua jäi ihan hirveästi kiinnostamaan, että mikä on "ihan normaali koriste-esine kotiin"??

Vierailija
35/37 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/37 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

U9

Vierailija
37/37 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan syö ulkomailla ikinä marjoja?! Aasiassa asuessani ostin kyllä ihan pakastemarjoja, sulatin ja söin. Niin tekivät paikallisetkin.