Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin juuri Prismassa jonkun mamman ostavan ulkomaalaisia vadelmia ja sanoin sille...

Vierailija
05.02.2019 |

Että niitä ei saa antaa edes koirille saati sitten ihmisravintoksi kelpaisi, on nimittäin norovirusta. Tuhahti, läimäsi pakastealtaan kiinni ja lähti kävelemään kovaa vauhtia pois. Mitä tein väärin?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat myy pilaantuneita marjoja eikä viranomaiset puutu siihen. #suomi2019

Vierailija
2/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teit, ehkä nyt tajuaa jättää ne syömättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soppamarjoiksi oikein hyviä.

Vierailija
4/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norovirus kuolee keittämällä. Että väärin teit.

Vierailija
5/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi syy jäädä vain kotona, syrjäytymimen on vain hyvä. Ei voi enää edes mennä ulos ilman että hengitysesi ärsyttää.

Vierailija
6/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Vierailija
7/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole noroa nähnytkään vattumarjoissa! Saati miestä Prismassa😉

Vierailija
8/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tiennyt että ulkolaiset marjat pitää keittää? Sen jälkeen niitä voi syödä. Provohan tämä, saman tyypin tekemä kuin se hissi ahdistelija keskustelu.

Vierailija
9/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka ostaa marjoja keittääkseen ne? Hyvä että kaupat varoittavat ulkomaisista marjoista, mutta jotkut eivät vaan välitä tautiriskistä.

Vierailija
10/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norovirusta on löydetty vain ja ainoastaan pakastevadelmista. Tuoreista ei koskaan.

Vierailija
11/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kuka helkkari keittää marjat :D

Vierailija
12/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka ostaa marjoja keittääkseen ne? Hyvä että kaupat varoittavat ulkomaisista marjoista, mutta jotkut eivät vaan välitä tautiriskistä.

Marjakiisseliä syön sen verran harvoin, että tulee halvemmaksi pari kertaa vuodessa ostaa kaupasta kuin hakea metsästä (huom. bensakulut ja käytetty aika)

Vierailija
13/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se sulle kuuluu mitä muut ostaa! Mulle kerran kaupassa kävi niin, että olin jo maksanut ostokset ja olin laittamssa ostoksia kassiin, niin joku mies alkoi kyselemään mikä tuo on? Mikä tarkoitus sillä on? Mitä se sille kuului :D Kyseessä oli ihan normaali koriste-esine kotiin.....

Vierailija
14/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nää kaikki stoorit sijoitetaan aina Prismaan? Voisiko joskus olla vaikka K-supermarket tai Alepa? Ihan vaihtelun vuoksi 🙄

Vierailija
15/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoremarjaerät tutkitaan hemmetin tarkkaan rajalla, mutta pakastemarjat vain pistokokein. Tämä johtuu jo siitä, ettei maahan haluta uusia tuhoeläimiä tai kasvitauteja, jotka leviäisivät nimenomaan tuoreiden kasvisten välityksellä.

Että ihan voit panna jäitä hattuun ja housuihin, ap.

Vierailija
16/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu kellekään mitä kukin ostaa! Minä oisin viskannu sua vattu pussilla päin näköä! Mitä helvettiä pitää kytätä toisten ihmisten ostoksia, kannattais hankkia elämä!

Vierailija
17/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nää kaikki stoorit sijoitetaan aina Prismaan? Voisiko joskus olla vaikka K-supermarket tai Alepa? Ihan vaihtelun vuoksi 🙄

Mutta olihan sentään virkistävää, että joku entinen uskovainen haukkui lidlin jauhelihojen heikon tuoreuden. Yleensähän siellä kaikki on suoraan taivaasta.

Vierailija
18/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kerran cittarissa naapurikassan lapsi penko mun ostoksia ja oli minun sipsipussin laittamassa heidän puolelle.

Vierailija
19/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tämä nainen vaikka halusi itselleen noron. Kaikki ei nyt niin näitä tauteja pelkää..

Vierailija
20/37 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kerran cittarissa naapurikassan lapsi penko mun ostoksia ja oli minun sipsipussin laittamassa heidän puolelle.

😁👍