Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pötyä: "On kiva, kun aamullakin on .herätettä kulmakarvat valmiina"

Vierailija
05.02.2019 |

Harva asia on yhtä typerän näköistä kuin tummaksi värjätyt kulmakarvat meikkaamattomassa naamassa.

Toki, nopeuttaa se muutaman sekunnin meikkaamista, kun ei tarvitse kulmakynää/väriä käyttää, mutta tummat kulmakarvat näyttävät muutoin kalpeissa ja värittömissä kasvoissa vaaralliselta. Muutoinkin monet meikkaavat niitä liian tummiksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa piti lukea herättyä

Vierailija
2/7 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näittekö kuvan Jani Toivolasta äitinsä kanssa? Äidillä kuvassa silmälasit ja varmasti meikkiä, mutta silti tatuoidut/mikrobleidatut palkit hyppäävät katsojan silmille. Vanhemmalla ihmisellä nuo näyttävät varsin oudoilta.

Olen itse hyväksynyt nuorena kapeiksi nypityt ja sellaisiksi jääneet karvani. Ne vähät mitä nyt muutenkaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mieltä.

Mulla on vakiona kulmien + ripsien värjäys ja ripsipermanentti, ja ero entiseen naamaan on kuin yö ja päivä. Kyllä mulla ainakin meni niihin kulmien piirtämiseen vähintään viisi minuuttia joka aamu, kun tarkasti teki. 

Nyt on suunnitelmissa yläluomien rajaustatuointi. Sitten ei periaattessa tarvi kuin yhden kerroksen ripsaria, puuterin ja huulten rajauksen+huulipunan, ja vähän luomiväriä.

Meikkausaika vähenisi aamuisin puolesta tunnista alle kymmeneen minuuttiin (arkimeikki), ja tunnista puoleen tuntiin (juhlameikki). 

Vierailija
4/7 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, en meikkaa ollenkaan. Kulmakarvat löytyy silti. Ne on luonnollisen hyvän väriset ja oikealla paikalla. Hienompiakin on nähty, samoin paljon huonompia, joita on laiteltu pitkään. Mulle asia ei ole niin tärkeä, että kuluttaisin siihen elämääni ja energiaani, joten luonnolliset riittävät. Meikkaamalla en koskaan saanut mitään, päinvastoin.

Vierailija
5/7 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten värittömien, hajuttomien ja mauttomien täytyy laitattaa kulmat ja ripset, muulla ei nyt niin väliä. Sittenkään eivät ole paremman näköisiä. Toista ovat venäläiset ym. Upeat tummat naiset, heillä on ripset ja kulmat luonnostaan.

Vierailija
6/7 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa kulmiani ja silti ovat valmiina joka päivä. En edes kiinnitä niin paljon huomiota ihmisten kulmiin, paitsi jos ovat luonnottoman näköisiä ja niitä luonnottomia näkee todella paljon.  

Vierailija
7/7 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on luonnostaan tummat ja kauniit kulmakarvat. Noin kerran viikossa tarvitsee nyppiä. Kyllä minua ainakin ärsyttäisi, jos joka aamu joutuisi ne kulmat piirtämään.

Se on sitten asia erikseen, jos ei osaa itselleen sopivanvärisiä kulmia laittaa, mutta kyllä kestot varmasti paljon kätevämmät on.