Kiihottaako seksi julkisella paikalla?
Mieheni haluaisi naida julkisella paikalla vaikka junassa tai kaupassa sovituskopissa? Itseäni se pelottaa. Onko teillä kokemuksia ja miten puhdistatte paikat aktin jälkeen?
Kommentit (24)
Kiihottaa. Kesällä helpompaa kun voi naida rannalla. Yleensä myöhemmin illalla ettei pikkulapset näe. Talvella käydään etelässä jollakin nakurannalla. Kiihottavaa kun on katsojia ympärillä. Yleensä runkkaavia miehiä. Upeeta saada munaa ja katsella kun ympärillä runkataan. Ensi kuussa taas...n29
Sovituskopit ja vastaavat eivät niinkään kiihota, vähäsen kiihottaa kyllä ajatus vaimosta kulkemassa kaupasta pois reidet spermaa valuen. Eli ei liikaa mitään puhdistamisia tarvii.
Esimerkiksi ajatus (ehkä?) autiolla rannalla naimisesta on sen sijaan erittäin kiihottava. Mukavuus kohdallansa, ja pieni kiinnijäämisen riski, muttei liian ilmeinen.
Ei suuremmin kiihota, jostain syystä, vaikkei myöskään ole mitään sitä vastaan. Muutamia kokeiluja on ollut, sillä lailla 'julkisella paikalla muttei julkisesti', mutta aina on tainnut olla naisen ehdotus jos en väärin muista. Pari kertaa rannalla, sekä vedessä että hiekalla, molemmat melko epämukavia. Autossa julkisella parkkipaikalla keskellä kirkasta päivää. Ravintolan vessassa. Hotellihuoneen parvekkeella, avoimet näkymät parkkipaikalle ja päinvastoin. Kuten sanoin, ei nyt niin kovin julkisia, ei siis mitään keskellä Kauppatoria lauantaiaamuna tms.
Ehkä mieleenjäänein tapaus on jopa vähiten 'julkinen'. Yksi loppukesän ilta istuttiin vaimon kanssa puutarhassa ja otettiin vinkkua, lapset oli jo menneet nukkumaan. Alkoi siinä molempia panettaa, ja ehdotin että siirrytään sisäpuolelle hommiin. Vaimoni sai paremman idean, että mennään tuohon pihanurmikolle vaan kun on lämmin ilta. Sanoin että naapurithan näkevät, kun vaikka olikin jo pimeää niin taloista tuli valoa. No mentiin sen verran pitkälle että ei valo kantanut sinne asti, siis ainakaan toivottavasti, vähän vaikea sitä on sieltä käsin sanoa että näkyykö taloista katsottuna niin pitkälle vai ei. Jotenkin se tuntui kuin olisi ollut julkisella paikalla, kun me nähtiin hyvin molemman puolen naapurit hääräilemässä kotonaan, näkivätpä he puolestaan meitä tai eivät. Siinä minua kiihotti eritoten se, että toisessa naapurissa asui sellainen oikein hyvännäköinen nuorehko rouva, joka kuitenkin oli hiljainen ja ujo ja sellainen hyvin siveellisen oloinen, varmaan aina rakasteli miehensä kanssa peiton alla pimeässä verhot kiinni. Jotenkin kivasti kutkutteli ajatus siitä että juuri hän olisi nähnyt kun siinä nussin meidän emäntää takaapäin. :)
Mun poikaystävä haluis ja sitä kiihottaa. toistaseks oon onnistunut pitämään sen kurissa mut mulla on aavistus et pian me pannaan jossain ihme paikassa, se alkaa aina hyväileen mua ja yrittää.
Lasketaanko julkiseksi paikaksi kun mä makasin selälläni mun lukioaikaisen poikaystävän kanssa vapaatunnilla tyhjässä ruotsin luokassa sellaisen pyörillä olevan puoli metriä korkean c-kasetti jukeboxin kannen päällä. Onneksi se kesti kun hän nojasi muhun... Tosi kiihottavaa kun piti olla niin nopeita eikä tullut niin tarkkaan paikkaa ajatelluksi :)
Naisten pukuhuoneessa kuntosalilla kun viimeisinä lähdettiin. Mies tuli mun kaa sinne ja pantiin penkillä ihan perinteisesti makasin kans alimmaisena. Kyllä kiihotti ja jännitti jäädäänkö kiinni.
Eipä kyllä. Kerytan tullut yllätetyksi, ei sekään kiihottanut, jatkettiin kyllä loppuun kun yllättäjä poistui nopeasti.
Myös kuntosalilla,mutta vessassa. Menimme sinne yhtä aikaa,mutta pois hieman eri aikaan,ettei kukaan huomaisi. Eikä ilmeisesti kukaan huomannut? Ne oli pikaiset kiihottavat pystypanot takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Myös kuntosalilla,mutta vessassa. Menimme sinne yhtä aikaa,mutta pois hieman eri aikaan,ettei kukaan huomaisi. Eikä ilmeisesti kukaan huomannut? Ne oli pikaiset kiihottavat pystypanot takaapäin.
Oliko tuttu kumppani vai treenikaveri?
Vierailija kirjoitti:
Miten kuntosalilla uskallatte sillä siellähän on aina työntekijä viimeisenä sulkemassa salia jos edes sulkeutuu koska useat salit on 247 joten mihin vaan vessaan ja pukkariin voi tulla kuka vaan ja millon vaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuttu kumppani vai treenikaveri?
Tuttu oli. Oli samaa hommaa tehty ennenkin-sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kuntosalilla uskallatte sillä siellähän on aina työntekijä viimeisenä sulkemassa salia jos edes sulkeutuu koska useat salit on 247 joten mihin vaan vessaan ja pukkariin voi tulla kuka vaan ja millon vaan :D
Salilla oli vähän porukkaa ja useita vessoja. Ovi vaan lukkoon. Ei sinne kukaan pääse tulemaan.
Kyllä kiihottaa ja ollaan sitä joskus levähdysalueella parkkipaikalla tehtykin. Minä kyllä olisin valmis kuin lukkarisotaan mutta avovaimo ei ole niin kauhean innostunut.
Mari69 kirjoitti:
Mieheni haluaisi naida julkisella paikalla vaikka junassa tai kaupassa sovituskopissa? Itseäni se pelottaa. Onko teillä kokemuksia ja miten puhdistatte paikat aktin jälkeen?
No antakaa palaa vaan! Mitäs pelkäämistä siinä nyt on, valitsette alkuun sellaisen paikan ettei voi jäädä kiinni, jos se arveluttaa. Ja mitä 'puhdistamista' siinä on, sen erityisemmin? Jos miehesi laukeaa pimppiin, niin sehän on mielettömän seksikästä kun sieltä sitten valuu pikku hiljaa. Tai jos otat lopuksi suihin niin ei jää edes mitään todisteita. :)
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko julkiseksi paikaksi kun mä makasin selälläni mun lukioaikaisen poikaystävän kanssa vapaatunnilla tyhjässä ruotsin luokassa sellaisen pyörillä olevan puoli metriä korkean c-kasetti jukeboxin kannen päällä. Onneksi se kesti kun hän nojasi muhun... Tosi kiihottavaa kun piti olla niin nopeita eikä tullut niin tarkkaan paikkaa ajatelluksi :)
Meidän koulussa oli yks pariskunta joka teki sitä aina tyhjissä luokissa. Kaikki tiesi siitä ehkä opettajat ei mut kaikki muut ja silti ne ei koskaan kärynneet. Niimpä mekin kerran sit kokeiltiin...ihan mielettömän kiihottavaa ja jännittävää ja outoa kun mies laski mut lattialle ja tuli siinä päälle vaikka mä olisin voinut mennä makaan pulpetillekki tai open pöydälle siinä sit lähetyssaarnaajaa. Toisaalta ikkunoista nähnyt meitä kun oltiin matalana. Ei hokattu laittaa verhoja kii :D
Ajatuksena kyllä, käytännössä ehkäpä ei. Jos omaa mökin pihaa ei lasketa. Autossa vois kyllä kokeilla...
Ja miten jälkitoimet? - No paperilla enimmät ja kotona suihkuun, tosin meillä se suihku menis panemiseksi kun mies änkeää sinne mun kanssa.
On siinä tietty jännitysmomenttinsa, mikä kiihottaa. Mutta vähän vaikea keskittyä itse asiaan kiinnijäämisen pelossa.
Olen pannut katoksellisella bussipysäkillä seisaallaan ja vilkkaalla parkkipaikalla autossa. Oli kivaa.
En kuitenkaan hakemalla hae julkisia paikkoja, se ei ole minun juttuni. Mutta jos panettaa niin paljon että on pakko saada juuri siinä, sit pitää vaan toimia.
Kyllä kiihottaa ja paljon! Kerran Münchenissä ei päästy hotellille asti kun piti jo olla syrjemmällä kujalla seinää vasten. Mies koukisti jalkoja ja mä yritin levittää niin paljon kuin polvissa roikkuneet farkut antoi periksi ja rakasteltiin mahdollisimman kiihkeästi ja nopeasti kasvokkain. Ihanaa! En malta odottaa uusintaa. Se kaikki jännitys ja sähläys, sydän hakkaa tuhatta, mahdollisuus tulla nähdyksi kiihottaa molempia. Housut vaan ylös ja mua kiihottaa se märkyys alapäässä tuollaisen kokemuksen jälkeen.
Ajatuksena ei välttämättä mitenkään erityisen kiihottavaa, mutta joka kerta kun siihen on ruvettu sytyn aivan valtavaan roihuun. Ehkä se on se miten mies sen tekee, aloite tulee aina häneltä. Alkaa vaan just kiihottaa mua, suutelee vaativasti, näykkii kaulaa ja tunkee kättä mun housuihin. Tietysti katotaan vähän paikkaa mut joskus on oltu viltin alla keskellä puistoakin, illalla tosin.
Ei niin hirveästi kiinnosta. Mutta jos saisin ottaa sinut takaapäin ja laueta pakaroillesi, niin ei haittaa, vaikka olisi julkisella paikalla. Kyllä se niin hyvältä tuntuisi tulla kauniille pakaroillesi.