Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahmin kokonaisen Fazerin suklaalevyn. Kiitos teille mammat!

Vierailija
04.02.2019 |

Olette tehneet siitä kielletyn hedelmän, enkä voinut vastustaa. Yleensä riittää pari palaa tai riviä. :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta palmuöljy! Krääää!

Vierailija
2/13 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ahmiit olet maseentunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa on terveellistä. Mutta viime aikoina Fazerin sininen ei ole maistunut oikein miltään... punainenkin maistui maitojauheelle... tumma sen sijaan oli suussasulava.

Vierailija
4/13 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä maistuu.

Vierailija
5/13 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaa on terveellistä. Mutta viime aikoina Fazerin sininen ei ole maistunut oikein miltään... punainenkin maistui maitojauheelle... tumma sen sijaan oli suussasulava.

Kokonaisen levyn vetäminen tuskin terveellistä? :D

Vierailija
6/13 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko tämän vuoden syömättä suklaata!

Vierailija
7/13 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän parhaani syödä terveellisesti ja ostin tuon levyn ja tunsin suuren pistoksen sytämessäni. Ajattelin että noh, pari palaa... sitten noh, pari riviä.. riittää pitkäksi aikaa, mutta ekaa kertaa elämässäni vedin koko levyn. Kaikki tää paasaus kuinka tuo Fazeri palmuöljyineen on saatanasta teki siitä liiallisen kielletyn hedelmän mulle ja himot vaan kasvoi.  :(

ap

Vierailija
8/13 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritän parhaani syödä terveellisesti ja ostin tuon levyn ja tunsin suuren pistoksen sytämessäni. Ajattelin että noh, pari palaa... sitten noh, pari riviä.. riittää pitkäksi aikaa, mutta ekaa kertaa elämässäni vedin koko levyn. Kaikki tää paasaus kuinka tuo Fazeri palmuöljyineen on saatanasta teki siitä liiallisen kielletyn hedelmän mulle ja himot vaan kasvoi.  :(

ap

Silloin kun haluat syödä rivin niin ostat vain rivin (patukkana), et levyä.

Vierailija
9/13 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa! Jatkossa ostat vain patukan. Ymmärrän hyvin sua...

Vierailija
10/13 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen illalla 6xTwix pakkauksen. Yöllä meni 3, tänään aamulla loput.

Ennen sain painon hallintaan, mutta kun löytyi mies, aloin syömään hänen kanssaan. Nytkin viikonloppu "hyggeiltiin" eli löhöttiin ja syötiin.

Mua ottaa päähän, kun mies on kans lihonut. Kiva se kyllä muuten on, mutta tämä on suhteen miinuspuoli.

Vierailija
11/13 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana ostaa ja syödä iso Fazerin pähkinäsuklaalevy noin kerran viikossa. On ihana kaivautua peittojen alle, ottaa hyvä kirja ja nauttia suklaata!

Ja kuule e-hei! En ole ylipainoinen tai lihava. Katsos kun muuten syö järkevästi normaalia ruokaa ja jättää roskaruoan ostamatta. Ei tee edes mieli.

Vierailija
12/13 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokonaisen levyn vetäminen tuskin terveellistä? :D

Normaali terveelle ihmisille se on tuskin haitaksikaan, jos joskus nyt sattuu levyn vetäisemäänkin :) Erikseen joka päivä levyllä herkuttelevat yms. 

Vierailija
13/13 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä panin paremmaksi. Söin viime viikolla 6 Fazerin sinistä suklaalevyä. Muina päivinä yksi, paitsi perjantaina, jolloin ostin 700 g irtokarkkeja. Olen hoikka ja harrastan paljon liikuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän