Ahmin kokonaisen Fazerin suklaalevyn. Kiitos teille mammat!
Olette tehneet siitä kielletyn hedelmän, enkä voinut vastustaa. Yleensä riittää pari palaa tai riviä. :(
Kommentit (13)
Suklaa on terveellistä. Mutta viime aikoina Fazerin sininen ei ole maistunut oikein miltään... punainenkin maistui maitojauheelle... tumma sen sijaan oli suussasulava.
Vierailija kirjoitti:
Suklaa on terveellistä. Mutta viime aikoina Fazerin sininen ei ole maistunut oikein miltään... punainenkin maistui maitojauheelle... tumma sen sijaan oli suussasulava.
Kokonaisen levyn vetäminen tuskin terveellistä? :D
Olen ollut koko tämän vuoden syömättä suklaata!
Mä yritän parhaani syödä terveellisesti ja ostin tuon levyn ja tunsin suuren pistoksen sytämessäni. Ajattelin että noh, pari palaa... sitten noh, pari riviä.. riittää pitkäksi aikaa, mutta ekaa kertaa elämässäni vedin koko levyn. Kaikki tää paasaus kuinka tuo Fazeri palmuöljyineen on saatanasta teki siitä liiallisen kielletyn hedelmän mulle ja himot vaan kasvoi. :(
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän parhaani syödä terveellisesti ja ostin tuon levyn ja tunsin suuren pistoksen sytämessäni. Ajattelin että noh, pari palaa... sitten noh, pari riviä.. riittää pitkäksi aikaa, mutta ekaa kertaa elämässäni vedin koko levyn. Kaikki tää paasaus kuinka tuo Fazeri palmuöljyineen on saatanasta teki siitä liiallisen kielletyn hedelmän mulle ja himot vaan kasvoi. :(
ap
Silloin kun haluat syödä rivin niin ostat vain rivin (patukkana), et levyä.
Ei se haittaa! Jatkossa ostat vain patukan. Ymmärrän hyvin sua...
Ostin eilen illalla 6xTwix pakkauksen. Yöllä meni 3, tänään aamulla loput.
Ennen sain painon hallintaan, mutta kun löytyi mies, aloin syömään hänen kanssaan. Nytkin viikonloppu "hyggeiltiin" eli löhöttiin ja syötiin.
Mua ottaa päähän, kun mies on kans lihonut. Kiva se kyllä muuten on, mutta tämä on suhteen miinuspuoli.
Minulla on tapana ostaa ja syödä iso Fazerin pähkinäsuklaalevy noin kerran viikossa. On ihana kaivautua peittojen alle, ottaa hyvä kirja ja nauttia suklaata!
Ja kuule e-hei! En ole ylipainoinen tai lihava. Katsos kun muuten syö järkevästi normaalia ruokaa ja jättää roskaruoan ostamatta. Ei tee edes mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisen levyn vetäminen tuskin terveellistä? :D
Normaali terveelle ihmisille se on tuskin haitaksikaan, jos joskus nyt sattuu levyn vetäisemäänkin :) Erikseen joka päivä levyllä herkuttelevat yms.
Minä panin paremmaksi. Söin viime viikolla 6 Fazerin sinistä suklaalevyä. Muina päivinä yksi, paitsi perjantaina, jolloin ostin 700 g irtokarkkeja. Olen hoikka ja harrastan paljon liikuntaa.
Mutta palmuöljy! Krääää!