Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua kiusattiin kuntosalilla

Vierailija
04.02.2019 |

Henkilökunta ei tervehtinyt mutta lähtiessäni aina lässytti heihei ja kun olin menossa johonkin laitteeseen se oltiin joko varattu ja en päässyt ollenkaan. Personaltraineria ei kiinnostanut neuvoa minua sanoi vaan että noooo kai mä nyt voin tän kerran näyttää kun ei tässä tarvi aivotoimintaa käyttää!
Irtisanoessani ei puhuttu mitään varsinkaan tämä salin pomo ja ihmiset kuvasivat kännyköillään jatkuvasti

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko valitus hyvä tehdä?

Vierailija
2/9 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kurjaa salit on kammottavia paikkoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm mikä sali

Vierailija
4/9 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

justjoo eikö enää saa treenatakaan rauhassa

Vierailija
5/9 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja seurustelukumppanini kiusaamme toisiamme puhelimitse vihjailevilla viesteillä ja kuvilla, mutta myös aina tavatessa manuaalisesti, oraalisesti, genitaalisesti ja akustisesti. Ja muillakin keinoilla, joita keksitään.

Eipä tulisi mieleenkään valittaa, vaan kiitän hyvää tuuriani, että tuohon ihmiseen törmäsin.

Vierailija
6/9 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikin häirintä vaikkapa henkilökunnan jäseneltä, niin tutkintaan lähtee.

Vierailija
7/9 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta sitten se genitaali häirintä, muut asiakkaat eivät kiinnosta kuinka tuttelii yrittää pyörittää matkien tankoklubin hutsuja jostain mistälie.

pst. älä tuo pakkomielteitäsi jostain miehestä, ei se mies(asiakas) niitä siinne tuo.

Vierailija
8/9 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja seurustelukumppanini kiusaamme toisiamme puhelimitse vihjailevilla viesteillä ja kuvilla, mutta myös aina tavatessa manuaalisesti, oraalisesti, genitaalisesti ja akustisesti. Ja muillakin keinoilla, joita keksitään.

Eipä tulisi mieleenkään valittaa, vaan kiitän hyvää tuuriani, että tuohon ihmiseen törmäsin.

Köpö päivässä piristää kummasti.

Vierailija
9/9 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskottavaa jos lihava menee salille niin aletaan heti kiusimaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän