Minua kiusattiin kuntosalilla
Henkilökunta ei tervehtinyt mutta lähtiessäni aina lässytti heihei ja kun olin menossa johonkin laitteeseen se oltiin joko varattu ja en päässyt ollenkaan. Personaltraineria ei kiinnostanut neuvoa minua sanoi vaan että noooo kai mä nyt voin tän kerran näyttää kun ei tässä tarvi aivotoimintaa käyttää!
Irtisanoessani ei puhuttu mitään varsinkaan tämä salin pomo ja ihmiset kuvasivat kännyköillään jatkuvasti
Kommentit (9)
Todella kurjaa salit on kammottavia paikkoja
justjoo eikö enää saa treenatakaan rauhassa
Minä ja seurustelukumppanini kiusaamme toisiamme puhelimitse vihjailevilla viesteillä ja kuvilla, mutta myös aina tavatessa manuaalisesti, oraalisesti, genitaalisesti ja akustisesti. Ja muillakin keinoilla, joita keksitään.
Eipä tulisi mieleenkään valittaa, vaan kiitän hyvää tuuriani, että tuohon ihmiseen törmäsin.
yksikin häirintä vaikkapa henkilökunnan jäseneltä, niin tutkintaan lähtee.
lopeta sitten se genitaali häirintä, muut asiakkaat eivät kiinnosta kuinka tuttelii yrittää pyörittää matkien tankoklubin hutsuja jostain mistälie.
pst. älä tuo pakkomielteitäsi jostain miehestä, ei se mies(asiakas) niitä siinne tuo.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja seurustelukumppanini kiusaamme toisiamme puhelimitse vihjailevilla viesteillä ja kuvilla, mutta myös aina tavatessa manuaalisesti, oraalisesti, genitaalisesti ja akustisesti. Ja muillakin keinoilla, joita keksitään.
Eipä tulisi mieleenkään valittaa, vaan kiitän hyvää tuuriani, että tuohon ihmiseen törmäsin.
Köpö päivässä piristää kummasti.
Ihan uskottavaa jos lihava menee salille niin aletaan heti kiusimaan
Olisiko valitus hyvä tehdä?