Naisille kysymys. minkä takia teillä tuntuu kaikilla..
..olevan masennusta? Mistä kuvittelette sen johtuvan..
Kommentit (42)
V ittu mikä miesviha ulinaketju tästäkin taas pamahti. Byhyy, miehet sitä ja tätä, yhyy, oi voi, nyhyy ku miehet ... WTF?
Nyt naiset oikeasti...
Vierailija kirjoitti:
Miehistä.
Kerrankin asiallinen ja todenmukainen vastaus.
Kaikilla naisilla ei ole masennusta. En tunne yhtäkään masentunutta naista. Aloittajankin kannattaisi ajatella järjellä, ei tunteilla. Jos tunnet vain masentuneita, se kertoo sinusta aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
V ittu mikä miesviha ulinaketju tästäkin taas pamahti. Byhyy, miehet sitä ja tätä, yhyy, oi voi, nyhyy ku miehet ... WTF?
Nyt naiset oikeasti...
En puhunut miehistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla naisilla ei ole masennusta. En tunne yhtäkään masentunutta naista. Aloittajankin kannattaisi ajatella järjellä, ei tunteilla. Jos tunnet vain masentuneita, se kertoo sinusta aika paljon.
Ehkä hän vetää puoleensa tiettyä tyyppiä. masentuneita. Mulla oli ennen työkaveri, jonka kaikki tyttöystävät olivat masentuneita ja kuuntelivat Placeboa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt naiset oikeasti...
En puhunut miehistä mitään.
Mutta hyvin moni puhui, ja se on sairasta. Ei terve ihminen ulkoista pahaa oloaan jonkun satunnaisen niskaan.
Vierailija kirjoitti:
En mä ole yhtään masentunut? N39
Eikö sinua ole koskaan puristettu pepusta tai tuijotettu salilla?
Vierailija kirjoitti:
Mistä kuvittelet tuon harhakuvitelmasi johtuvan? Oletko masentunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä.
Miksi? Itsehän te vakkansa valitsette
Kuka puhui puolisosta? Minun masennukseni (ja muiden diagnoosien) takana on ventovieras mies.
Koeta tutustua ventovieraaseen, jos se masennus vähän helpottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ole yhtään masentunut? N39
Eikö sinua ole koskaan puristettu pepusta tai tuijotettu salilla?
Kyllä molempiin, ja paljon, paljon pahempaakin on sattunut, kuinka niin?
Miehet! Miksi teette niin paljon enemmän itsemurhia?
Toisin kuin naisten, miesten oikeus intiimialueiden koskemattomuuteen ja seksuaaliseen itsemäärämisoikeuteen on kaikkialla maailmassa yleisesti hyväksytty. Sen ansiosta miehet voivat mm. matkustaa julkisilla, kävellä yksin ulkona illalla, kulkea väkijoukossa ja matkustella yksin ulkomaille ilman pelkoa ahdistelusta, häirinnästä tai raiskauksesta, toisin kuin naiset.
Mahdollisuus vapaaseen ja turvalliseen olemiseen ja liikkumiseen on siis miesten etuoikeus josta naiset voivat vain haaveilla. Ja mutu-tuntumalla sanoisin, että aika moni mies masentuisi, jos joutuisi elämään ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä.
Myös muut miehet kuin "oma" mies voivat aiheuttaa ongelmia. Esim. sovinistinen pomo joka kieltäytyy antamasta nuorelle naiselle ylennystä "kun se jää kuitenkin lähivuosina äitiyslomalle", miehet jotka huutelevat/vislailevat naisten perään kadulla, väkijoukossa naisia kopeloivat ja hiplailevat miehet, raiskaajat, hiipparit jotka lähtevät seuraamaan yksin liikkuvia naisia ja itsensäpaljastajat.
Vierailija kirjoitti:
Miehet! Miksi teette niin paljon enemmän itsemurhia?
Mies vain osaa senkin paremmin. Te vain töpeksitte tuonkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä.
Myös muut miehet kuin "oma" mies voivat aiheuttaa ongelmia. Esim. sovinistinen pomo joka kieltäytyy antamasta nuorelle naiselle ylennystä "kun se jää kuitenkin lähivuosina äitiyslomalle", miehet jotka huutelevat/vislailevat naisten perään kadulla, väkijoukossa naisia kopeloivat ja hiplailevat miehet, raiskaajat, hiipparit jotka lähtevät seuraamaan yksin liikkuvia naisia ja itsensäpaljastajat.
Missä oikein asut vo kin viressä?
Kullikàruselli ei siis teekään naisia onnelliseksi.
Tasa-arvon antaminen naiselle oli väärä teko. Osalle toki se sopii, mutta liian monelle ei.
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä.Olen tosi onnellinen .
Minulla kyllä ihan elinikäinen vakava sairaus aiheutti masennusta. Onneksi lyhytaikaista sellaista enkä tarvinnut siihen lääkitystä. Joka päivä pitää olla valppaana ja jaksaa itseään hoitaa, se uuvuttaa ihan helkkaristi. Valittaa ei saa ja silti joudun jaksamaan yhteiskunnan kaikki naiselle asettamat paineet sen lisäksi. Mies olisi jo heittänyt pyyhkeen kehään aikoja sitten.