Mies- ja tai naishieroja
Kokemuksia eroottisista kohtaamisista. Kiinnostaisi kuulla etenkin naisilta jotka olleet naishierojalla. Itse nainen ja pidän naishierojilla käymisellä vaikka olen perheellinen. Ja niin, saan joka kerta kiksit kokohieronnasta.
Kommentit (6)
Ollaanko siellä siis ihan alapää paljaana?
"Vaikka olen perheellinen" XD no miten suhtaudut mieshierojalla käymiseen? Et kostu koska olet perheellinen?
No se on taas se sama mies, joka täällä jakaa hierontafantasioitaan.
Vierailija kirjoitti:
No se on taas se sama mies, joka täällä jakaa hierontafantasioitaan.
Kyllähän varmasti moni nainen on pannut mieshierojaa eikä se mitään fantasiaa ole. Täällä vaan aika yksinkertaiset paskan seksielämän omaavat sanoo kaikkea fantasiaksi mitä muilla on. Se että sulla on paska seksielämä ei tarkota et kaikilla ois ja on olemassa vapaampia ihmisiä ku sinä. Onnea tylsään elämääsi
Kyllähän tuossa yksi kommentti oli totta.Eli kyllä täällä nyt kirjoittelee mieshieroja.Valitettavasti, jos niin haluaa ilmaista meitä mieshierojia on kyllä tällä palstalla useampikin. Ei tarvitse fantasioida jos on pitkään tätä työtä tehnyt. Ja en ymmärrä miksi niistä kokemuksista ei saisi kertoa anonyymisti...ehkä joitakin sitten ärsyttää omat ammattivalintansa.Mulla oli toissa viikolla uusi naisasiakas ja hänen kanssaan päädyttin harrastamaan seksiä.Yhteistuumin työpäivän jälkeen.Asiakas aloitteellinen ja sanoi homman jäävän yhteen kertaan.Ilman kumia ja lasti sisään.En kysellyt halusiko raskaaksi tms, mulle pääasia että sain paineet purettua. Testeissä käyn säännöllisesti
Kostun kyllä hieronnassa ollessa, mutta en haluaisi että se johtais edes sormettamiseen tms. Ja aivan sama onko mies vain nainen joka hieroo.