Millaista teidän elämä on, joilla lapset teini-iässä?
Kommentit (7)
Onnellista, tasaisen rauhallista. Lapsi täyttää 18. Paljon aikaa, vähän päänsärkyä, vielä pari vuotta sitten oli päinvastoin. Parisuhde ehkä parhaimmillaan koskaan :O
Alkaa olla aika leppoisaa. Kotona asuu enää 2/5 lasta (16- ja 18-vuotiaat). Lukioa käyvät, tai toisella menossa viimeinen koeviikko ennen kirjoituksia. Nuorimmaisen kanssa joskus vähän vielä räiskyy, mutta harvemmin sitäkään. Kumpikin hoitaa koulunsa ihan ok, nuoremmalla muutama harrastus, joihin pitää kuskata, vanhemmalla on jo ajokortti.
Omaa aikaa on jo mukavasti. Parisuhde voi hyvin 27 vuoden jälkeen(kin). Työasiat mallillaan. Kaikki siis erinomaisesti!
Kivaa, meillä on samoja harrastuksia, tehdään paljon yhdessä juttuja, meillä on ihan kivaa perheaikaa ja lomat ymv. ihan normaaleja juttuja. Meidän teinit ei halua "hengata" ja tuhlata aikaa ja rahaa jossain kauppakeskuksissa, vaan on ihan päivät täynnä ihan järkevääkin tekemistä.
Ihanaa. Lapset on 14, 17 ja 18 ja elämä on mallillaan. Lapset hoitaa itse koulunsa ja harrastuksensa, välillä pitää vielä kuskailla, mutta huolehtivat itse välineet, läksyt ja kokeet. Mulla on aikaa omille harrastuksille ja käydä ulkona miehen tai ystävieni kanssa. Lapset tarvii mua enää tosi vähän, ovat oppineet tosi itsenäisiksi ja kaikilla on nyt ne omat elämät. Välillä ollaan kaikki monta päivää menossa niin, että just aamulla ja illalla ehditään vähän nähdä.
5, Hauska toi: omat elämät. 14 on kuitenkin vielä lapsi, musta toi ei vaan oo mikään meriitti että miten vähän lapset tuottaa vaivaa, ja miten paljon omaa aikaa on.
Odotan jo kovasti vapautta jonka saan kun 17-vuotias muuttaa pois kotoa.
Ihanaa. Olen eronnut ja lapset 18v, 15v ja 13v. Elämä on leppoisaa. Minulla on rakas, mukava työ, ystäviä. Paremmin ei asiat voisi olla.