Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mussa on vikana?

Vierailija
03.02.2019 |

Oon sairas paska. Ihmiset pelottaa mua. Ahistaa mua. Oon saanu kaupoissa paniikkikohtauksia. Mulla on paha olla ja itken joka päivä. Mua ahistaa koko ajan ilman syytä. Vanhemmat nauraa tälle. Kaikki nauraa tälle. Nytkin itken. Aina kun itken, se on semmosta hysteeristä ja en pysty pysyä aloillaa. Oon puhunu tästä terkkarille, koulukuraattorille ja koulupsykologille. Ei auta. Mikä mulla on?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikä ja rajaton kasvatus yhdistyneenä herkkyysvajeisiin vanhempiin? Minkä ikäinen olet? Olisiko joku sukulainen tai perheystävä, jolta voisit pyytää peilausta jos vanhempien kanssa et voi puhua vakavasti?

Jos olet ollut dramaattinen luonne pienestä pitäen, voi kyllä olla, että vanhemmat eivät vain ole tottuneet miettimään asioita sinun kannaltasi. Ajattelevat puheissasi olevan aina niin paljon liioittelua, että todellisista tunteista ei ole välttämättä edes yritetty puhua koskaan.

Pystytkö puhumaan asioistasi omasta mielestäsi ilman tuota liioittelua, jota tekstisi tässäkin kyllä vaikuttaisi uhkuvan? Vaikka onhan se niin, että jos kokee paniikkikohtauksia, niin ongelma on siinä, että aivosi uskovat mitä sinä niille maailman pelottavuudesta olet kertonut.

Mitä sinä ihmisissä itse asiassa pelkäät? Jospa alottaisit nyt siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla