Oletko koskaan änkenyt ostoksiasi liukuhihnalle, vaikka kaupan kassa on laittanut eteesi "viereinen kassa" -kyltin?
Olisi myös kiva tietää, miksi olet tehnyt näin tai millaiset ihmiset mielestäsi tekevät näin
Kommentit (16)
Vahingossa parikin kertaa. Ei vaan aina huomioi kaikkea. Hengissä on selvitty.
Vierailija kirjoitti:
Aika dick move olisi kassalta.
Pitää senkin päästä välillä tauolle
Eikö se yleensä mene niin että söpö kassaneito ojentaa ystävällisesti sen kyltin ja sanoo hunajaisella äänellä että laittaisitko tuon ystävällisesti jälkeesi ;);)
Näin ainakin minun lähi-Lidlissä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin niin katkeamatonta asiakasvirtaa on missään (paitsi jos on ämpäreitä eurolla), etteikö johonkin sopivaan hiljaiseen väliin voi läpsäistä sitä kylttiä.
Olen siirtänyt kylttiä sen verran että saan omat ostokset mahtumaan vielä hihnalle ja joskus muutama mun jälkeen on tehnyt samoin, eikä kassa ole ollut moksiskaan. Mutta tämä vain jos on kiire töihin tai hakemaan lapsia päikystä
En, mutta kerran Lildissä mun jälkeisen asiakkaan eteen kassahenkilö laittoi sen kyltin. Koko loppujonon piti vaihtaa kassaa. Ei siinä vielä mitään mutta siellä ei ollut yhtään muuta kassaa paikalla. Eikä näyttänyt ketään olevan tulossakaa. Outo tilanne.
pystyin kuvittelemaan asiakaiden jäätelöiden sulavan kun odottelivat myyjä paikalle, kauan, kesällä.
En, mutta kerran kassa päästi vielä minut sen kyltin jälkeen, kun näki epätoivoisen ilmeeni, kun olin jonottanut aikani ja samassa kaikkiin muihin kassoihin virtasi isot jonot.
Kyllä. Menen aina sille kassalle, jossa ei ole henkilöä työssä. Ladon pakasteet ym. siihen hihnalle ja kävelen pois. Siitäs saitte stttana.
Vierailija kirjoitti:
Olen siirtänyt kylttiä sen verran että saan omat ostokset mahtumaan vielä hihnalle ja joskus muutama mun jälkeen on tehnyt samoin, eikä kassa ole ollut moksiskaan. Mutta tämä vain jos on kiire töihin tai hakemaan lapsia päikystä
"Ei ollut moksiskaan" eli toisin sanottuna esitti ystävällistä asiakaspalvelijaa, vaikka oikeasti ajatteli sinun olevan i d i o o t t i.
Jos ne haluaa uskotella, etttä tämä kassa on viereinen kassa, en minä sitä usko. Muutahan tuo teksti ei kerro eikä velvoita.
Olen tehnyt. Sen jälkeen otin pari tanssiaskelta ja annoin ihanalle kassanaiselle käyntikorttini. Sitten tein sormillani V:n ja nuolaisin siitä välistä.
En. Mutta aina kun kassahenkilö on laittanut kyseisen kyltin, on hän siitä huikannut ennen laittamista eikä vain varoittamatta pistänyt kylttiä ja odottanut jonossa olleiden asiakkaiden häipyvän mukisematta. Esim. kun asiakas on tulossa kassajonoon, kassa huikkaa jo ennen sitä että "viereinen kassa palvelee, olen juuri lähdössä tauolle" tms. ja vasta sitten laittaa kyltin. Mielestäni tuo on hyvää palvelua ja säästää kaikkien aikaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin niin katkeamatonta asiakasvirtaa on missään (paitsi jos on ämpäreitä eurolla), etteikö johonkin sopivaan hiljaiseen väliin voi läpsäistä sitä kylttiä.
Aina se kyltti laitetaan mutta jotkut ei tosiaan välitä siitä, eikä edes siitä että heille aivan suoraan henkilökohtaisesti asiasta huomautetaan näyttäen kylttiä ja sanoen ääneen ”tämä kassa sulkeutuu”. Jotkut oikeasti vaan tuijottavat tyhmänä takaisin ja jatkavat ostostensa lappamista hihnalle. Siihen jäävät möllöttämään. Omapa on valintansa. Turha luulla ainakaan mun kassalla että röyhkeys palkitaan. T. Kassaneiti
Miksi tekisin niin, kun niitä ei piipata eikä siitä myydä?
Miksi kukaan niin tekisi? Jäisi siihen sitten tönöttämään ostoksineen kun kassa häipyisi tauolle?