Naiset tykkää siitä että heitä kohdellaan huonosti
Muuta mieleni. Yhteiskunta, yhteisöt ja uskonto on saanut naiset himoamaan (aina ilmeisesti koko historian ajan) valtaa ja mammonaa. Ja sellaiset miehet jotka sitä heille voi tarjota ovat EXTRA maskuliinisia ja myöskin opetettu yhteiskunnan, yhteisöjen ja uskonnon kautta sellaisiksi. Dilemmani. Naiset eivät pidä ujoista miehistä ja suorastaan vihaavat/inhoavat sellaisia. Koska sellainen yleensä poikkeaa yhteisöstä, ei käytä aikaansa vallan ja käskymääräysten jakelemisen tavoitteluun. Eli niin sanotusti "heikko" ja epä sopiva kumppaniksi. Jos voit kumota asiallisesti väittämäni niin nostan fedora hattuani ja ajelen kaulapartaani pois.
Kommentit (5)
Öö no onko tullut mieleen, että ne ultramaskuliiniset miehet kohteleekin yleensä naista paremmin, kuin joku ghostaamiseen viehtynyt ujo inuyiuucel?
Huonointa käytöstä on ghostaaminen ja muu välinpitämättömyys (no tietysti pah oinpitelyn tms. lisäksi), ja senhän ”ujot miehet” osaa.
Tykkäsin siis ennen näistä ki lteistä/ujoista/herkistä, mutta tarpeeksi monta kertaa sydämeni särjettyä vaihdoin miesmakua.
Ja ei, en todellakaan mihinkään huonosti kohteleviin.
Enkä ole kiinnostunut vallasta, statuksesta ja materiasta. Oikeastaan päinvastoin.
Onko ujot siis väkivaltaisia? Nyt herätit mielenkiinnon. Sillä olen aika heikko itsetuntoinen, ujo, sisäänpäin kääntynyt. Mutta en osaa sanoa että olisinko väkivaltainen, en koskaan haluaisi olla rakkauttani kohtaan sellainen ja en kyllä ole ollutkaan. En siis ole psykopaatti. Asiat vaan ei ole järjestyksessä, en ole tyytyväinen pituuteeni, ulkonäkööni, ääneeni, luonteeseeni. Ja kaikki tuo angsti tuntuu siltä että se on tullut siitä että en vaan ole tarpeeksi sopiva kellekkään naiselle missään. En osaa jutella kellekkään ja aina kun huomaan että miehet juttelee onnistuneesti naisten kanssa niin siellä on just härskiä, seksististä läppää seassa ja naiset tykkää siitä. Outoa. Itse en pysty semmosen heittelyyn kun se ei tunnu luontevalle tai aidolle itselleni.
En halua valtaa, mammonaa, tavaraa enkä huonoa kohtelua.
Herää kysymys tunnetko montaakaan naista?
Esim. minä haluan rakkautta, uskollisuutta, paljon hyvää seksiä, paljon hellyyttä, aitoutta, toisen syvää tuntemista ja hyväksymistä, yhdessäoloa. Me jutellaan paljon ym. Haluan että minua kohdellaan hyvin ja rakastavasti.
Joo mies on niin alfa kuin olla voi (tästä en tiennyt etukäteen, enkä ollut mistään alfoista edes kuullut ennen av-palstaa) ja arvostaa suhdettamme ja sitä, mitä on minussa löytänyt. Tämä on hyvin todellista.
Kunpa ei päättyisi koskaan.
neckbeardluultavasti kirjoitti:
Onko ujot siis väkivaltaisia? Nyt herätit mielenkiinnon. Sillä olen aika heikko itsetuntoinen, ujo, sisäänpäin kääntynyt. Mutta en osaa sanoa että olisinko väkivaltainen, en koskaan haluaisi olla rakkauttani kohtaan sellainen ja en kyllä ole ollutkaan. En siis ole psykopaatti. Asiat vaan ei ole järjestyksessä, en ole tyytyväinen pituuteeni, ulkonäkööni, ääneeni, luonteeseeni. Ja kaikki tuo angsti tuntuu siltä että se on tullut siitä että en vaan ole tarpeeksi sopiva kellekkään naiselle missään. En osaa jutella kellekkään ja aina kun huomaan että miehet juttelee onnistuneesti naisten kanssa niin siellä on just härskiä, seksististä läppää seassa ja naiset tykkää siitä. Outoa. Itse en pysty semmosen heittelyyn kun se ei tunnu luontevalle tai aidolle itselleni.
En sanonut ujojen olevan väkivaltaisia, vaan viehtyneitä ghostaamiseen ja välinpitämättömyyteen.
Heikon itsetunnon omaavat ihmiset sukupuolesta riippumatta on kaikista tuhoisinta kamaa parisuhteessa, sitä itsetuntoa kannattaa kehittää.
Jatkona vuodatukseen. Eli naiset yleensä juuri viehättyvät juuri sellaisista jotka ovat maskuliinisia, töykeitä ja kohtelevat erittäin seksistisesti naista. Tämä kertoo siitä että miehessä on juuri niitä piirteitä jotka viehättävät naista, he voivat tarjota naiselle kaiken sen jota heille on opetettu tavoittelemaan. Valtaa, tavaraa jne. jne. Ujot miehet eivät välttämättä kaipaa tai edes tarvitse ns. turhamaisuuksia.