Kävin äsken vaa´alla
painan 103 kiloa! Pituutta minulla on 164 cm.
Jos sinä olisit nyt minä, niin mitä tekisit, ja millä metodilla? Paljonko haluaisit pudottaa kiloja?
Kommentit (13)
Itse 162cm ja 52kg. Ja mullakin ois hieman tarvetta kiinteytyä...
vaikka heti huomenna pois sokerit, valkoiset viljat yms paska. Olen pari senttiä lyhyempi kuin sinä ja painan 53 kg, sopiva paino.
Aletaan ap laihduttamaan kimpassa?
Aletaan ap laihduttamaan kimpassa?
Minä voin tehdä tuonne laihdutuspalstalle huomenna otsikon meille. Ja saahan siihen toki muitakin tulla mukaan jos haluaa =)
Olisi kiva jos tosiaan olisi joku samankokoinen tsemppaaja :)
ap
nähdään sitten huomenna ja jutellaan lisää!
"samat mitat omaava"
ja parsakaaliin, riisin porkkanaan jne.
Vaasan ruispalat vaihtaisin oikeaan ruisleipään. Siis sellaiseen, jonka pussissa kohdan "Ainekset:" jälkeen lukee suunnilleen "ruisjauhot, vesi, suola". Mahdolliset kokonaan vaaleat leivät vaihtaisin myös tuollaiseen täysrukiiseen.
Aamiaismurot korvaisin todennäköisesti ruisleivällä tai salaatilla, jossa on juustoa (muttei juurikaan hiilihydraatteja). Oma valinta tietty, mikä sopii. Kaurapuuron laihduttavasta vaikutuksesta en ole aivan vakuuttunut.
nähdään sitten huomenna ja jutellaan lisää!
"samat mitat omaava"
Pääsen koneelle joskus kymmenen maissa huomenaamulla. Tulehan sitten tsiigaamaan!
Hyvää yötä.
ap
Puntariin en oo uskaltanut muutamaan päivään edes mennä. Paino on noussut koko kesäloman ja sitä on ollut rutkasti jo ennen tätäkin. Tulen huomenna kurkkimaan josko pääsisin mukaan laihdutusporukkaanne :)
103,6kg tänään aamulla puntarissa ja mittaa 167cm...
Oon kylläkin raskaana mutta paino ei ole lainkaan noussut tässä vielä, onneksi, että en tiedä sitten kelpaanko teidän porukkaan tän odotuksen vuoksi, mutta ainakin tsempiksi sanon, oon laihduttanut nyt niin että painoin vielä viime kesänä 112kg,
ja kerran nuorenanuorena ;) laihdutin 102kgsta 75kghen, että kyllä se onnistuu tytöt kun vaan jaksaa :)
Mäkin voisin liittyä teidän laihdutusporukkaan. Mulla painoa on n.110 kg ja mittaa vähän alle 160 cm, että olis todellakin syytä laihtua.
minäkuin painoin tuon samaisen 103 kg.=(
Nyt painoa n 85, keväällä oli vähemmänkin, mutta olen antanut itseni nauttia kesästä.=)
Minulla toimi se, että söin mistä pidin, mutta paaljon vähemmän kuin ennen.
Kun sain vähän painoa pois, aloin herätellä kuntoilupuolta.
Nyt olen käynyt kuntosalilla ohjatuissa jumpissa vajaa vuoden.
Kiloja ei sen aikana ole dramaattisesti lähtenyt, mutta senttejä sitäkin enemmän!
Helppoa ei tosiaankaan ole ollut ja urakka vielä kesken.
Mutta hei, älä yritä tehdä uutta minääsi kuukaudessa.
Sinulla on koko loppuelämäsi aikaa! Niin kliseeltä kuin se tuntuukin...
Tsemppiä!
liikunta, terveys ja laihdutus -osiossa.
Tulkaahan mukaan :)
Olen samanpituinen ja painan 50 kiloa. Toiset 50 kiloa tähän, niin...huhuh.