Postin uudistus: maksamalla lisää saat kirjepostin perille kahdessa päivässä, muuten kestää 4pv
Taas "uudistetaan":
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/742190-posti-alkaa-ensi-kuust…
Käytännössä siis seuranta ja parin päivän toimitus maksaa 3e. Eipä juuri houkuta. Laskisivat kokeeksi hintoja, ehkä silloin huvittaisi lähetellä kortteja ja kirjeitä.
Kommentit (26)
Se on kyllä jännä, että maailma kehittyy ja menee eteenpäin, mutta Suomen Posti se vaan taantuu ja taantuu. Kohta varmaan jaetaan kerran viikossa joku postisäkki hevosilla johonkin "palvelupisteeseen" ja sieltä saa jokainen käydä noukkimassa omansa.
Sen voiton maksimoimiseksi vissiin koko ajan kaikkia hintoja nostetaan samalla kun potkitaan työntekijöitä pihalle.
Eikös nämä jakeluajat ole laissa, eivätkä ole postin päätettävissä?
Itse olen sitä mietltä että riittäisi jos paperiposti jaetaan kotitalouksiin kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nämä jakeluajat ole laissa, eivätkä ole postin päätettävissä?
Itse olen sitä mietltä että riittäisi jos paperiposti jaetaan kotitalouksiin kerran viikossa.
Siltähän se vaikuttaa, että postissa tehdään mitä huvittaa.
Odotan vain milloin posti palaa vanhaan systeemiin. Posti jaetaan kauppaan köntsässä, ja jokainen hakee kun hakee. Naapurit vuorollaan tai miten sopiikaan. Näin maaseudulla posti toimi aikanaan.
Ukko36 kirjoitti:
Ja kaikella kerätyllä rahalla voidaan sit päivittää Posti-sovellusta, joka ei nykyisellään toimi oikeastaan millään tavalla..
Ja tietysti Postinen-lehdykkä on tuonut lisäkustannuksia. Tämä olisi voitu valita vuoden turhakkeeksi.
No jaa, eipä ole mikään yllätys. Uskoni postin toimivuuteen on mennyt jo ajat sitten. Milloin kirje tulee perille viikkoja sen lähettämisen jälkeen, milloin paketti on hukassa, sisältö rikki tai ihan toisella noutopisteellä kuin pitäisi.