Seitsemän veljestä-romaanissa veljekset antavat joulun kunniaksi kissalleen itse metsästämänsä karhun lihaa
Eikös kissat ole yleensä niin ronkeleita, etteivät ikinä suostuisi oikeassa elämässä syömään karhunlihaa? Ei meidän kissa ainakaan...
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Eikös kissat ole yleensä niin ronkeleita, etteivät ikinä suostuisi oikeassa elämässä syömään karhunlihaa? Ei meidän kissa ainakaan...
Joko kissa söi tarjottua ruokaa tai oli nälässä. Uskoisin että katti söi.
No Seitsemän veljeksen kissa ei ehkä ole tottunut nirsoilemaan syömään pelkkää Royal Canin raksuja-
Ei nykykissojen tarvitse syödä mitään uutta ja erikoista, kun pötsi on täynnä Shebaa ja Applawsia vuorokauden ympäri. Nälkäiselle kissalle maistuu karhunliha aivan taatusti. Ehkä pienen ihmettelyn jälkeen, mutta kuitenkin.
Siksi koska kissat oli ennen Kissoja ja söivät mitä annettiin, prkl. T. Ihanan nirson karvapallon omistaja. :)
Se oli sitä aikaa kun niin kissat kuin lapsetkin söivät kiltisti sitä mitä eteen laitettiin.
Sitten jokin meni vikaan.
Meidän kissat on hirvenlihan perään. Oon miettinyt mitä tapahtuisi jos hirveen törmäisivät. Pystyn näkemään mielessäni hyvin hämmentyneen sarvipään jonka kankussa roikkuu kynsin hampain karvainen rääpäle , tiijottamassa toista rääpälettä joka karjuu kaverilleen: "Jätä mullekin edes vähän!"
Vierailija kirjoitti:
Meidän kissat on hirvenlihan perään. Oon miettinyt mitä tapahtuisi jos hirveen törmäisivät. Pystyn näkemään mielessäni hyvin hämmentyneen sarvipään jonka kankussa roikkuu kynsin hampain karvainen rääpäle , tiijottamassa toista rääpälettä joka karjuu kaverilleen: "Jätä mullekin edes vähän!"
Tai että "tuu nyt Mauri pois sieltä, ei se ole säilykettä!" :D
/4
Jospa sillä kissalla on nälkä.