Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patoutuneisuus, negatiivisuus. Teen tutkimusta vauva-palstasta.

Vierailija
01.02.2019 |

Olen tekemässä yhteiskunnallinen tutkimus ja me ollaan saamassa ulkomailta ihmisiä tutkimaan tätä ilmiötä, käytetään vauva- palsta esimerkkinä. Suomi on maailman paras maa mutta kansa on täysin jotain muuta.

Näin nopeasti kun katsottiin tänään ryhmässä tämä palsta niin olemme äärimmäisen huolissaan, joku käytti sana traumatisoivaa eikä halunnut edes katsoa enempää.

Tätä on alkanut kiinnostamaan myös viranomaisia koska on mennyt aivan holtittomaksi. Positiivisia ilmiöitä halutaan jollain lailla väkisin ymmärtää väärin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva palsta on Suomen suurin keskustelu-palsta ja suosituin, siksi käytämme tätä.

Vierailija
2/7 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen tutkimusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Meghan tällainen  "positiivinen" juttu jota täällä "negaillaan"?

Vierailija
4/7 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Meghan tällainen  "positiivinen" juttu jota täällä "negaillaan"?

Sano vaan suoraan että Britit tulossa "muuttamaan meitä positiivisemmiksi".  No kerrohan ketä ja mistä?

Suomalaisista on erittäin negatiivista että meitä ohjaillaan ja sensuroidaan., jopa niistäkin jutuista mitä britit itse katsovat voivansa julkaista.

Vierailija
5/7 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että saadaan ulkomaalaisia tutkijoita mukaan, voivat tuoda tuoreita näkökulmia. Suomalaiset on kaikki negatiivisuudessa kylvetettyjä.

Vierailija
6/7 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti suomenkielen luetun ymmärtäminen on "tutkijoilla" paremmissa kantimissa kuin tuo suomenkielisen tekstin tuottaminen...

Vierailija
7/7 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa!!! Muakin alkaa pelottaa tämä kyynisyys, lapsiin on jo tarttunut, tänään oli siitä uutinen.

Pelottaa kun suomalaiset ovat muuttuneet näin rajusti hetkessä. En minä muista että 80-90 luvulla olisi tällaista ollut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme