Kerkeääkö 300-sivuisen kirjan lukea kahdessa päivässä?
Kirja pitäisi palauttaa maanantaina, enkä tänään kerkeä sitä lukemaan, eli tässä on kaksi päivää aikaa. Kerkeänkö lukea sen?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Millainen kirja? Suomenkielinen viihderomaani, jossa on isot fontit? Vai vieraskielinen tenttikirja? Ensin mainitun luen itse kolmeen tuntiin, tenttikirjaan ei riitä kaksi päivää. Jos kirja on painettu hyvin pienellä fonttikoolla, niin lukuaikaa tulee pari tuntia lisää.
Vähän ohi aiheen, ostin piruuttani taannoin antikvariaatista parilla eurolla vanhan painoksen Karl Marxin Pääomasta, eka osa, enkä ikinä ole päässyt sivua 12 pidemmälle nukahtamatta. Kirja alkaa sivulta 7. Vuosia olen yrittänyt aina välillä. Mitä parhainta unilääkettä.
Kyllä minä luen helposti 300 sivua päivässä suomenkielistä kaunokirjallisuutta. Taisin neljässä tunnissa lukea edellisen 150 sivuisen romaanin. Toki riippuu tekstin haasteellisuudesta ja kirjan kiinnostavuudesta montako tuntia sitä päivässä jaksaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen kirja? Suomenkielinen viihderomaani, jossa on isot fontit? Vai vieraskielinen tenttikirja? Ensin mainitun luen itse kolmeen tuntiin, tenttikirjaan ei riitä kaksi päivää. Jos kirja on painettu hyvin pienellä fonttikoolla, niin lukuaikaa tulee pari tuntia lisää.
Vähän ohi aiheen, ostin piruuttani taannoin antikvariaatista parilla eurolla vanhan painoksen Karl Marxin Pääomasta, eka osa, enkä ikinä ole päässyt sivua 12 pidemmälle nukahtamatta. Kirja alkaa sivulta 7. Vuosia olen yrittänyt aina välillä. Mitä parhainta unilääkettä.
Sellaiselle, joka tuohon ideologiaan sokeasti uskoo, niin tuon kirjan lukeminen on todennäköisesti erittäin antoisa kokemus. Mutta jos ei, niin sitten käy varmasti unilääkkeestä.