Mikä on paras vaihe seksissä?
Mulla ehkä se kun mies työntyy sisään ja se eka työntö ja sit ne viimeiset työnnöt kun tuntee että on laukeamassa ihan just ja mies lisää vauhtia ja tulee samaan aikaan.
Joskus se kun mies nuolee ja mä imen häntä jos ei ehditä yhdyntään asti, mutta aina jos ehditään on se parasta koska siinä ollaan koko vartalolla lähellä toisiamme.
Kommentit (43)
Mikä on paras? Ehkä se, kun saan vallan mieheltäni. Painan leikkisästi häntä alas, kun huomaan, että hän haluaa nousta ja kääntyä päälleni. Hän 'anelee' sitä myös sanallisesti - Multa tulee kohta, anna mun tulla päälle ennen sitä... ja vastaavaa niin kiihottavalla käheällä äänellä. Samalla tiedostan, että hän voisi halutessaan milloin tahansa kiepauttaa minut alle, mutta haluaa, että antaudun. Kuumottavaa leikkiä ja se hetki on niin ihana, kun hän ei enää malta ja kääntyy ylleni ja panee kovaa, niin että tulemme yhtä aikaa.
Se kun mies kesken rauhallisen, hellän yhdynnän vaiheen yhtäkkiä ottaa mua kiinni ranteista tai käsistä, kiertää sormensa mun sormiin, siirtää mun kädet ylös ja pitelee lopuksi niistä kiinni mun pään yllä toisella kädellään. Suutelee voimakkaasti ja samalla aloittaa yleensä loppukirin. Ihana tuntea noin hänen kiimansa ja silloin tulen itsekin pian.
Kun mies työntää kikin koloon ja kolo venyy
Kun työnnän käteni oman sperman liukastamaan reikään ja tiedän vaimon saavan kohta voimakkaan orgasmin
Miehen laukeaminen ja siemensyöksy koska saan aina silloin orgasmin. Matalaa seksikästä voihkintaa, toisen nautinto kiihottaa ja varsinkin miten se tulee syvällä minussa, penis laajenee, sen tuntee ja sen kun se sykkii ja hän yrittää työntyä koko ajan syvempään. Kouristelevia työntöjä kiinni minussa ja pakosti siinä tulen myös ja niin ihanan liukastakin on kaiken sen jälkeen, ettei aina malta lopettaa ja innostutaan uusintaan. Upeaa laueta samaan aikaan!
pikapano - vaikka siinä on oikeestaan vaan yksi vaihe.
varsinkin jos siihen päädytään jossain kielletyssä paikassa ja vaikka aina sanotaan että sillon vaan mies nauttii mä nautin siitä miten hän panee siinä hetkessä niin et tuun myöskin kovaan orkkuun
Vaimon kanssa se on hetki kun tunnen hänen supistelevan orgasmissa mun kalun ympärillä. Ihan parasta.
Aikaisemmin yhden yön hoitojen kanssa se oli hetki kun olin palleja myöten syvällä suussa, lasti lähti nieluun ja osa siitä purskahti hoidon nenästä mun vatsalle.
Vierailija kirjoitti:
V... palleja myöten syvällä suussa, lasti lähti nieluun ja osa siitä purskahti hoidon nenästä mun vatsalle.
tämä
Vierailija kirjoitti:
Se kun homma on miehen osalta ohi ja otan vibran esiin.
Rakas vaimoni, tämähän on juurikin win-win. Sä saat sitä mitä haluat ja minä myös. Nimittäin seksin jälkeen avaan kaljan ja siirryn jääkiekon pariin. Molemmat on tyytyväisiä.
Toisinaan se on pelkkä odottelu. Vaimon kanssa virittäydymme pitkin päivää ja räjäytämme pankin illalla.
Ihan tositoimissa se voi olla yllätyksellisyys jomman kumman toimesta. Meillä on iso luottamus toisiimme ja peukkuylläri pyllyyn tai normaalia rivommat pyynnöt nostavat tunnelmaa.
Omia suosikkeja on se hetki kun vaimo laittaa valot päälle ja asettuu sänkyyn kontalleen pylly pystyssä ja pyytää panemaan kovaa.
Pikapano julkisessa paikassa jossain yllättäen nopeaa ja laukeaminen naisen sisään. Sen jälkeen se tunne kun tavara valuu sisältä ja lähdetään kahville tai syömään jatkamaan :))
Työntyminen naiseen sisälle, johtunee siitä että omaan paksun ja pitkän munan joka tulee usein yllätyksenä. Se kun nainen voihkasee ja tajuaa että nyt on iso. Sen jälkeen pientä rakastelua jonka jälkeen hillitön paukutus siihen asti että nainen kiimoissaan pystyy vähän toppuuttelemaan
Vierailija kirjoitti:
Saattaa kuulostaa hieman nurinkuriselta, mutta minusta parasta on kun saan annettua vaimolleni orgasmin nuolemalla ja/tai käsin. Sen tekee paremmaksi kuin varsinainen kulli-pillu-pano se, että saan tuottaa pyyteettömästi nautintoa vain hänelle, ilman mitään omia tarkoitusperiä (ainakaan juuri siinä hetkessä). Ja se, kuinka intensiivisesti hän nauttii, on aivan mahtavaa.
Just noin.
Lopetus, kun mies kääntää selkänsä nukkuakseen ja kiitospierasee.
Uuden kumppanin kanssa vaatteiden riisuminen... ja sisään työntyminen.
Se kun terska painaa sulkijalihaksen auki ja kalu liukuu hitaasti sisään.
Tai kun suihinotossa kalu menee nielun puolelle.
Se kun huomaa et uudella kumppanilla on miehekäs yli 20 senttinen kulli.
Nainen kiimassa, ohuet pikkarit jalassa vielä, vuoteella joko selällään tai mieluiten kontallaan ja minä ’haen tunnelmaa’ antamalla hänelle eka orkun nuolemalla.
M50+