Naisen paino treffi-ilmoituksessa
Kertokaa mulle kun en osaa suhteuttaa minkä kokoinen on nainen joka on 165 cm pitkä ja painaa 65 kg? Henkilö kertoi olensa normaali ruumiinrakenne, mutta eikö tuossa ole ainesta vähän "enempäänkin".
Kommentit (7)
Painoindeksi on 23,8, eli normaali. Keskiverto suomalainen nainen on 164 senttiä pitkä ja painaa 70 kiloa, joten minulle ainakin kelpaisi mittojensa puolesta.
Makuasia meneenkö normaalin rajoihin. Kyllä sanoisin, että on "tukeva", mutta ei mikään läski. Jos etsit normaalipainoista naista niin 165senttiselle olisi sopiva paino 50-56 kg. Joku 46-kiloa tuohon pituuteen voi vielä olla normaalia, mutta sitten menee jo laihaksi jos on alle tuon. 58-65 on sellainen tasapaksu tukeva ja lihava on sitten 75 kg ja enemmän 165senttiselle.
Nimenomaan normaali ja normaalipainoinen. Keskimääräinen suomalaisnainen on jonkun verran painavampi painoindeksillä mitattuna.
Tuo on sellainen joka nykystandardeilla näyttää aika hoikalta. Riippuu toki hieman ruumiinrakenteesta, jos on kovin siro niin sitten voi olla hitusen mahaa, jos taas lihaksikkaampi niin sitten voi olla aika "rasvaton". Eikö siinä ole kuvia? Kyllä tässä tapauksessa niistä voi jotain päätellä.
Tuo on normaali. M kokoiset vaatteet. Miehet ei koskaan ymmärrä mitä nainen painaa. Voit koittaa arvata mitä joku normaalivartaloinen nainen painaa, arvaat painon todennäköisesti alakanttiin. Tämän takia miehille on ihan turha edes kertoa mitään painoa.
Jos paino on jakautunut ns. oikeisiin paikkoihin ao. naisessa, niin varmasti tikkaisin kuin lokki roskapussia. ;)
No, mä olen 167 pitkä ja painan noin 60 kiloa ja olen ihan normaalin ruumiinrakenteen omaava, vaatteissa yleensä kokoa 38, joskus 36.