Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help, please. Pienen pieniä mustia ötököitä hiuksissa

Vierailija
01.02.2019 |

Liikkuvat päänahassa. Muodostavat takun muutman sentin päähän päänahasta tai hiuksen latvaan. Pitkät hiukset ovat entiset. Nix:iä sekä muita "mekaanisia" täitäshamoita olen käyttänyt pullokaupalla. Olen kokeillut kaikenmoiset ölyt + muovihuput yön yli. Mikään ei tunnu auttavan. Eikö kenelläkään ole tietoa / kokemuksia mitä nämä ötökät voisivat olla , ja ennenkaikkea miten päästä niistä eroon???

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva tai ei uskota.

Vierailija
42/43 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös..kissa on kaukana juuri nyt ,kun pari päivää sitten oli punkki ja sitten joku pieni ötti.Nyt useita pikkuöttejä löytynyt.Äsken kyysäsin taas wcpönttöön yhden.Mitä ihmettä nuo on,ensin pidin punkkeina mutta ei nuo imeytyneet ihoon.Ainoostaan se joka löyty saunan jälkeen kun kampasin tukkaa tein jakausta eteen siinä se oli,nappasin pinsetillä jäi reikä mistä veritulppa.Eli se oli imenny ihtensä .Saunan kestävät ötit.Olin kyllä ulkona.Pensaissa leikkelin..outoo.Lintukirppukaan tuo ei ehkä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on täitä, niin kaikki tyynyt, täkit, petarit, kammat, harjat jne. pitää puhdistaa keittämällä tai saunottamalla. Täishampoo ei muuten auta, kun tarttuvat uudelleen. Kokemusta on..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä