Miehellä seisoo pelkästään juttelusta
Mikäköhän häntä vaivaa? Oon tapaillu miestä pari kuukautte (ei seksiä, suutelue tms vaan juttelua) ja miehellä seisoo ihan tavallisten jutteluidenkik aikana. Huoh. Onko kukaan muu tavannut vastaavaa miestä? Mistä johtuu?
Kommentit (81)
Pahasti puutteessa. Hyvä merkki, ei sekstaile muiden naiaten kanssa. :)
On puutteessa ja käy kuumana. Tuohan on hyvä merkki jos kemiat natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän häntä vaivaa? Oon tapaillu miestä pari kuukautte (ei seksiä, suutelue tms vaan juttelua) ja miehellä seisoo ihan tavallisten jutteluidenkik aikana. Huoh. Onko kukaan muu tavannut vastaavaa miestä? Mistä johtuu?
Ei sitten ole tullut mieleen harrastaa sitä seksiäkin joskus? Miten pitkään meinasit pelkästään jutella?
Vierailija kirjoitti:
Tiettyjä ongelmia aavistan jos ap ei ymmärrä.
Naurattaa ajatus siitä, että AP normaalin keskustelun lomassa vahtaa miehen haaroväliä ja odottaa, että seisookohan sillä tällä kertaa.
Voi, kylläpä sinä varmaankin olet niin superseksikäs!
(tämänkö siis nyt halusit kuulla )
Oletteko alasti, vai miten sen huomaa?
Vierailija kirjoitti:
Miehet käy kuumana vaikka sopivan näköselle kumipalaselle. Ei tuo mikään hyvä merkki ole todellakaan, että normaalista juttelusta kiihottuu. Lähinnä vaikuttaa joltain perverssiltä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko alasti, vai miten sen huomaa?
Et sitten koskaan oo nähny miehellä telttaa?
Ja miksi et Anna jo sille? Eikö pari kk keskustelua jo riitä, vai eikö vaan oo kemiaa?
Apua! Sit kun pääsette suutelun tasolle niin sehän laukeaa housuihinsa kun on niin innoissaan!
Oo herkkätunteinen pojun kanssa :)
Perustele pari kuukautta kestänyt ”tapailu”. Tietääkö mies että haluat vain juttuseuraa? Melko platonista, olettaen että miellät kuitenkin tapailevasi miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten ole tullut mieleen harrastaa sitä seksiäkin joskus? Miten pitkään meinasit pelkästään jutella?
Useampi kuukausi juttelua ja ei seksiä. En jäisi tuollaista naista katselemaan. m45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet käy kuumana vaikka sopivan näköselle kumipalaselle. Ei tuo mikään hyvä merkki ole todellakaan, että normaalista juttelusta kiihottuu. Lähinnä vaikuttaa joltain perverssiltä.
Nainen tässä vaikuttaa seksinvastaiselta lahnalta
Voithan sitten jutella suoraan sen kalulle.
Puhut sen vain pystyyn...
Senkun lepertelet sille vaikka tyyliin: "Höpsis, sehän on ihan luonnollista..." jne.
Kyllä se siitä...
Voi helvata sentään! Kai sillä muna tojii kun ei pääse itse asiaan! Anna sille pieni vinkki eli iske kätes haaroväliin ja kysy vienosti Mikäs se täällä on?! Näin minä teen aina ja kyllä se siitä naimiseen sitten johtaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä ja olen mies.
Aa että miten ihanaa :) Mikäs ongelma tuo on jos miehellä teltta pystyssä ?? En kyllä ymmärrä yhtään, sehän on ainoastaan tosi ihanaa ja sexyä :D Enempi huolestun jos olen miehen lähellä eikä muna seiso :D :D t. Nainen 57 v.
Sitä ehkä panettaa ja kovasti haluaisi tyhjentää pussinsa sinuun. Miehellä on mahdollisesti herkkä hermotus terskassa ja kun terska hankaa alusvaatteisiin niin pieni lisäkiihoke iskee paineen patukkaan.