Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmivuorotyötä tekevät, miten teillä onnistuu

Vierailija
20.07.2008 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiv'ällä nukkuminen yövuoron jälkeen? Onko vaikeuksia?

Vierailija
2/7 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukun 8-9 tuntia, JOS en laita kelloa soimaan. Laitan sen kuitnekin soimaan siten, että haen lapset päiväkodista viim. kolmelta. Vikan yön jälkeen herätys hieman aikaisemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Olen itse lisäännytkin tarkoituksella yövuorojen määrää koska näin saan olla paljon poikani kanssa. Aamulla pääsen klo 7 ja klo8-12 yleensä nukun sitten saatan pojan vieressa makoilla iltapäiväunilla n. klo15-16.

Vierailija
4/7 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yövuoron päälle

Tiedän työkavereita, joilla on vaikeaa saada nukuttua yövuoron päälle. Se on raskasta, jos on vielä toinen yö.

Vierailija
5/7 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuoron jälkeen nukun sellaiset klo 8 - 12...korkeintaan yhteen. Sitten illalla kenties vielä korkeintaan 2.3 tunnin unet. Riippuen siitä monta yötä...pari menee helposti, kolmeen tarviin enempi unta.

Se on ihan tutkittu juttu, että n. puolille päiville pitäis nukkua, sitten illalla ei, näin rytmi pysyy parhaiten. Mä en ymmärrä näitä, ketkä nukkkuu putkeen sinne klo 16 asti....ei pystyis ja pää hajois

Vierailija
6/7 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa nukun parhaiten juuri yövuoron jälkeen. Mies töissä, lapset hoidossa, ah mikä hiljaisuus. Nukun klo 8-16. Mies ja lapset tulevat n. 16.30.

Vierailija
7/7 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuolloin yhdeltä viimeistään herään, enkä sitten saa enää unta. Viimeistään klo 17-18 väsyttää jo hulluna!

T: Neljättä yötään putkeen valvova, rv 30 :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi