Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottavimmat jutut mitä teille on sanottu

Vierailija
31.01.2019 |

Siispä. Mitä inhottavia juttuja teille on sanottu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla siis ihan mitä vain, AP.

Vierailija
2/4 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on varsinaisesti inhottavin mutta pahiten ovat kolauttaneet lapsena/nuorena kuullut kommentit ulkonäöstä. Ei niitä vaan unohda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on nyt pakko sanoa, että mulle ei ole sanottu kauhean inhottavia asioita. Joo, joskus ala-asteella ja yläasteella on ollut kiusausta ja huutelua, kaikenlaista huorittelua ja muuta, mutta siitä on jo niin kauan, että en niitä muistele (eivätkä ne ole jättäneet niin isoa jälkeä, että tulisivat näin kysyessä mieleen). Aikuisiällä ei ole oikeastaan kukaan sanonut kovin inhottavasti. Oon aika sopuisa tyyppi, joten en joudu usein koflikteihin. Onhan sitä jotain huudeltu ja joskus satunnaisesti tulee miehiltä jotain ällöttävää seksuaalista kommentointia, mutta ei varsinaisesti mitään persoonaan käyvää (ajattelen, että tämä on just sitä inhottavasti sanomista).

Vierailija
4/4 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole mielestäni konflikteihin hakeutuva ihminen, mutta mulle on kyllä aika usein sanottu inhottavasti päin naamaa tai selän takana, yleensä jotenkin yllättäen, ilman mitään konfliktia. Tai ymmärretty väärin ja sitten kommentoitu tosi ikävästi. Syyksi luulen, että ole semmoinen anteeksipyytelevä ihminen, joka varmaan ärsyttää monia. Ja sitten kun esimerkiksi työssä jokaiselle kertyy stressiä ja pahaa oloa, niin se on helpointa kaataa sellasen niskaan, joka ei sano yhtä pahasti takaisin. Toisilla on auktoriteettiä ja sellasta uskottavuutta, niiden naamasta jo näkyy, ettei niille kannata sanoa ikävästi ja sitten on tää meikäläisten joukko.