Minulla on lihavuudesta johtuen rumat kasvot
Silti kun monia ns isoja naisia katsoo, heillä on ihan kauniit kasvot. Miten kaikilla ei se läski mene kasvoihin?
Kommentit (7)
Minulla sama. Oma lihavuuteni on sellaista lymfapöhötystä (83 kg), johon tehoaa hyvin liikunta sekä lymfahoidot. Ja naamassa ja alleissa, mahassa ja reisissä on rumaa löllöä. Jotkut on sitten vaan reilusti läskejä ilman pöhötyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta?
Olen niin kauan jojoillut etten jaksa enää laihduttaa. Olen myös jo sen ikäinen ettei siitä ole kovin hyötyä.
Monillakin ylipainoisilla naisilla tosiaan on kauniit kasvot, olen itsekin huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Monillakin ylipainoisilla naisilla tosiaan on kauniit kasvot, olen itsekin huomannut.
Joo, mietin sitä että johtuisiko se siitä että ovat olleet ylipainoisia lapsesta, /nuoresta lähtien? Itse lihoin vasta kolmikymppisenä. Ap
Itse olen samanlainen ja hieman kateellisena ihmettelen miten joidenkin hyvinkin tuhtien kasvoista paino ei näy.Johtuisiko se kasvojen mallista, jos on kapeat sirot kasvot, ei synny kuunaama efektiä. Tulee mieleen vaikka se jonkun laulukilpailun vaalea Riikka. Itselläni oli hoikkanakin leveähköt kasvot, vaikka muuten ihan siedettävät kasvonpiirteet. Valitettaavsti muutun helposti turbonaamaksi.
#kehonpositiivisuus