Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino nousee nyt rajusti

Vierailija
30.01.2019 |

Liikkuminen jäänyt todella vähillä lämpötilan ja lumen vuoksi. Nyt näkyy tosi nopeana painonnousuna. Huomenna on pakko tehdä jotain.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oudosti liikuntaa tullut neljä kertaa enemmän kun jätin tipattoman takia alkoholin pois.

Toisaalta paino on kohonnut 6kg.

Minulla on tapana syödä vähemmän niin alkoholiannokset menevät paremmin päähän. Tykkään juoda ns tyhjään vatsaan ja heti liikuntasuorituksen jälkeen.

Olin yllättynyt, koska tipatonta mainostettiin että painokin laskee. Ensi kertaa pidin tipattoman.

Olin vähän pettynyt, mutta yllätyksenä tuli että urheilusuorituksista palautuminen nopeutui reilusti.

Kunto onkin kohonnut muutamina viikkoina huimasti, mutta kyllä on tullut näkyvästi selvää läskiäkin.

Sinällään en koe läskiä pahana kun kunto on niin kova.

Tulevaisuudessa pidän alkoholittomia kuukausia useaminkin vuodessa.

Tiedän kyllä että liikunta on huono keino painonpudotuksesssa. Järkevintä olisi olla liikkumatta ja syödä todella vähän. Sillä keinolla olen saanut rasvat pois ilman että saan raivokohtauksia alhaisen sokerin takia.

Vierailija
2/3 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se liikkumattomuus painoa nosta, vaan liika syöminen. Jos ei pysty liikkumaan, on syötävä sen mukaan, jos ei halua lisäkiloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta on paljon muutakin kuin muutaman kalorin polttaminen, tämä unohtuu liian usein.

Miettikää ihan itse miten se vaikuttaa aivoihin,aineenvaihduntaan..

Ja kyllä se paino nousee rajusti aina jos syö liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi