Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan todistanut tuntemattomien ihmisten romanssia?

Vierailija
30.01.2019 |

Olen seurannut aamuisin bussipysäkillä yhtä miestä ja naista (keski-ikäisiä) joiden välillä alkaa nyt olla jo jotain enemmänkin. Vaikuttavat ulkomaalaisilta, siis esim. toinen Bosniasta ja toinen Serbiasta, minusta puhuvat mongertavaa suomea keskenään mutta en ole kovin tarkkaan kuunnellut koska itselläni on kuulokkeet. Mutta olen tosiaan seurannut heidän vartalonkieltään jo syksystä saakka. Alkuun tervehtivät ja olivat etäisiä, epäilin olisivatko vaikka jossain samalla suomen kurssilla kun pysäkki jolla jäävät pois, sopisi tuollaiseen aikuiskoulutuskeskukseen. No tässä syksyn/talven mittaan molemmat tekivät sitten sitä, jos tulivat pysäkille ennen toista, katselivat kaihoisasti sinne suuntaan mistä se toinen tulee. Nykyään mies jää odottamaan naista liikennevaloihin tämän suuntaan ja tulevat pysäkille yhdessä! Ja se käytös sitten, ovat ihan tosi lähekkäin kasvokkain ja mies saattaa sipaista vaikka lumihiutaleita naisen hiuksista tai vastaavaa. Jalat heillä on limittäin. Nainen hymyilee paljon, mies on jäyhempi mutta ei näe ketään muita kuin tuon naisen. On ollut jotenkin suloista seurata heitä joka aamu :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan liikuttava tarina ap! <3

Itse en ole päässyt seuraamaan mitään tuollaista. Ainut, että harjoittelupaikassa ohjaajani (nainen) tuntui viihtyvän tosi lähekkäin miespuolisen kollegan kanssa. Tää nainen oli raskaana omalle miehelleen ja tuo kollegakin tietääkseni perheellinen. Kerran yllätin nuo vahingossa aika lähekkäin lääkehuoneesta ja ohjaajani oli vähän kiukkuisen oloinen sen jälkeen.

Mutta mitään noin söpöä en ole koskaan todistanut. :)

Vierailija
2/4 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen bussikohtaaminen kesällä: Oli ihan täysi bussi ja edessäni istui ikkunapaikalla teinityttö. Pian hänen viereistä paikkaa kysyi teinipoika ja tyttö sanoikin että on vapaa paikka. Molemmat räpläsivät siinä kännyköillään (mulla oli takana paikka vähän heidän yläpuolella niin näin mitä tapahtui, taaskaan en kuullut hyvin), sitten tyttö alkaa sukimaan tukkaansa, tiedättehän sillä tavalla että haluaa tehdä vaikutuksen. Poika pelasi jotain sanapeliä ja alkoi kysyä tytöltä siihen vinkkejä. Tunnelma oli tosi sähköinen siinä heidän välillään ja molemmat vaikuttivat kiinnostuneilta toisistaan, mutta harmikseni piti jäädä pois ennen päätepysäkkiä niin en ole varma miten tilanne eteni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen järkyttynyt, näin tämän aloituksen pariskunnan naisosapuolen Prismassa TOISEN MIEHEN KANSSA. Varattu nainen siis kyseessä, ja tämä bussimies on ihan selvästi täysin lääpällään häneen. ap

Vierailija
4/4 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä tilanteeseen! Hiihtolomien jälkeen aloin ihmetellä kun näitä kumpaakaan osapuolta ei enää näkynyt tuossa samassa bussissa kuin ennen mutta nyttemmin ovat molemmat palanneet, tähän päivään saakka eivät kylläkään kulkeneet enää samalla vuorolla, meni siis niin että jos mies tuli mun vuorolla, nainen ei ja taas päinvastoin. Mies on lisäksi alkanut tulla vasta seuraavalta pysäkiltä kyytiin, ei siis enää tule naisen kanssa samalle pysäkille. Jos nainen on odottanut bussia mun kanssa samaan aikaan, katselee kaihoisasti sinne suuntaan mistä tämä mies pysäkille tuli. Mies ei ole katsellut naisen perään.

Tänään tapahtui sitten odottamaton käänne, nainen taas odotti pysäkilläni bussia ja katseli kaihoisasti sinne mistä mies yleensä on kävellyt. Tuli samaan bussiin kuin minä ja meni istumaan yksin. Seuraavalta pysäkiltä tämä mies tuli kyytiin ja käveli pokkana naisen ohi eli ei mennyt viereen, ei katsellut päinkään vaan meni ihan eri puolelle istumaan. 

Harmittavasti en nähnyt heidän poislähtöä lähtivätkö edes samaa matkaa kävelemään tuonne oletettuun kouluun päin.

Mutta romanssi taitaa olla ohi, tuo miehen käytös paljasti kaiken.

Mutta tosiaan, olin nähnyt naisen myös toisen miehen kanssa kaupassa. Näköjään juurikin hiihtoloman aikoihin. Siellä nainen oli tosi vihaisen näköinen.

ap