Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko luulette että laihdun?

Vierailija
30.01.2019 |

Aloitin maanantaina uuden elämän. Tuttu PT teki minulle ruokaohjelman ja treeniohjelman.

Toki tämä on loppuelämän remppa mutta olettaen että pysyn ohjelmassa niin paljonko luulette että laihdun 1.6.2019 mennessä? Mitat ovat nyt 165cm ja 80kg.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset 21kg.

Vierailija
2/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli kiloa viikossa, eli noin 8 kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen lihava kirjoitti:

Puoli kiloa viikossa, eli noin 8 kiloa.

Kyl mä uskon et tol alostuspainol mikä ap:l on ni lähtee enemmän. Vaik kui olis pt:n tekemä ohjelma jolla tarkotus lähtee puol kiloo viikos. Kyl alus lähtee enemmä. Veikkaan et tos ajas lähtee 15-jopa 20

Vierailija
4/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksat noudattaa sitä 3 viikkoa jossa ajassa laihdut 3 kg kunnes menetät mielenkiintosi.

Kesäkuussa painat 81 kg.

Vierailija
5/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksat noudattaa sitä 3 viikkoa jossa ajassa laihdut 3 kg kunnes menetät mielenkiintosi.

Kesäkuussa painat 81 kg.

Ai kauheeta :D

Mutta. Olettamus oli että noudatan dieettiä.

Ap

Vierailija
6/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo viikossa keskimäärin. Eli 17kg laihdut.

Vierailija
7/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilo viikossa voi lähteä pari, kolme viikkoa, kun nesteturvotus poistuu. Sitten pitäisi polttaa rasvaa ja syödä kohtuudella, vaikka se ei näy kunnolla vaa'alla. Kilo viikossa yli neljä kuukautta kuulostaa utopistiselta. Vai onko teilä muilla kokemusta asiasta muuten kuin Suurimman pudottajan katselijoina?

Vierailija
8/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen lihava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilo viikossa voi lähteä pari, kolme viikkoa, kun nesteturvotus poistuu. Sitten pitäisi polttaa rasvaa ja syödä kohtuudella, vaikka se ei näy kunnolla vaa'alla. Kilo viikossa yli neljä kuukautta kuulostaa utopistiselta. Vai onko teilä muilla kokemusta asiasta muuten kuin Suurimman pudottajan katselijoina?

Kilo viikossa KESKIMÄÄRIN. Tarkoitin tätä: ensimmäiset viikot lähtee enemmän ja loput viikot se puoli kiloa viikossa. Noilla lukemilla mitä aapeella on, ensimmäisellä ja toisellakin viikolla voi lähteä useampi kilo. Juuri tätä turvotusta. 17kg tuossa ajassa on varsin mahdollinen. Helposti enemmänkin. Itse laihdutin viime vuonna puolessa vuodessa 26kg ja samassa painossa olen edelleen. Mitat olivat aika lähelle samat kuin aapeen. Viimeiset reilu puoli vuotta olen siis vain ylläpitänyt painoani ja jo tämä kertoo siitä että laihdutukseni meni melko nappiin, kitudieetistä ei siis ollut kyse.

Vierailija
9/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoset 21kg.

Kovalla työllä mielestäni myös mahdollista. Silti veikkaukseni tähän on että ap laihtuu neljässä kuukaudessa 16kg, dieettiään noudattaen.

Vierailija
10/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön joka aamu lautasellisen graham-puuroa ja kaurakermaa, kupin kahvia ja dallaspullan. Työpaikan lounaalla syön lihaa tai kalaa, perunaa tai pastaa, salaattia ja jälkiruokaa. Työpaikan kahvitunnilla syön kahvin kanssa berliininmunkin tai voisilmäpullan. Kotona syön päivälliseksi kasvis- tai kalakeittoa ja jälkiruuaksi yleensä jäätelöä. Illalla napostelen jotain pientä, esimerkiksi juustoja ja suolakeksejä ja kolme-neljä kertaa viikossa myös pari lasia viiniä.

Olen 161 cm pitkä ja painan 49 kiloa. En ymmärrä näitä jatkuvia puheita laihduttamisesta.

Vierailija
11/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuoden alusta lähtenyt 13 kg. Kyllä sä siihen samaan pystyt noin pitkässä ajassa. Tarkasti ohjeen mukaan, ei sivuille vilkuilua, ei mitään ylimääräistä.

Vierailija
12/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka hoikistaa kirjoitti:

Minä syön joka aamu lautasellisen graham-puuroa ja kaurakermaa, kupin kahvia ja dallaspullan. Työpaikan lounaalla syön lihaa tai kalaa, perunaa tai pastaa, salaattia ja jälkiruokaa. Työpaikan kahvitunnilla syön kahvin kanssa berliininmunkin tai voisilmäpullan. Kotona syön päivälliseksi kasvis- tai kalakeittoa ja jälkiruuaksi yleensä jäätelöä. Illalla napostelen jotain pientä, esimerkiksi juustoja ja suolakeksejä ja kolme-neljä kertaa viikossa myös pari lasia viiniä.

Olen 161 cm pitkä ja painan 49 kiloa. En ymmärrä näitä jatkuvia puheita laihduttamisesta.

Sinä syöt terveellisesti ja pysyt siksi hoikkana. Kaikki eivät syö yhtä terveellisesti.

Vierailija
13/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtumisesi salaisuus on siinä, että syöt tasapainoisesti eri ruokia. Myös pieni kulaus viiniä silloin tällöin vilkastuttaa aineenvaihduntaa ja auttaa sillä tavoinnpainonhallinnassa. Suosittelisin tuohon ruokavalioon vielä muutaman palann tummaa suklaata per päivä, silloin voisi sanoa, että kokonaisuus on likipitäen täydellinen.

Vierailija
14/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 65kg

mies50v

Vierailija
15/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vuoden alusta lähtenyt 13 kg. Kyllä sä siihen samaan pystyt noin pitkässä ajassa. Tarkasti ohjeen mukaan, ei sivuille vilkuilua, ei mitään ylimääräistä.

Sulla tais jäädä pilkku tuolta 1 ja 3 välistä.

Vierailija
16/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haluaa laihduttaa, vaikka painaa vain 49 kg ?

Vierailija
17/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kiloa kuulostaisi realistiselta. Sen kun olet laihtunut, huomaat, ettei se maltillisella tahdilla ollut kamalaa ja jaksat laihduttaa pois vielä toiset 10. (Oletan että ammattitaitoinen PT ei tee ohjelmasta liian tiukkaa, jolloin motivaatio katoaa hetkessä)

Vierailija
18/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap haluaa laihduttaa, vaikka painaa vain 49 kg ?

Et ole lukenut ketjua huolella. Ap painaa 80 kg. Se 49 kg paivava on kommentoija, joka syö liekestäni aika runsaasti, mutta terveellisesti ja pysyy siksi hoikkana. Taitaa myös liikkua paljon.

Vierailija
19/19 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on? Jatkapa samaan malliin viisikymppiseksi, niin saat laittaa ykkösen tuon nykyisen painosi eteen :)