Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko sinä noin 30 vuotias ihastua 50 vuotiaaseen mieheen?

Vierailija
30.01.2019 |

Kokemuksia? Voisitko tuon ikäisenä ihastua noin 50 vuotiaaseen mieheen?

Kommentit (282)

Vierailija
41/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas jälkeenjääneet akateemiset naiset hehkuttaa nuorempia poikia.

Aiai. Kyllä on katkeraa, kun naisten todelliset mieltymykset paljastuvat.

Vierailija
42/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ikä mitä vain, mitäs helvettiä ravaat sitten jonkun miehen perässä soittamassa suutasi?

tuleeko paniikki kun kohdettasi jo katsookin joku toinen eikä viestintaidot riitä kuin perässä hillumiseen .. roikut narikkatorilla, kauppakeskuksessa, juokset jatkuvasti ikkunaan tölläämääm korttelissa, mihin autoon terminaalissa kohteesi menee, puheista roikut asemalla ongelmiesi kanssa itkien..

pst. kaverit taitaa olla siellä jumpassa aika kateellisia sille miehelle (niistä puheistaan päätellen)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

häirintä on häirintää, tajuatko m?

rikoslain vainoamispykäläkin sen kertoo hitaasti tajuavalle naikkoselle.

Vierailija
44/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas jälkeenjääneet akateemiset naiset hehkuttaa nuorempia poikia.

Mitä, vastaukset ei setämiehelle kelvanneet?

Mielestäni nuori nainen joka preferoi itseään nuorempia poikia on vain yksinkertaisesti vajaa.

Ja nuorempia preferoivat miehet sitten ei ole?

Juu, eivät ole. Asia menee niin, että miehelle on biologisesti luontaisinta preferoida nuorta naista, kun taas nuoren naisen ei ole biologisesti eikä evolutiivisesti kannattavaa preferoida jopa itseään nuorempaa poikaa. Luonnon mukaisesti se on anomalia, vajautta.

Naisen nimenomaan kannattaa preferouda nuorta, sillä miehet siittiöt alkavat heiketä jo 35-vuotiaana. Nuoren miehen kanssa lisääntyminen onnistuu.

Vierailija
45/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voisi ihastua isäni ikäiseen mieheen. Hyi hitto. Ajatuskin ällöttää.

Vierailija
46/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun ja kiinnostun ihmisen sisimmästä ja persoonasta. Pelkällä ulkokuorella ei tee yhtään mitään. Joten kyllä, voisin ihastua hyvin monen ikäiseen.

Aika kamalia kommenteja on aiheeseen liitetty.

Vierailija
47/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todella. Miksi pilaisin parhaat vuoteni eri sukupolveen kuuluvan tyypin kanssa. Tyhmiä kysytään. Olisitko itse viisikymppisen akan kanssa. Mieti sitä.

Voisin olla se viiskymppisen akan kanssa, jos meiltä löytyisi sopivaa tunnetta ja muutenkin meillä olisi hyvä olla yhdessä. Mutta mä olenkin viiskakkonen ukko ;)

48/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin varmasti hetkellisesti ihastua, mutta tuskin järkeni antaisi myöden rakastumiselle. Haluan itselleni perheen ja lapsia, ja viiskymppinen isukki ei kuulu mukaan yhtälöön. 

Vierailija
49/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tästä ketjusta huomaa miten pinnallisia suomalaiset naiset ovat.

Onneksi löysin hyvän naisen ulkomailta. Se on kyllä kaunis ja 22v, mutta ihan mukavan luonteen takia häneen rakastuin.

Jep. Sinä saat tykätä nuoresta, hyvännäköisestä ja mukavasta, mutta jos joku tekee samoin hän on tietysti pinnallinen.

Vierailija
50/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Liian vanha, sori.

Vierailija
51/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v valtava ero

Oikeus omaan mielipiteeseen. Olisi liikaa minulle, mies joka ottaisi lapsensa ikäisen. Heitä saa mielestäni katsoakin vain sillä silmällä, että itseen verrattuna lapsi.

En tuomitse muita. Jokaisella oikeus valita.

Vierailija
52/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin kävikin, jutusta ei kyllä tullut mitään, mutta ihastunut olin.

Vierailija
53/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ihastua jos mies olisi hyvin säilynyt eli ikäistään selvästi nuoremman mutta silti charmantin näköinen.

Olen kerran elämässäni törmännyt Suomessa tällaiseen ihmiseen jas se tapahtui kaksi vuotta sitten ollessani 38 vuotias. Mitään ei tapahtunut mutta mies oli kaikin puolin täysi kymppi minun makuuni.

Vierailija
54/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Miksi en?

Vierailija
55/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen 27v ja mieheni 45v. Paras mies kaikin puolin mitä minulla on tähän mennessä ollut. Ei iällä ole merkitystä.

Vierailija
56/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ihan hyvin :). Miehet yleensä parantuvat vanhetessaan. Tulee sellaista karismaa jota ei nuoremmista miehistä lödy. Naisilla kun alamäki alkaa iän myötä, se on jyrkkä, ei paluuta. Korostan JOISSAKIN, ei kaikissa miehissä. Osa on jo kolmekymppisinä sellaisia pappamaisia. Pukeutuvat sarkahousuihin ja vetävät tukan kaljun yli :x. Miehille aika on armollisempi.

Joissain vanhemmissa miehissä vaan on sitä jotakin. Elämänkokemusta. Tietoa ja viisautta. Ei minua nuoret pullistelijat kiinnosta, ihan liian vauvoja minun mieleeni. Olen 38 v. 

Vierailija
57/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ariana1993 kirjoitti:

Vanhemmat miehet on turvallisia, huolehtivia, dominoivia ja isällisiä. Olen aina ihastunut itseäni vanhempiin miehiin.

Heh heh. Feikki profiili pervo-pena -66

58/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ariana1993 kirjoitti:

Vanhemmat miehet on turvallisia, huolehtivia, dominoivia ja isällisiä. Olen aina ihastunut itseäni vanhempiin miehiin.

Heh heh. Feikki profiili pervo-pena -66

Ei ole feikki :) ihan aito 25v tyttö/nainen olen.

Right now, I'm in a state of mind
I wanna be in like all the time
Ain't got no tears left to cry

Vierailija
59/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan 50v mies katsoisi kohta epätoivoista 30v naista kun voi katsoa +20v naista. Nyt on tulossa lama ja erikoisen hyvät markkinat 50v miehille nuorten misujen suhteen. odotelkaa pojat

mies50v

Vierailija
60/282 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta se vaatisi lähes filmitähtimäisen karisman. 99% 50vuotiaista en ihastuisi. N27