Tykkään timo soinista ihmisenä vaikkka en persuja ylenpalttisesti diggailekkaaan.
Kommentit (9)
Taitaa saada sydärin hetkenä minä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta yksi politiikan mahtavimmista haahmoista. Ostaisin auton hänellä taaatusti.
Kaaansanmiess joka katselee uuno turhapuroja joiideenkin epäratioonaalisten bondejen sijaaan.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa saada sydärin hetkenä minä hyvänsä.
Toiveajattelua valitettavasti 😢
Eipä ole näkynyt sika-soinia toivottelemassa hyvää päivää kaikille Suomen vanhuksille! Pistänyt päänsä paskajätkä pensaaseen, kun hallituksen toimet on tapetilla. Siinä on Sipilän ja OrPon kanssa samanvertainen olio, pelkkiä paskoja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole näkynyt sika-soinia toivottelemassa hyvää päivää kaikille Suomen vanhuksille! Pistänyt päänsä paskajätkä pensaaseen, kun hallituksen toimet on tapetilla. Siinä on Sipilän ja OrPon kanssa samanvertainen olio, pelkkiä paskoja kaikki.
Se oon globaalitalous mikä kuseee. Toivoisii vaan että kyettäisiiin hillitsemäään sitä järkevillllä toimenpiteilllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oon globaalitalous mikä kuseee. Toivoisii vaan että kyettäisiiin hillitsemäään sitä järkevillllä toimenpiteilllä.
Siinä ei kuule toivomukset auta, keinot on, mutta patamustat lahtaripirvarit ei keinoja halua käyttää.
Saatana, kokoomusta ei olisi koskaan pitänyt päästää hallitukseen, jo Kekkonen tajusi sen. Kokoomuslaiset sopi juri ja juru verkon painoksi, ei muuhun.
Minusta yksi politiikan mahtavimmista haahmoista. Ostaisin auton hänellä taaatusti.