Lapsuutesi ihanin ja kamalin muisto?
Laitetaan ihanin ja kamalin muisto erikseen omiin viesteihin, että on helppo peukuttaa.
Ihanin muisto - yläpeukut tarkoittavat että olisi ollut omastakin mielestä ihana muisto
- Alapeukut tarkoittavat että ei olisi ollut omasta mielestä ihana muisto
Kamalin muisto - yläpeukut tarkoittavat tsemppipeukkuja, eli "kamalaa ja väärin, mutta kyllä se siitä
- Alapeukut tarkoittavat, että "eihän tuo nyt edes pahalta kuulosta"
Kommentit (5)
Aloitan: Sain 11-vuotiaana ensimmäisen lemmikkikanini ja muistan kuinka makoilimme kanin ulkoaitauksessa viltin päällä, mansikoita syöden ja täyttelimme ristikoita. Kani oli vielä silloin arka, mutta tuli kuitenkin maistamaan mansikkaa kädestäni. Sitten isä tuli töistä ja oli tuonut meille kaikille suosikkijäätelömme (minun oli suklaapingviini) Isäkin liittyi seuraan ja luki minulle kirjaa (Heinähattu ja Vilttitossu) loikoilin pää isän sylissä ja äiti silitti hiuksiani.
Ap
Kamalinta en laita mutta ihanin oli kun tehtiin siskonpeti olkkarin lattialle ja katsottiin western leffoja isän kanssa :)
Kamalin lapsuusmuisto oli se, kun äiti myöhemmin erosi isästä ja isä alkoi juomaan. Sitten kerran isän luona käydessä isä alkoi vainoharhoissaan epäillä että olisin varastanut hänen tupakkansa. Isä raahasi minut hiuksista parvekkeelle ja siellä kökötin sisävaatteissa jonkun tunnin verran kun sain pyydettyä apua naapuriparvekkeella olleelta mieheltä. Mies soitti poliisit kun ei halunnut ottaa mitään riskiä. Niinpä sitten minä, silloin 12v, jouduin katsomaan kun isä huusi ja kirosi, laitettiin käsirautoihin ja vietiin poliisiautoon. Mennessään haukkui minut vielä hu o -raksi.
Ap
Ihanimmat muistot on kesämökiltä, vesileikit aurinkoisella laiturilla ja järvessä, vastaleivottua korvapuustia ikkunalaudalla istuen.
Etkö Ap laita omiasi ensin?