Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hel****ssä pääsen eroon puhelinmyyjistä???

Vierailija
16.05.2006 |

Siis ne on alkaneet terrorisoida ihan tosissaan, joka päivä tulee kännyyn heidän soittojaan ja IHAN joka kerta JUURI minut on valittu taas johonkin special tarjoukseen...tänäkin aamuna heräsin yhteen näistä puheluista!!!

Siis eikä näitä voi jotenkin kieltää laittaa jotain estoa tms?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista numeroa, mistä sen voi tilata, mutta googlaa niin varmaan löydät.

Vierailija
2/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäisitkö jos googlettaisit? Sanalla markkinointikielto, suoramarkkinointi esto tms.

Entä Kuluttajaviraston sivuilta löytyisikö?

On jo niin monta vuotta siitä, kun olen itse laittanut.

Samaten voi mielestäni Väestörekisterikeskukseen laittaa eston, ettei tule mainoskirjeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina sellainen suma, että puhelin soi yhtenään. Miten ihmeessä ne osaakin soittaa vielä niin pahaan aikaan, kuten just kun on saanut lapset päikkäreille. Ja tässä muutama viikko sitten hermostuin kun soittivat illalla ysin jälkeen, eikä mennyt pojalle jakeluun, että olen juuri lukemassa iltasatua.

Vierailija
4/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmistan että kyse on markkinointiviestinnästä. Ilmoitan heti että meidän turha jatkaa tätä koska en missään tapauksessa osta mitään. Lisäksi pyydän poistamaan nimeni ja yhteystietoni kaikista rekistereistä. Aika vähissä on ollu soittajat viime vuosina. Ja jos joku uusi soittaa niin saampahan hetkeksi juttukaverin, ei maksa mulle mitään, hih hih..

Vierailija
5/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli senkun sanot että olet eston ottanut vaikka et olisikaan.

Vierailija
6/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on niin ällöttävän inhottavia. Ikinä en ole puhelinmyyjiltä mitään tilannut enkä ikinä tilaa.

Mistä tuollaisen eston saa? Monesti olen kuullut jonkun niistä mainitsevan, mutten ole ottanut sitten asiasta selvää sen kummemmin. Tän aamun kanssa kyllä olen vahvasti sitä mieltä, että tuollainen esto olisi nyt tarpeen.

Vierailija
7/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 vee ja se äijä sanoi mulle " kulta pieni" ARGGGHHHHH

Tein valituksen myyjästä suoraan lehtitalolle !

Vierailija
8/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ne jotka pääsee seulan läpi (ei kaikki käytä lehtitalojen asiakasrekistereitä, itse oon puhelinmyyjänä työskennellessäni soittanut puhelinluetteloita läpi) voi hätistää tehokkaasti sanomalla näin: " voi, valitettavasti en nyt halua tilata mitään enkä osallistua mihinkään, KIITOS SULLE KUITENKIN SOITOSTA JA OIKEIN HYVÄÄ TYÖPÄIVÄN JATKOA!" täytyy olla ihan supertyhmä ja röyhkeä myyjä jos tuosta vielä jatkaa. ja siinä kohtaa voikin ihan hyvällä mielellä laskea luurin kun kerran on hyvät jatkotkin jo toivoteltu.

Vierailija
9/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä puhelimessa todella nuori - lapsen ääni. Mutta aina kysytään " olisiko siellä äitiä tai isää paikalla" , josta sitten hermostun totaalisesti. Sitten kun sanoo, että " oon kyllä 26v ja asunut kymmenen vuotta ilman äitiä ja isää" , niin tulee " voi anteeksi, kun sinulla on niin nuoren kuulonen ääni" .

Tai sitten sellainen ylitekopirteä ääni, joka hehkuttaa säästää ja vuodenajoista ja kuinka minä olen nyt niiden harvojen onnekkaiden joukossa, joille tämä megatarjous tarjotaan.

Vierailija
10/10 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä saan lopetettua puhelun, kun sanoo ystävällisesti ja napakasti heti, että jos myyt jotain lehteä, en aio tilata nyt yhtään mitään. Toimii, ja ei tule kellekään paha mieli.