Muita, joilla ei ole ikinä hauskaa töissä?
Muut nauraa, minä en.
Muilla mukavia työkavereita, mulla ei.
Kommentit (8)
No ei ainakaan niin hauskaa kuin haluaisin. En ole oikein samalla aaltopituudella kollegojeni kanssa, suurin osa jotenkin juntteja tai wt:eja.
Vierailija kirjoitti:
Olen ahkera ja liian kiltti ja tunnollinen. Useimmat muut käyttävät työaikansa juoruamiseen ja hommat jäävät tekemättä. Minä sitten yritän tehdä ne muidenkin hommat ja olen eristäytynyt porukasta koska minulla ei ole aikaa jutella. Kumma kyllä, minua myös syytetään niiden patalaiskojen toimesta siitä, etten tee ikinä yhtään mitään. Osa on sitten sitä mieltä, että olen tosi ahkera.
Miksi teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ahkera ja liian kiltti ja tunnollinen. Useimmat muut käyttävät työaikansa juoruamiseen ja hommat jäävät tekemättä. Minä sitten yritän tehdä ne muidenkin hommat ja olen eristäytynyt porukasta koska minulla ei ole aikaa jutella. Kumma kyllä, minua myös syytetään niiden patalaiskojen toimesta siitä, etten tee ikinä yhtään mitään. Osa on sitten sitä mieltä, että olen tosi ahkera.
Miksi teet?
Teen sitä mistä mulle maksetaan.
On ollut joskus tosi hauskaa, naurettu itsemme tärviölle. Ihanat työkaverit on.
Mä olen vaan iän myötä väsynyt, kyllästynyt koko työpaikkaan, etten jaksa enää riemuita.
En nyt sentään mikään hapannaama ole, enkä pilaa toisten iloa.
Kiva on kuunnella, että muut vielä iloitsee :)
Kaikille muille löytyy joku työkaveri tai -porukka. Kohtaloni, jota en ymmärrä.
En ymmärrä, miksi töissä muka pitäisi olla hauskaa ja mukavaa. Töissä käydään rahan vuoksi. Hauskaa voi sitten pitää vapaa-ajalla vaikka jonkun harrastuksen parissa.