Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä pieni autolaina jos omasta pankista ei saa?

Vierailija
30.01.2019 |

bank norwegian? Komplett bank? Vai olisiko järkevämpää hakea luottokorttia ja kuitata laina sillä?

Kyseessä 3000e.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset saa omasta pankista? Summa aika pieni kuitenkin.  Varmaan Bank Norwegianin luottokortti on ihan ok vaihtoehto.

Vierailija
2/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa ei voi ostaa luottokortilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi?

Vierailija
4/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta osarilla.

Vierailija
5/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä pari kk

Vierailija
6/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bank norwegian? Komplett bank? Vai olisiko järkevämpää hakea luottokorttia ja kuitata laina sillä?

Kyseessä 3000e.

Eikö autokauppa tarjoa rahoitusta? Se on todennäköisesti halvempi kuin oma pankki ja varmasti halvempi kuin pikavippaaja.

Kolmen tonnin kiesinhän nyt maksaa hätätapauksessa vaikka luottokortilla.

Vierailija
7/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokaupoista yleensä saa, mikä on pankkien kanssa yhteistyösopimyksia. Ja usein ainoa vaatimus on vakituinen työ, jos nyt puhutaan kohtalaisista lainasummista.

Vierailija
8/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset saa omasta pankista? Summa aika pieni kuitenkin.  Varmaan Bank Norwegianin luottokortti on ihan ok vaihtoehto.

Hain omasta pankista ja myönsivät alustavasti 3000e mutta se on vain autoliikkeestä ostettaviin autoihin. Ja minä olen ostamassa avioeron myötä miehen ulos nykyisestä autosta eli kauppa on yksityinen.. pitäisi viedä vanha auto johonkin kuntotarkastukseen (joka sekin jo maksaa 70e) ja sitä kautta tehdä uusi hakemus ja minä en nyt vaan jaksaisi :/ 

Kuitenkin pieni summa kyseessä niin luulisi hoituvan ihan muutamalla hiirenklikkauksella. Minulla on myös puskuria jäljellä n. 2000e, tietysti voisin siitä maksaa miehelle ja maksaa lopun 1000e nykyisellä luottokortilla. Mutta mieluummin pitäisin nuo säästöt nyt itsellä jos jotain yllättävää tulee. 

Vierailija
9/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pysty sopimaan miehen kanssa osamaksua?

Vierailija
10/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö pysty sopimaan miehen kanssa osamaksua?

En ikävä kyllä :( 

Vierailija
11/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana rahoitus tulee autokaupan kautta ja edullisimmin. Pankkilaina oli vaarin aikaan.

Mutta jos tarvitsee rahoitusta jo paaliritsaan, ei pidä ruveta autoilemaan!

Vierailija
12/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain omasta pankista ja myönsivät alustavasti 3000e mutta se on vain autoliikkeestä ostettaviin autoihin. Ja minä olen ostamassa avioeron myötä miehen ulos nykyisestä autosta eli kauppa on yksityinen.. pitäisi viedä vanha auto johonkin kuntotarkastukseen (joka sekin jo maksaa 70e) ja sitä kautta tehdä uusi hakemus ja minä en nyt vaan jaksaisi :/ 

Kuitenkin pieni summa kyseessä niin luulisi hoituvan ihan muutamalla hiirenklikkauksella. Minulla on myös puskuria jäljellä n. 2000e, tietysti voisin siitä maksaa miehelle ja maksaa lopun 1000e nykyisellä luottokortilla. Mutta mieluummin pitäisin nuo säästöt nyt itsellä jos jotain yllättävää tulee. 

Tuo kuntotarkastushan on hyvä juttu.

Voisit vielä pyytää autosta arvion hinnasta, ettet ainakaan maksa liikaa! Hyvin sijoitettu 70e, jos se alentaa hintaa vaikka 100-1000e.

Luottokorttilaina (kun ei maksa heti takaisin kaikkea) on kyllä kallis - mutta niin on kaikki ns. kulutusluotot - vertaile hintoja, kyllä varmasti vakituisilla tuloilla saat tuon 3te.

Vierailija
13/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuntotarkastushan on hyvä juttu.

Voisit vielä pyytää autosta arvion hinnasta, ettet ainakaan maksa liikaa! Hyvin sijoitettu 70e, jos se alentaa hintaa vaikka 100-1000e.

Luottokorttilaina (kun ei maksa heti takaisin kaikkea) on kyllä kallis - mutta niin on kaikki ns. kulutusluotot - vertaile hintoja, kyllä varmasti vakituisilla tuloilla saat tuon 3te.

No autoa on sen verran tässä viime aikoina huollettu ja korjattu ja oli juuri katsastuksessakin, että kyllä se suht pintapuolinen kuntotarkastus on aika kankkulan kaivoon menevää rahaa tässä kohtaa :) Hinta-arvio on autosta jo tehty ja se on 6600e. 

Vierailija
14/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana rahoitus tulee autokaupan kautta ja edullisimmin. Pankkilaina oli vaarin aikaan.

Mutta jos tarvitsee rahoitusta jo paaliritsaan, ei pidä ruveta autoilemaan!

Niino, se avioero on siitä hassu juttu että aika moni siinä saa persustaan hetken tuulessa huuhtoa. 

Vierailija
15/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa varten ei pidä ottaa mitään velkaa, ikinä. Ei varsinkaan mitään korkeakorkoista. Jos sinulla on säästöjä ja tämä on hätätilanne niin tietenkin käytät ne, ja alat sitten heti keräämään uutta puskuria. 

Vierailija
16/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi?

Useat autoliikkeet eivät kelpuuta luoton puolelta maksua, koska siitä tulee liikkeelle kuluja luottoyhtiön provikoiden takia. Mielummin tarjoavat rahoitusta jolloin provikat kulkevat toiseen suuntaan.

Vierailija
17/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen suomalainen saa kuukaudessa käteen min. 2 600 euroa, mikäli Laura Rätyyn on luottaminen....

Vierailija
18/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi?

Useat autoliikkeet eivät kelpuuta luoton puolelta maksua, koska siitä tulee liikkeelle kuluja luottoyhtiön provikoiden takia. Mielummin tarjoavat rahoitusta jolloin provikat kulkevat toiseen suuntaan.

Whatever, sitten voit käyttää luottokorttiasi nostamaan käteistä tai siirtämään rahaa pankkitilillesi ennen maksua. Eli voit kuitenkin käytännössä maksaa luottokortilla. Eri asia sitten että kannattaako. 

Vierailija
19/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaa... tällainen tapaus. Jos luottoraja riittää niin varmaan helpointa tuon luottokortin kanssa vaikka koko 3000€. Jos ei muu autoa niin myytte sen auton ja ostat autoliikkeestä rahoituskella toisen auton. Myyntitapauksessa selviäisi sekin että mitä sen auton arvo oikeasti on.

Vierailija
20/21 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi?

No voihan sitä nostaa luottokortilta rahaa pankkitilillekkin ja maksaa pankkikortilla jos se kelpaa paremmin. Taitaa tuo luoton myyminen olla oikea syy siihen että ei muka kelpaa. Jos kauppa on siitä kiinni että kelpaako luotolta maksu vai ei, niin taitaa alkaa kelpaamaan. Vanhan romun myymällä on tietysti sellainen riski, että jos auto hajoaa ja asiakas ilmoittaa luottoyhtiöön että kaupasta on tullut riitaa ja luttoyytiö pistää maksun jäihin, niin autokauppa ei saa rahaansa luottoyhiöstä ennen kuin asia on selvitetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä