Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän tyttöystävääni

Poispinnallisestaajattelusta
30.01.2019 |

Meillä on tyttöystäväni kanssa 20 vuoden ikäero. Hän on 49 v, minä 29 v. Välillä hävettää, kun esittelen hänet kavereilleni. Hän näyttää ilman meikkiä tietysti hiukan vanhemmalta, mikä on ihan luonnollista. Ryppyjä löytyy ja ryhti on kehno. Osa ihmisistä luulee häntä äidikseni ja saatan tämän johdosta punastua.

Itsetuntoni on hyvin heikko. Rakastan tyttöystävääni yli kaiken, mutta en vaan voi sille mitään, että hän näyttää silmissäni ajoittain vanhahkolta. Reilun 20 v päästä olen 50 v ja hän 70 v (kuulostaa hirveältä). Millä tavalla saisin henkistä kypsyyttä itselleni lisää ja pääsisin tällaisesta pinnallisesta ajattelusta eroon ja voisin toimia luonnollisesti kaveriseurassa? En ole kiinnostunut muista naisista, vaan pelkästään hänestä. Hänessä ei ole mitään vikaa enkä halua tällaisen pinnallisen ajattelun vuoksi erota. Ajattelin varata ajan terapeutille, joka pystyisi auttamaan tämän ongelmani kanssa. Tarvitsisin jostain lisää kypsyyttä ja voimaa. Tämä on täysin minun sisäinen ongelmani. Onko muilla keskustelijoillla kokemusta suuresta ikäerosta parisuhteessa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä 49v 😂

t. Nainen 43v

Vierailija
22/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 40v nainen ja miesystävä oli mua 17 vuotta vanhempi. Erosimme juuri, mutta ero ei liittynyt mitenkään ikään. Ap, mä osaan silti samaistua tunteisiisi. Välillä hätkähdin kun katsoin miestä, näin hänessä vanhan miehen. Ja niin häpesin tunteitani! Koskaan en hänelle kertonut, en missään nimessä halunnut loukata. Mutta mä hyväksyin nämä hetkittäiset tunteeni, se auttoi mua. Hyväksyin, että olin epätäydellinen ja pinnallinen. Koska rakastin silti miestä, ne pinnalliset tunteet ei siihen vaikuttaneet. Suljin ulkomaailman ympäriltä ja kävelin mieheni rinnalla ylpeänä. Tiedostin, että pinnalliset tunteet on pelkkää omaa heikkoa itsetuntoa, pelkoa mitä muut ajattelee. Sen kun tiedostaa, niin itsetunto vahvistuu kuin huomaamatta, ajan kanssa. Tsemppiä sinulle ap, muista rakkaus ja älä ole ankara itsellesi! Kukaan meistä ei pysty olemaan täydellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. kirjoitti:

Ei ole provo, ihan tositilanne. Täältä ei löydy apuja? :(

Niinhän se aina, hohhoija. Ikiksen veli löytynyt?

Vierailija
24/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis puuman perässä :D :D. Hassu mies.

Vierailija
25/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen oli äitisuhteesi?

Vierailija
26/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen oli äitisuhteesi?

Vierailija
27/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kasvatti minut, isä oli jatkuvasti työmatkoilla enkä kerennyt hänen kanssaan aikaa juuri viettää.

Vierailija
28/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu noin päin. Jos mies olisi vanhempi niin suhde voisi toimia.

Vierailija
29/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tietoinen siitä, että 90% tuon ikäeron kaltaisista suhteista johtaa eroon ennemmin tai myöhemmin? Mieti tarkkaan mihin olet ryhtymässä.

Vierailija
30/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuri on hiljalleen muuttumassa. Jos lapsia ei ole tarkoitus hankkia, nuoremman miehen ja vanhemman naisen suhde toimii loistavasti.

Vierailija
31/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt jo vihdoin ja viimein nämä typerät satusi, aikuinen nainen. Miten monta kertaa täytyy sanoa samasta asiasta?

Vierailija
32/32 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt jo vihdoin ja viimein nämä typerät satusi, aikuinen nainen. Miten monta kertaa täytyy sanoa samasta asiasta?

Äläs nyt. En ole vielä aikuinen, vaan vasta 15 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi