Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies syyllinen tässä tilanteessa..

Vierailija
16.05.2006 |

Ei ole puhunut mitään, että työpaikalla eräs nainen on yirttänyt iskeä jo pitkään häntä. Paljastui kun rupesi soittamaan kotiin jne. Nyt nainen väittää, ettei tinnyt mieheni olleen naimisissa. Miten on mahdollista?

Mitä itse tuumisit?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2006 klo 10:23"]

Ei ole puhunut mitään, että työpaikalla eräs nainen on yirttänyt iskeä jo pitkään häntä. Paljastui kun rupesi soittamaan kotiin jne. Nyt nainen väittää, ettei tinnyt mieheni olleen naimisissa. Miten on mahdollista?
Mitä itse tuumisit?

[/quote] Kyllä jotkut yrittää. Mutta niinkuin joku jo sanoikin niin onhan tuossa 2 mahdollisuutta. 1) Miehesi ei ole maininnut olevansa naimisissa (ihan normaalia) mutta silti ei ole "iskuvalmis"

2) Miehesi haluaakin että häntä isketään ja siksi ei ole sinulle asiasta kertonut

Mutta kyllä tiedän useammankin naisen joka ihan väkisin vaan ovat yrittäneet varattua miestä vaikka toinen ei edes ole ollut halukas, ei se nyt mikään "maailman kumma" ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei tiedä työkaveriensa ja etenkään toisella paikkakunnalla olevan sivutoimiston ihmisten perheistä yhtään mitään. Hädin tuskin voi olla aavistus, onko joku naimisissa, mutta tarkempaa tietoa puolisosta tai lasten lukumäärästä ei ole ollenkaan. En voi ymmärtää - naiset ottaisivat sellaisesta selvää ensimmäisen tunnin aikana : ) Eikä tämä olisi mitään paheksuttavaa utelemista vaan kuuluisi ihan normaaliin tutustumiseen.

Vierailija
4/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen olisi kuulunut kertoa mielestäni.

Vierailija
5/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 10:27"]

Mun mieheni ei tiedä työkaveriensa ja etenkään toisella paikkakunnalla olevan sivutoimiston ihmisten perheistä yhtään mitään. Hädin tuskin voi olla aavistus, onko joku naimisissa, mutta tarkempaa tietoa puolisosta tai lasten lukumäärästä ei ole ollenkaan. En voi ymmärtää - naiset ottaisivat sellaisesta selvää ensimmäisen tunnin aikana : ) Eikä tämä olisi mitään paheksuttavaa utelemista vaan kuuluisi ihan normaaliin tutustumiseen.

[/quote]

Naisille tuntuukin olevan tärkeintä kartoittaa ihmisten perhetilanne. Vaikuttaako se jotenkin siihen miten arvostatte ihmisiä?

Vaimo on töissä tehtaalla, jolla on parisataa henkeä töissä. Hän tuntuu tietävän suurimman osan perhekuviot exiä myöten. En ymmärrä missä välissä hän on tämän kaiken ehtinyt selvittää ja miten hän muistaa kaiken tuon. Siellä kun on seassa myös sellaisia kauniit ja rohkeat kiemuroita. En myöskään ymmärrä miksi. Kyllä minä tunnen lähimmät työkaverini, mutta osa ei edes kiinnosta. Ne on vain ihmisiä joiden kanssa joudun tekemään töitä.

Vierailija
6/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh kyllä meidän työpaikalla (aika iso talo) yleensä tiedetään suurin piirtein kuka on naimisissa ja kuka ei. Jos joku olisi josta kusta kiinnostunut niin varmaan selvittäisi asian kautta rantain. Perhevapaat, lasten sairastelut, lomajärjestelyt jo yleensä tuo asiat esiin jolla tavalla.

Jos kyseessä siis ei oo ihan uusi työkaveri vaan ollut jo jonkun aikaa niin kyllä musta voi olettaa että tietää toisen avioliittostatuksen, etenkin jos on tästä kiinnostunut. 

Mä tunnustan etten kiinnitä sormuksiin kamalasti huomiota, sekoitan aina oikean ja vasemman ja joskus olen luullut kaverini olevan kihloissa mutta se sormus olikin väärässä sormessa! Tää voi kuulostaa dorkalta, mutta kun ei ole itse ollut ikinä naimisissa niin ei siihen sillä tavalla tule kiinnittäneeksi huomiota. Eikä kaikki pidä naimisissakaan sormuksia ja toisaalta pitkässä avoliitossa elävä on yhtä lailla varattu kuin naimisissa oleva.

Vierailija
7/27 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tärkeämpääkin mietittävää.

Enkä myöskään itse juttele miehellenisiitä, yrittääkö joku ja kuka milloinkin iskeä. Mitä väliä, kun en ole itse siitä innostunut?

Vierailija
8/27 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sanonut sinulle mitään, ei ole puhtaat jauhot pusissa.

Vierailija
9/27 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ ei kai toinen yritä iskeä pitkään jos siihen ei anna mahdollisuutta. -ap

Vierailija
10/27 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Miehesi on viaton ja on suojellut sinua turhalta huolelta

-Iskevä työtoveri on vähän häiriintynyt tai tyhmä

tai sitten

-Sinua kustaan silmään

Hyvää tuossa on joka tapauksessa se, että sinulla on mies joka kelpaa muillekin. Onnea. Kai..

Vierailija
11/27 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietysti uskoa, että mieheni on vain halunnut säästää minua, mutta toisaalta sitten taas ihmettelen, miksi hän ei ole saanut asille stoppia? Imarrellut? -ap

Vierailija
12/27 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuksia ole aikeissa toteuttaa...

Ehkä ei kuitenkaan sama asia..

Vierailija
13/27 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta: eihän tuossa ole tainnut mitään sen kummempaa pikku flirttiä lukuunottamatta tapahtua, joten älä suurentele liikaa asiaa.

Kyllähän me kaikki tavataaan muitakin kiinnostavia ja viehättäviä ihmisiä kuin se oma kumppani.. Ja ihan kiva joskus katsellakin heitä viattomasti.

Mutta juttele miehesi kanssa, ettet oikein tykännyt. Ja kysy suoraan, miksei nainen tiennyt miehen olevan varattu.

Ehkä miehesi on otettu pienestä mustasukkaisuudestasi. Ja sinä voit olla otettu siitä, että miehesi kelpaisi muillekin. :)

Vierailija
14/27 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kerran ole naisen vokotteluihin lähtenyt, niin eihän hän ole tehnyt mitään väärää. Joten mitä väliä, vaikkei ole ollut " pontevammin varattu" ?

Voisin kuvitella, että mun mies tekisi juuri noin, että ei kertoisi mulle jos joku yrittää iskeä, ihan vain siksi että ei haluaisi mun murehtivan turhaan (kun ei kuitenkaan ikinä pettäisi).

Vierailija
15/27 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi noin. Olin ensin hemmetin vihainen naiselle, joka yrittää tunkea meidän perheen välejä rikkomaan. Mutta hän lopetti saman tien, kun kuuli minusta ja sanoi, ettei todellakaan tiennyt mieheni olevan varattu. Itse hokasin vasta myöhemmin, että helvetti sormuksestahan sen näkee, eli mies (nykyinen ex) kulki kylillä sormus taskussa.

Vierailija
16/27 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä on yksi mies jo hiukan hädissään, kun yksi naispuolinen työkaveri vihjailee yhtä sun toista. Ihastuminen on päivänselvää. Mies on minunkin kuullen saunaillassa sanonut, että kotona on vaimo ja lapsia liuta, että päästähän nainen irti.

Mutta ei se tajua!!!

Vierailija
17/27 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tälläiset tilanteet voi ja pitää estää ja miten se tehdään on se, että siitä omasta vaimosta tai miehestä puhutaan lämpimään sävyyn eikä anneta mitään merkkejä (flirttailla takaisin). Ja tämä nainen on työpari (jokapäivä tekemisissä).

-ap

Vierailija
18/27 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon tunteita voi säästää sitten olemalla kertomatta koko tapauksesta, mitäs se nyt oikeastaan tähän edes kuuluu.. mutta kun parisuhteessa ollaan, niin on parasta olla pokkaa olla siinä suhteessa myös silloin kun puoliso ei just ole näköpiirissä.

mun mielestä on ihan ookoo mennä omien kavereiden kannsa, käydä saunailloissa ja ystävystyä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. mun mies saa vapaasti vaikka saunoa naispuolisten tuttujensa kanssa. mutta koko ajan täytyy ainakin miehellä pysyä mielessä että se on tosiaankin varattu mies, eikä millekkään ihastumisille ole tilaa.

samat vaatimuksset tietty minulle. olen ihan tietoisesti hätistänyt päästäni ihastumisen tunteita, jos sellaista on ruvennut ilmenemään. mulla on oikein " metodi" siihen ;)

Vierailija
19/27 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on naimisissa. Ei siinä mitään vaimosta lämpimään sävyyn puheita tarvita.

Vierailija
20/27 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että pitää töissä puhua omasta puolisosta lämpimästi... Juu ihan varmasti kaikkien meidän miehet töissä kaiket päivät vain vertailee sitä, että kenellä on ihanin vaimo... as if. Töissä tehdään töitä ja jutellaan työasioita. En minä (nainen) halua töissä puhua parisuhteestani!!! Enkä kyllä oleta miehenkään puhuvan. Sormus sormessa riittää kertomaan, että on varattu. Ja mulla ei ole aina edes sitä, kun tulee ihottumaa...

Jos työpari ei sormuksesta ymmärrä, että mies on varattu, niin hän on tyhmä.

Ja vielä, jos mies ei nyt ole pettänyt, niin käytökselläsi kyllä ajat häntä kauemmaksi " lämpimästä vaimostaan" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme