Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤LOKAMAATUSKAT ja tiistain tarinat¤¤

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät sirrillään yritin löytää pinoa, mutta kait se on uskottava, ettei aamu-kymmeneen mennessä oo yksikään maatuska vielä ehtiny koneelle... Toivottavasti ei flunssa ala kaataa porukkaa ihan pedin pohjalle..

Het alkuun Marille; Mä sain esim. talvilomarahat tossa maaliskuussa, enkä oo niitäkään mihinkään ilmoitellu! Luulenpa, että verottaja sitte viime kädessä muistaa, jos aihetta on..Notta, turha kai niitä kesisrahojakaan enää ilmottelet, ja äippärahathan on laskettu palkanlaskijalta saatujen tulojen mukaan(tai vanhan verotuksen), niin kaipa Kelalla on tarvitsemansa tieto..Mullakin on tällä hetkellä niiiiiiiin pieni veroprossa tossa äitiysrahassa, kun siihen ei oo just laskettu kesälomarahoja, ja aattelinkin, että sitte syssyllä nostatan prosenttia varmasti riittäväksi, kun töihin yritän päästä, ni ois enempi euroja käytettävissä...Näillä liksoilla, kun joka sentti on tervetullutta!

Jos Marin ukko ei kerta ny lämpene niille kalusteille, niin sittehän jo kantsii ootella tonne juhannuksen jälkeiseen alennusmyyntiin asti ja töräyttää sitte halvalla koko kalusto!

Eipä tullu mulle vieraita tänään, kun toi vitosen yskä pelotti niitä sen verran, kun ovat lähdössä etelään viikon päästä, ni mukavampi mennä sinne ilman lentsua.

Jumbossa pakko siis käpästä joku päivä, mutten tänään taida viitsiä Jättijakoa pitemmälle pinkasta..Kait sitä pari ruokapurkkia raaskii siitä ostaa, ja vaikka huomenna lähtee sitte hamstrausreissulle..

Kaunis sää ulkona, mutta jotenski kauheen raaka tuuli taas..

Mä sain vaihdettua verhot kyökin ikkunoihin, kun on ollut jo jostain loppusyksystä saakka semmoset synkemmät verhot, niin nyt vaihdoin vähän ilosempiin..

Mulla taas ajatustyö tökkii pahemman kerran, etteipä kummempia tähän hätään, kuin aurinkoista ja iloista päivää!

Halit päivänsankareille!

Truutta

Vierailija
2/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Meillä sato äske tai siis paraikaa pikkase LUNTA... öynöy...

Jaa on se tosiaa todettava et tää himputin muutto stressaa, heräsin sit puol kolme siihen kun tyty etti tuttiinsa ja iteasiassa juotin samalla maitoa, kun kuumeinen on, saapi tuota nesteytystä. Tytsy nukahti, minä en, mietiskelin mitä vielä pitää muistaa tähä muuttoo liittyen. Viideltä ukkokulta joi aamukaffetta, kun oli duuniin lähössä, join minäkin aamukaffet miehen seurana, pikkase oli kyllä äimänkäkenä, jotta mitä hittoa tähä aikaa nouset. Menin kuitenkin takaisin vielä..odotin..odotin..vihdoin uni tuli klo6.30, MUTTA tyty heräsikin sitte seittämältä..no mittasin kuumeen, 37.7, maitoa kitusiin ja takas unille, herättii sit tos yheksän aikaa. Nyt oli 37.8.. pikkasta duhaa..

Nyt lähren TOISILLE aamukaffeille..siijuu..

Synttäri onnitteluja!!!!

Ai nii, MARI, niistä lomarahoista, minulle kelasta sanottii et vaikuttaa jollain tapaa johonkin rahaa..ja itseasiassa aattelin samoin jot en kerro et saan, mut vissii ne saa tietää, vai saakohan????

-eekkis-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on herätty tänään 5.20! Tyttö joi siinä sitten vellit ja nukahti vielä hetkeksi, joten mä ehdin käydä suihkussa. Ja nyt väsyttäää... En voinu mennä päikkäreillekään tytön seuraksi, kun oli keitettävä perunaa ja porkkanaa lounaaksi. Nyt ois sapuska valmiina, mut neito jatkaa kauneusuniaan.

Jaa, eipä jatkakaan. Täytyy vissiin mennä hommiin, joten tiistain jatkoja sitten vaan, tää olikin tämmönen pikavisiitti. Saa nähdä jaksanko tulla myöhemmin uudestaan.. heiiii!

Pähkis ja aamuvirkku neiti

Vierailija
4/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tonne soneralle uudesta osoitteesta...

Voipi olla et 3VIIKKOO MENEE ENNENKUIN SAADAAN YHTEYS SINNE PELITTÄÄ eli se ois 6.6, sano tää virkailija... VOI VIDDI.. Näikö sitä joutuu ihan netti pimentoo...????

VOI VIDDI... Mut sillo ku tää vehe otettii ni, tänne saatii yhteys ihan muutamassa päivässä, joten pitää toivoo et soneran ukot on nopeita. Mut jos tosiaa käy niin et pimentoo joutuu, ni käyn kyllä vaik mei muden luona konetta kiusaa...ja teitä... Huomenis ne laittaa liittymän täältä poikki, joten en ehkä aamulla pääse netittää.. Pitää ottaa tänää kaik ilo irti...

palajan...

-eekis-

Vierailija
5/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimu heräs 03.30 syömään kauheen huudon säestämänä ja mä en meinannu millään nukahtaa enää sen jälkeen. Ja sitten kun vihdoin nukahdin niin heräsin joskus kuuden pintaan kun miehen kello soi ja sittenhän pimukin jo heräs syömään taas. Ja sitten ei meinannut taas pimu enää nukahtaa.. kai me hetkeks sipattiin kumpikin kuitenkin jossain vaiheessa.. mutta kyllä väsyttää! ja pinnakin on jotenkin niin kireellä että. Onneks mies on töissä, muuten lentelis varmasti ärräpäitä.

Käytiin koirien kanssa tossa tunnin lenkki tekemässä mut sekään ei jeesannu, meni vaan hermot koiriinkin. :/

Nyt syön lohdutukseks vanilijavanukasta, tää jeesii! :)

KIITOS TRUUTTIS again, kun jaksat setvii tälle lahopäälle noita juttuja! Ja juu, eiköhän me ne kalut joskus saada... :)

EEKKIS: Mä en ainakaan ilmottele kelaan mitään. Periköön sitten jälkikäteen niitä senttejään jos haluuvat, mä näyttelen vaan hölmöä, " en mä mitään tajuu?!" ja pyydän vaikka maksusuunnitelman ensvuodelle. ;)

Ai kamala mikä pauke ja kolina tosta kakarasta lähtee! Paukuttaako teidän mussukat leluilla lattiaa? Tuo on nyt alkanut harrastaa sitä ihan hirveesti. :/ Ja sitten se syö maton reunoja. Onkohan se kovinkin epäterveellistä imeskellä tollasen buklee(vai mikälie) maton sitä muovitettua pohjaa? Maistuu varmaan tosi hyvälle! (no älkää nyt luulko että mä annan sen imeskellä niitä kokojajan ja ite istun vaan netissä.. ;)) Pitää varmaan liimata matot lattiaan kiinni...

Jaahas, kai se on mentävä..

Moooi!

-mari & kiljukakara-

Vierailija
6/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milo ei siis näköjään tänään osaa nukkua, ku ainoostaan noita puolen tunnin " yhtätyhjänkanssa" -nokosia! Siis unettomuutta täälläkin, sillä saralla ainakii..Yleensä sentäs nukkuu ees yhet pitemmät päikkärit, muttei tänään.. Mä kun meinasin ihan saada sämpylöitä ja suklaamuffinsseja leipastua, mutten viitsi alottaa, enneku pikku-ukko koijaa....

On toi Jättijako vaan kallis kauppa, huhhuh! En sit raaskinu ostaa ku yhen Nan:in, yhen maissisoseen ja jugurttisoosin..Pärjätään huomiseen niillä, ku on jotain vellintynkää ja puurojauhetta viel kaapin pohjalla..

Ai kaameeta, jos eekkis joutuu olee ilman konetta! Hyvä, jos sulla on kuiteski mahis käydä jossain sukulaisis pelittää, niin ei pinot meillä ihan tynkäänny..

Milolla toi liikkuminen on taas nopeutunut huomattavasti muutamassa päivässä, mutta edelleen suunta on taaksepäin..Peruuttaa ihan hirmusta vauhtia...

Meillä kyl nuollaan tai imeskellään kaikkea mahollista matonreunoista omiin sukkiin asti..Mahtavia makuelämyksiä varmaan..Kamoja ei vielä ymmärrä hakkailla, mutt eiköhän sekin kohta keksitä..(Tuleepa ainaskin hyvä vastustuskyky, jos meillä uskaltaa mattoja nuolla, hih...)

Penskat kattoo videoita, joissa ovat kukin vuorollaan olleet vauvoja ja pikkuisia muuteski, ja kyllä nauru maittaa! Ihania sutkautuksia, tai vähän hassun kuuloisia ekoja sanoja, ja kun lapsia naurattaa, niin arvatkaa taas mitä tää yks tekee??? Yritän nauraa, mutta kun ne kyyneleet TAAS yllättää..Haikailua ilmassa, again! Ihanaa kyllä, että on tullut kuvattua lapsia ees jonkin verran, kun ei niitä juttuja tämmönen lahopää ainakaan muista...

Mitäs kelläkin tänään syödään?(vaniljavanukkaan lisäksi siis). Mä aattelin yrittää tehdä nakkikastikkeen ja muussia..Mä oon niin tolkuttoman huono noissa kastikkeissa, että voipi olla, että teenkin pussikastikkeen ja nakkaan sinne käristetyt nakinpalat sekaan, ja leikin olevani joku Kokki Kolmonen..tai ehkäpä ihan reilusti Kokki Kädetön..Mun bravuurini ei totisesti ole toi keittiöpuolikaan, eikä ne käsityöt, joten pitää ihan tosissaan alkaa funtsia, missä oisin ees suht hyvä! No, jahka keksin, niin voin sen teillekin ilmoittaa..Saattaa toki olla, että siihen menee jokunen vuosi...

Se ois taas kai keksittävä tähdellisempääkin hommaa..

Laittakaahan pino koreaksi..

Heippådei!

Truuttis

Vierailija
7/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin sain tytyn nukkumaan, meilläkin harrastetaa tota ½tutii unta ja avot, taas ollaa " pirteitä" .. Lämpöä oli äsken 36.8..supon vaikutuksesta. Soitin neuvolaan..ihan vaa tehäksee itestäni nuijan, et kui kauan tätä kuumeilu " seurataa" , sanoi et loppuviikosta kannattaa tulla käymää, jos vielä jatkuu... SEKIN VIELÄ..

Itelläkii on kurkku kipeä...ja höntsi olo. En tiie onko viimeyön univajeesta tää vetämättömyys....

Tyhmänä kyssäri, jos lapsosesta otetaa verikoe niin otetaako se käsivarresta?????Meinaan vaa kun nuo kädet viuhtoo eestaas muutoinkin.. No se tietää vaa haastetta ottajalle..

Meillä kanskkii matot maistuu sekä kaikki muukin mikä vain eteen sattuu, jalkoja venytetään suuhun ja sitä myötä onkin sitten sukat märkänä...Ja leluilla paukutetaan korkeelta ja kovaa. Tos aamulla näin lattialle tippuneen suolapähkinän ( ei ole minun jäljiltä..hih.. ) ja arvaatte varmaa kuka sitä oli tavoittelemassa.. ilmeet oli aikamoiset kun hokas et mutsi otti sen pois mitä HÄN oli just tavoittamassa..

Meillä syödään tänää ehkä jotain tosi helppoa, valmisruokaa.. kertakäyttökipoista. Ei oo nimittäi kipon kippoa täällä, ne on kaik pakattu..

Mut nyt PITÄÄ mennä jatkaa hommeleita..siijuuuuuu..

-eekkis-

Vierailija
8/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Truutta:

Onneks on muitakin kädettömiä kuin vain mä... mun speciaali alueisiin ei myöskään kuulu keittö- tai ompelutyöt.

MUTTA mä tiedän ainakin missä SÄ oot hyvä! Niin kuin varmasti moni muukin täällä meistä maatuskoista. :)

Ootko sä koskaa harkinnu oikeesti alkaa kirjottaa mitään noh, vaikka muistelmia teidän lapsista? Siitä tulis varmasti mielenkiintoinen ja hauska oopus, koska sulla tuo kieli ja teksti vääntyy ja kääntyy mitä mainioimmin! :)

Ruokaa: Jos vaikka perunoita tai muussia ja lihapullia tänään koittais jaksaa jossain vaiheessa laittaa.

Hei muuten! Onkos kukaan nähnyt sitä " uutta" Tuttelia joka on 6-12kk missää kaupoissa niissä pikku tetroissa? Prismassa eikä Jättijaossa ollut kuin sellasessa puolenlitran tetrassa ja se on kalliimpi kuin ne pienet.

Nyt laskuja makselee.. jee...

-Mari-

Vierailija
9/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meijän tytöstä kun otettiin verta 4kuisena ni se ainakin otettiin kantapäästä, mutta en sit tiä miten tän ikäsiltä.

Ja oikein hyvää muuttoa teille ja hei heit vähäksi aikaa jos sua nyt ei näy sitten! koitahan palata pikaseen ja kirjottele jos vaan pystyt niin vaikka sitten mudes luota, ettei meille vallan ikävä tule!!!

Katsellaan taas...

-Hansu-

Vierailija
10/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut EEKKIKSELLE munkin piti vastata!

Meillä otettiin Dinalta siellä pneumokkirokotus-sessiossa verikokeet kädestä. Siinä mä pitelin Dinaa, hoitsu piteli kättä ja toinen otti verikokeen. Aika kamalaa.

Onneks Dinalta sai sen kuitenkin hyvin, kun oon kuullut et joillain ei löydy suonta ja sitä kun sitten yritetään löytää ja joudutaan pistää monta kertaa turhaan.. se vasta olis hirveetä. :(

Joopa joo.. Onkos ketään muuta alkanut nyt stressaamaan tuleva hoitotuille jääminen? Mä laskeskelen varmaan joka päivä et miten mun manit riittää.. vaik ei niissä kyllä paljoo laskemista ole..

Jääpi miehen kontolle meidän elättäminen kokonaan jos aatellaan et mä maksan oman osuuteni vuokrasta ja omat laskuni. Siinäpä ukkokin sit varmaan tajuu jossain vaiheessa et ei tää elämä niin ilmasta olekaan ja vauvaankin sitä rahaa uppoo. Se kun vielä sillon joskus mun raskaana ollessa oli sitä mieltä et " eihän vauvaan voi mennä paljoo rahaa!" Niinpä... ilmasiahan ne vauvan ruoat (joita menee koko ajan vaan enemmän ja enemmän) on samoin kuin tuttelit, vaipat, voiteet, pyyhkeet, vaatteet yms tarvikkeet on. ;)

Jokoha tuo pimuli tuolta heräilis et äipän ei tarttis enää laiskotella koneella...

Moi vaan!

-Mari-

Vierailija
11/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on tääkin päivä jo iltapäivän puolella. Uskaltauduttiin jopa tunnin vaunulenkille tänään (5 pvää tuli oltua sisällä), kyllä kylmä tuuli oli joten huppu päässä oli hyvä, hanskoja kaipasin.

Olen yrittänyt tätä huushollia miettiä miten saisi enemmän tilaa. Esim alakertaan famu osti extrahoitopöydän silloin pian sen jälkeen kun synnäriltä kotiin päästiin, selkä kun oli niin jumissa jotta kävely olisi onnistunut rappusissa hän tykkäsi että kyllä alakertaan täytyy pöytä saada. Joka oli ihan superhyvä juttu. Mutta nyt kun selkä ja jalat jotenkin toimii voisi jo ottaa sen pois. Koitan saada sen kylppäriin ja sitten varsinaisesta hoitopöydästä yläkerrassa saa sen avoimen lipaston/hyllyn.

Ja sitten potuttaa, lähinnä miehen psta, kun ne pitkävartiset 20 ruusua jotka sain lauantaina äitienpäiväksi on NYT JO rupusia. Maksoivat maltaita, Jättijaon kukkakaupasta vissiin osti, ja nyt jo ovat ihan roskiskamaa. Tekis mieli palauttaa kaikki, enpä ole ennen kukkia palauttanut mutta olisi kerta se ensimmäinenkin!

Taasen siivosin pojan vaatekaapista pois pieneksi jääneitä vaatteita, niin ne vaan kasvaa. Mutta ei meillä vielä ole hampaita, ei istuta, ei kontata....kieriminen ja peruuttaminen on meidän eteenpäinpääsykeino (juu nyt varmaan tuli kirjoitettua aivan oikein tuokin sana).

VERIKOE on meidä pojalta otettu ihan snadina kantapäästä, sitten myös sormen päästä joka oli tosi nopee juttu.

HOITOTUELLE jääminen hirvittää kyllä mua...rahaa ' laitan palamaan' aika herkästi ja kohtapa en laita. Sanoin miehelle että minä vaatetan lapsen ja muut jää kutakuinkin hänelle. Voipi olla että jo joulun tienoilla täytyy mennä ' hanttihommiin' tyyliin lauantaisin. Omaan töihinhän palaan vasta 9/07.

Illan RUOKA on meillä tänään katkarapukeitto ja uunipatonki luulen. Pussikeittoa siis ja pakastepatonkia. Meidän täytyy nääs tänään käydä läpi asunto vuositarkastusta varten, tarkastuslappuset täytyy jättää tällä viikolla sisään. Jonnekin?! Inhoan kun paperikasoja löytyy joka kaapista...aina ajattelee että tän kun laitan tähän kasaan niin löydän helposti, ja p*****, heh-heh. Tein pojan papereille oman kansion, jotenkin pysyvät ehkä samassa paikassa. Jotenkin tässä asunnossa on niin niukasti kaappi/laatikkotilaa että kääääääk....minä kun olen aina ollut niin järjestelmällinen ihminen...enpä enään.

Minäpä taas huhuilen lokavaavia, bonnieta, harjua, hödeä, jenskuliiniä, siljaa, babytalkia, nelindaa, napiaisia, kervistä, pepcaa, megasykliä, lokaäiti-05, misulia, mamikoa....ja muita joita en muista...mitä teille kuuluu? Pikkasen hyvä muisti häh...oon tainnut olla täällä liikaa!!!!

Juu nyt täytyy mennä katselemaan nukkuvaa poikaa...tsau!

Vierailija
12/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tänään mamma tapaaminen, on se niin kiva nähdä kavereita ja kavereiden vauvoja =)

Joo nyt sitten pukkaakin kummatkin alahampaat samaan aikaan, no se sopii mulle, eipähän tarttee joka hammasta erikseen venkoilla vaikka ei tuo nyt niin paha ole noiden hampaiden kanssa ollu, jätkä on kuolannu ja syöny sormia viimeset 5kk ja ei ne yötkään ole koskaan ollu viel rauhallisia. Kyllä tietty välillä on ollu tosi levotonta ja päiväunetkin on ollu vaan tunnin tai ½ mutta siis voi johtua ihan mistä vaan.

Meillä on verikokeita otettu tähän pieneen ikään mennessä jo kantapäästä, kyynertaipeesta ja sormenpäästä. Helpoin oli sormenpää ja kauhein oli kyynertaive kun siitä ei sitten edes saatu edes otettua, kun mekin siellä pneumokokissa se otettiin, ekalla kerralla onnistui mutta ei sitten enää seuraavalla.

Mitähän täällä on taas kysytty, heti kun alkaa omia juttuja kirjottaa niin unohtuu muiden jutut :(

Teettekö te itse vauvoille aina tai suurimmaks osaks ruoat? Mua ihan hävettää kaupassa kun mä lappaan kärryn täyteen soseruokia. Mä olen niin saamaton keittiössä (niinkun muutkin täällä mainitsi) että en keksi mitä ruokaa laittais ja ittekin lähinnä valmisruokia lämmittelen vaan :(

Nyt tuli isäntä kotiin joten taidan mennä juttelemaan sen kanssa.

T.Silja

Vierailija
13/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos Bonnien talossa tarvitaan saappaita? Ite oon miettinyt pitaisko kaivaa snorkkeli kaapista. Taalla on nyt satanu kohta viikon paivat. Lupasivat, etta pari paivaa on taukoa ja sitten alkaa uudestaan. Onneks meidan seudulla toi ojitus ja viemarointi toimii, etta talot pysyny kuivina. Kaykaapa huviksenne kattomassa USAn saakarttaa. Koilliskulman paalla pyorii sellainen jarjeton matalapaine, joka ei liiku sitten mihinkaan.

Vesi oli teemana myos miehen aitienpaivalahjassa. Sain nimittain lahjakortin kylpylaan! Ihanaa hemmottelua tiedossa. Miehen tyokaveri antoi myos vaimolleen (myos mun tuttu) samanlaisen kortin niin voidaan menna yhdessa naatiskelemaan ja miehet jaa kotiin tytsien kanssa :)

Lopetin sen kaurapuuron antamisen tytolle ja yot nukuttu sen jalkeen paremmin. Mitas mun kannattais seuraavaks kokeilla? Talla hetkella menee riisihiutaleet ainoona puurona. Mika vilja olis sellainen, joka aiheuttais vahemman masuvaivaa?

Keihittymiskuulumisia: istutaan hienosti, mutta jos kippaa niin ei ymmarra ottaa kadella vastaan. Ryomiminen on ihan lahella, mutta toistaiseksi liikkuminen tapahtuupyorimalla.

Jaaha, neiti nukahti, joten kaytan tilaisuutta hyvaksi ja kayn syomassa jotain.

BT

Vierailija
14/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Romi täällä kerran huhuilee? Kuis sää edes muistat mua? Joskus vuonna erkki vissiin kävin niitä maitoasioita selventämässä pinossa Jopotitille. No, enpä kiellä, joka päivä tän pinkan kyllä luen.

No kerronpa nyt sitte vaikka kuulumisia: Roope kasvaa ja kehittyy hyvin; painoa on 8165g, 72,8 cm. Pitkä ja hoikka poika siis. Muutenkin kehittyy ikänsä mukaan. Ikää on nyt 6 kk ja 2 vkoa. Eteenpäin liikutaan käsillä vetämällä, varsinaisesti ei siis ryömi. Hampaita löytyy 2 ja lisää on ylös ilmeisesti tulollaan.

Syödään soseita ja puuroja. Lihat ei tahdo poitsulle oikein maistua ja puuro on herkkua. Maidon menekki on edelleen heikkoa, sellaiset 4-5 dl saan herralle uppoamaan päivän aikana.

Tässäpä tälleen pikaisesti meidän kuulumiset :)

Misuli ja Roope

Vierailija
15/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misulille; kirjoittelit vissiin sinne lokalahjohin aikoinaan vai muistanko väärin. Itse kirjoittelin siellä silloin tällöin. Ja siitä jogurtti-infosta jäi myös nimimerkki mieleen.

Kalenteria kattellessa tulikin mieleen että ensi viikolla on ' 8 kk' -neuvola, vaiks poika vasta viime viikolla täytti 7 kk. Ei ole aikoja ' oikeaan aikaan' . No sitten en viitsi ottaa ressiä jos poika ei ' osaa' oikeita asioita.

Asunto on käyty läpi eikä suurempia vikoja löytynyt, mitä nyt läpireikä saunan seinässä ja halkeama katosta lattiaan yhdessä seinässä. Parvekkeen kahva heiluu kun messukeskuksen ovet, kävivät vain kiristämässä sitä muutaman kerran viime vuonna ja kolo taitaa vaan suurentua mitä enemmän kahvaa kiristää. Mutta ei tän suurempia vikoja kuitenkaan.

Nyt puurot pojalle ja itelle jonkinlaista iltapalaa, vähän junnaa tää laihduttaminen paikoillaan kun koko ajan tekisi mieli jotain mussuttaa. Mutta noin muuten olen tyytyväinen 8 kg pudotukseen tammikuusta tähän päivään.

Hyvää yötä ja huomiseen!

Vierailija
16/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerkiän pinoutua ennenkuin nettipimento tulee. Mite sitä sit osaa " elää" ..iiiikkkk...

Silja, täällä kanssatoveri joka ostaa valmista ruokaa. Aluksi survoin ja soseutin, mut nykyää, oon vissii nii laiska jotten kehtaa.. Eikä se varmaa/ehkä oo laiskuutta.. no on se..

Vihdoin sain tytyn kukkumaan, tos varttii vaille kaheksa, olikin työmaa. Väsytti kamalasti mut " toinen" neesu miltei tukossa. Aina kun tuttia imas ni samalla heräs siihe rohinaa. On muute sitkeessä, tipoilla en saanu sitä ulos. Huomenna meen apteekista ostaa sen, oliko se friida. Nyt meil on niistäjä, se millä ei tartte imee, joka ei mielestäni oo kovin tehokas. Jotain kyllä silläkin irtoo. Sanoinkin tytylle jot kyl äippä mieluummin tuon räkätaudin ottais jottei sinun tartteis sitä kärsiä. OOnkin ite melkee samassa jamassa. Iltalämpö oli tytyllä 38.1, mutta samalla väänsi tortut, kun mittari oli pyyperössä. En tiie lämmittikö kakka mittaria, supon kuitenkin laitoin. Voi jessus tosiaa kun meinas tulla vallan hätä kun kakia samalla väänsi, ja oltii viel mei sängyn päällä. No riepua väliin ni sotkeutunu..

Mut nyt meen tän talon viimeisiin löylyihin...palajan vielä

-eekkis-

Vierailija
17/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä täällä taas... hei!

Iltalenkki tehty, suihkussa käyty ja iltapala syöty. kohta pääsee oikasee, aah. :)

Dina sippas taas jo kuudelta, saa nähä herääkö vielä syömään kun iltapuuro jäi nyt väliin kun söi tänään niin harvakseltaan että sai iltapäiväruoan vasta puoli kuusi.

ROMI: Mun ruusuille kävi samalla lailla. :/ Edelliset nuukahti jo seuraavana päivänä, nämä kesti sentään 2 päivää.. kyllä tulppaanit on vaan parempia! Ja halvempiakin.

Huomenna taas muskariin! Meillä taitaa olla eri " ohjelma" siellä tällä kertaa, voi kun olis jotain tuttujakin " biisejä" . Noista edellisistä mä en tuntenu mitään eikä ne oikein jäänyt päähänkään.

Joop, mut nyt lähen lepuuttaa..

Mukavia unia itse kullekin! :)

-Mari-

Vierailija
18/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta onkin sitten vierähtänyt, tyty heräillyt vähän väliä, neesu tukkeessa.. Työ kaverikin soitti ja siinä vierähti 45min..

MUTTA, nyt iskee nettipimento toviksi, huomenna muutto ja koitan kyllä jok ikinen päivä josko pääsis tänne lörpöttelee hassuja..

Ihan nyt jo tulee ikävä teitä..niiskk.. mutta koitan päästä näppäilemään pian..SOON MORO..

-eekkis&kipiä anni-