mitä unta näitte?
Näin monta. Yhdessä mulla oli tosi pitkät hiukset, pohkeen puoleenväliin. Olin onnellinen niistä. Oikeastikin mulla on melko pitkät mutta luultavasti ei koskaan kasva noin pitkiksi. Näen nykyään melkein joka viikko hiusunia.
Kommentit (3)
Näin vaihteeksi todella positiivisen unen. Unessa monien vastoinkäymisten jälkeen onnistuin vihdoin tulemaan valituksi unelmieni työpaikkaan. Se oli unenomaista (duh!) Unessa koko asiantuntijatiimi toivotti minut kädestä pitäen sydämellisesti tervetulleeksi, kaikilla lempeät ja onnelliset ilmeet kasvoillaan. Sen rakkauden saattoi oikein aistia. Tunsin saapuneeni kotiin <3
Todellisuudessa, tässä ikävässä valvetilassa olen pitkäaikaistyötön, mutta ammattitaitoinen.
Minulla on unissa hyviä kavereita ja neitisihmisiä, joiden kanssa heitän läppää ja joihin tutustun, ja joskus enemmänkin. Ihan jeba.
Näin omituisen painajaisen. Olin pikkusiskoni kanssa lapsuudenperheen kodissamme. Oli ilta, ja juttelimme ja makoilimme vanhempiemme isolla sängyllä. Minun paikaltani oli näkymä eteiseen ja siellä raollaan olevan välioven kautta hämärään ulkoeteiseen. Näkymä puistatti minua vähän ja ajattelin, että kävisin sulkemassa välioven. En kuitenkaan käynyt. Ajattelin että on hölmöä pelätä moista. Sammutimme valot ja kävimme nukkumaan.
Vähän ajan päästä avasin silmät ja katsoin eteiseen: välioven rakosesta näkyi, että ulkoeteiseen oli ilmestynyt korkea, ihmisen kokoinen kipsienkeli. Suljin silmät peloissani. Jonkin ajan kuluttua avasin taas silmät, ja nyt hämärässä ulkoeteisessä näkyi toinen, pienempi kipsienkeli. Kurottaessani näin, että korkea kipsienkelikin oli edelleen ulkoeteisessä, mutta siirtynyt eteenpäin.
Ajattelin kauhuissani, että ulkoeteisessä on joku joka asettelee sinne kipsienkeleitä ja siirtelee niitä. Siihen uni päättyi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/