Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Sebastian Rejman joutui onnettomuuteen” otsikoi IL

Vierailija
29.01.2019 |

Sillä samalla sekunnilla alkoi kohu-uutiset ja jatkuvat klikkiotsikot Euroviisuedustajista.

Tätä älytöntä tuputtamista saadaankin kestää sitten taas se neljä kuukautta.

Ja... kyse ei ollut onnettomuudesta vaan tapaturmasta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukalo pipi = onnettomuus😂

Vastuullinen media😂

Vierailija
2/15 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan monta ”onnettomuutta”, ”katastrofia” ja ”paljastusta” vielä tulee ennen toukokuuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, kuinka nämä toimittajat ärsyyntyivät tosissaan ja täysin läpinäkyvästi mentyään itse vastaavaan brittilehden klikkiotsikkoansaan. Siltikin heillä jatkuu täysin sama linja jutunteossa ja otsikoinnissa itselläänkin.

Vierailija
4/15 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Darude voi olla viisuedustaja jos ei kerran itse laula?!

Vierailija
5/15 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, kuinka nämä toimittajat ärsyyntyivät tosissaan ja täysin läpinäkyvästi mentyään itse vastaavaan brittilehden klikkiotsikkoansaan. Siltikin heillä jatkuu täysin sama linja jutunteossa ja otsikoinnissa itselläänkin.

Kyllä. Tänään verenpaine nousi "uutisesta", jossa esiteltiin yhden suomalaislaulajan uutta nilkkatatuointia.  Herranen aika sentään, eikö noita toimittajia yhtään hävetä väsätä tuollaista puppua vai ovatko he jo niin sisällä bisneksessä....

Vierailija
6/15 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika paha onnettomuus joutua Suomen edustajaksi Håmåviisuihin.

Vierailija
7/15 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian "nimen olen joskus 10v sitten kuullut" Rejman?

Vierailija
8/15 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen. Saattaa tulla kilpailun tuomaristolta vielä kommenttia. Yhtähyvin edustaja voisi sitten olla vaikka huutokauppakeisari jonka viuluja soittaa joku toinen.

Vierailija
9/15 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna sitten Juha Sipilä featuring oikeat muusikot.

Vierailija
10/15 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darude tuskin olisi lähtenyt viisuihin mukaan ilman suoravalintaa.

Vierailija
11/15 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuonna sitten Juha Sipilä featuring oikeat muusikot.

Kappaleena ”Vatulointia selän takana”.

Vierailija
12/15 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulin että piereskelevä koulukiusaaja Ville lähtee edustamaan, niin kuulin sentään että vokalistiksi tulee joku nuori pimu niinkuin tuon tyyppisessä musiikissa yleensä. Mutta joku nelikymppinen nevöhöörd äijänrahjus??? 😃😄😆

Vierailija
13/15 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Escapade kirjoitti:

Kun kuulin että piereskelevä koulukiusaaja Ville lähtee edustamaan, niin kuulin sentään että vokalistiksi tulee joku nuori pimu niinkuin tuon tyyppisessä musiikissa yleensä. Mutta joku nelikymppinen nevöhöörd äijänrahjus??? 😃😄😆

on sitä äijienkin laulamana kuultu, tässä yksi esimerkki

Vierailija
14/15 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se oikeasti olekaan, vaan tämä Rejman. Nyt vain kuvitellaan, että Daruden nimellä olisi muka jotain nostetta euroviisuissa. Vaikka monelle eurooppalaiselle takavuosien hitti Sandstorm onkin tuttu kipale, niin valtaosalle Suomen ulkopuolella nimi Darude on tuikituntematon. 

Vierailija
15/15 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se oikeasti olekaan, vaan tämä Rejman. Nyt vain kuvitellaan, että Daruden nimellä olisi muka jotain nostetta euroviisuissa. Vaikka monelle eurooppalaiselle takavuosien hitti Sandstorm onkin tuttu kipale, niin valtaosalle Suomen ulkopuolella nimi Darude on tuikituntematon. 

Valtaosalle missä tahansa on jokseenkin kaikki muusikot ja artistit tuntemattomia muutamaa erittäin harvaa poikkeusta lukuunottamatta.

Poikkeukset on luokkaa elvis ja michael jackson ja muutama muu musiikin kiintotähti.

Melkoiset paineet siis suomalaisartistilla kansainvälistymisessä kun pitäisi kertalaakista päästä jonkun elviksen tasolle tunnettuudessa että kelpaisi suomalaiselle. Tai no ei taida kelvata sittenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi