”Sebastian Rejman joutui onnettomuuteen” otsikoi IL
Sillä samalla sekunnilla alkoi kohu-uutiset ja jatkuvat klikkiotsikot Euroviisuedustajista.
Tätä älytöntä tuputtamista saadaankin kestää sitten taas se neljä kuukautta.
Ja... kyse ei ollut onnettomuudesta vaan tapaturmasta.
Kommentit (15)
Kuinkakohan monta ”onnettomuutta”, ”katastrofia” ja ”paljastusta” vielä tulee ennen toukokuuta?
Huvittavaa, kuinka nämä toimittajat ärsyyntyivät tosissaan ja täysin läpinäkyvästi mentyään itse vastaavaan brittilehden klikkiotsikkoansaan. Siltikin heillä jatkuu täysin sama linja jutunteossa ja otsikoinnissa itselläänkin.
Miten tuo Darude voi olla viisuedustaja jos ei kerran itse laula?!
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kuinka nämä toimittajat ärsyyntyivät tosissaan ja täysin läpinäkyvästi mentyään itse vastaavaan brittilehden klikkiotsikkoansaan. Siltikin heillä jatkuu täysin sama linja jutunteossa ja otsikoinnissa itselläänkin.
Kyllä. Tänään verenpaine nousi "uutisesta", jossa esiteltiin yhden suomalaislaulajan uutta nilkkatatuointia. Herranen aika sentään, eikö noita toimittajia yhtään hävetä väsätä tuollaista puppua vai ovatko he jo niin sisällä bisneksessä....
Onhan se aika paha onnettomuus joutua Suomen edustajaksi Håmåviisuihin.
Sebastian "nimen olen joskus 10v sitten kuullut" Rejman?
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen. Saattaa tulla kilpailun tuomaristolta vielä kommenttia. Yhtähyvin edustaja voisi sitten olla vaikka huutokauppakeisari jonka viuluja soittaa joku toinen.
Ensi vuonna sitten Juha Sipilä featuring oikeat muusikot.
Darude tuskin olisi lähtenyt viisuihin mukaan ilman suoravalintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna sitten Juha Sipilä featuring oikeat muusikot.
Kappaleena ”Vatulointia selän takana”.
Kun kuulin että piereskelevä koulukiusaaja Ville lähtee edustamaan, niin kuulin sentään että vokalistiksi tulee joku nuori pimu niinkuin tuon tyyppisessä musiikissa yleensä. Mutta joku nelikymppinen nevöhöörd äijänrahjus??? 😃😄😆
Escapade kirjoitti:
Kun kuulin että piereskelevä koulukiusaaja Ville lähtee edustamaan, niin kuulin sentään että vokalistiksi tulee joku nuori pimu niinkuin tuon tyyppisessä musiikissa yleensä. Mutta joku nelikymppinen nevöhöörd äijänrahjus??? 😃😄😆
on sitä äijienkin laulamana kuultu, tässä yksi esimerkki
Vierailija kirjoitti:
Eihän se oikeasti olekaan, vaan tämä Rejman. Nyt vain kuvitellaan, että Daruden nimellä olisi muka jotain nostetta euroviisuissa. Vaikka monelle eurooppalaiselle takavuosien hitti Sandstorm onkin tuttu kipale, niin valtaosalle Suomen ulkopuolella nimi Darude on tuikituntematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se oikeasti olekaan, vaan tämä Rejman. Nyt vain kuvitellaan, että Daruden nimellä olisi muka jotain nostetta euroviisuissa. Vaikka monelle eurooppalaiselle takavuosien hitti Sandstorm onkin tuttu kipale, niin valtaosalle Suomen ulkopuolella nimi Darude on tuikituntematon.
Valtaosalle missä tahansa on jokseenkin kaikki muusikot ja artistit tuntemattomia muutamaa erittäin harvaa poikkeusta lukuunottamatta.
Poikkeukset on luokkaa elvis ja michael jackson ja muutama muu musiikin kiintotähti.
Melkoiset paineet siis suomalaisartistilla kansainvälistymisessä kun pitäisi kertalaakista päästä jonkun elviksen tasolle tunnettuudessa että kelpaisi suomalaiselle. Tai no ei taida kelvata sittenkään.
Peukalo pipi = onnettomuus😂
Vastuullinen media😂