Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unientulkinta

Vierailija
29.01.2019 |

Olen nähnyt useasti unta kissanpennuista, (4kpl) jotka ovat veden varassa hukkumassa (paikka vaihtelee) ja yritän epätoivoisesti pelastaa niitä, mutta kuolevat käsiini/hukkuvat. Tänä yönä näin taas samaa unta pitkästä aikaa, mutta sain kissanpennut pelastettua ja ylös vedestä. Yksi karkasi ja lähdin uimaan sen perään tarrauduin veden kasvikkoon ja käännyin takaisin rantaan. Ajattelin unessa, että pelastin muut yksi kuoli tällä kertaa ei voi mitään. Kissanpentu oli kuitenkin uinut toiseen rantaan, josta äitini sai sen pelastettua. Mitä nämä unet voivat merkitä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elääkö äitisi?

Vierailija
2/18 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vesi kirkasta vai tummaa eli näetkö pinnan alle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää kyllä. Ennem olen ollut unissa yksin. Nyt koko perhe oli mukana ja tapahtumat sijoittuivat meidän kesämökille. Ennen paikkana toiminut tuntemattomat sijainnit.

T. Ap

Vierailija
4/18 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet välillisesti nähnyt perunoita, jotka ovat hedelmällisyyden symboleita. Luvassa on siis paljon lempeä Sinun kevääseesi.

T: selvänäkijä Sari

Vierailija
5/18 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi on tummaa, en ole nähnyt pinnan alle yhdessäkään unessa ja virtaus on ollut kova. Tässä unessa myös veden pohjassa kasvillisuus tarttui jalkoihini ja oli epämielyttävää uida kissanpennun perään.

T. Ap

Vierailija
6/18 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka uniinsa uskoo, se pieruaan pelkää.

Vierailija
7/18 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistui mieleen, samana yönä näin unen äidistäni, joka oli kuolemaisillaan. Vuoti paljon verta ja yritin auttaa, heräsin ennenkun ehti kuolla. Nukahdin uudestaan ja näin unen kissanpennuista.

T. Ap

Vierailija
8/18 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntilanteestasi en tiedä mitään ja se on unien ymmärtämisen kannalta välttämätöntä. Olet itse paras tulkki unillesi. Se on taito, jota voi opetella.

Totean kuitenkin seuraavaa: Vesi on unessa merkittävä elementti varsinkin jos olet itse vedessä. Veden alla on jotain mitä et voi suoraan kohdata edes unessa tai jotain mitä et tiedä. Mieti seuraavia: onko vesi kylmää/lämmintä, likaista/puhdasta/, tummaa/kirkasta jne.

Kissanpennut ovat viattomia ja puolustuskyvyttömiä.

Toistuva unesi on muuttunut = jokin sinussa tai elämässäsi on muuttunut.

Vierailija
9/18 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Joka uniinsa uskoo, se pieruaan pelkää.

Ei uniin tule uskoa vaan niitä tulee ymmärtää. Ne kertovat nykyhetkestä hamppari.

Vierailija
10/18 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ongelma, johon olet pitkään etsinyt ratkaisua. Nyt se on ratkaistu, kissanpennut pelastettu osittain äitisi avustuksella. Eli ongelmatilanteissa etsi sinnikkäästi ratkaisuja ja luota lähimmäisten apuun ja tukeen.

Vierailija
11/18 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös unikursseja käynyt, ja unet on minusta kiehtovia. Kukaan muu ei voi kuitenkaan tulkita uniasi, sinun pitää se itse tehdä. Mutta kerron, jos tuo olisi minun uneni, miten minä,sen tulkitisisin:

Vesi kuvaa itse elämää. Millaista vesi oli: puhdasta, miten lämmintä etc. Tämä on vedestä yleinen tulkinta.

Minulle kissanpentu edustaa haavoittuvuutta, avuttomuutta. Mitä se edustaa sinulle?

Kokonaisuudessaan hyvin positiivinen uni. Vieras paikka muuttui tutuksi, vieras muuttui äidiksi, pennut pelastui. Ennen tunsin, että elämä on hallitsematonta ja kaikki epäonnistuu, nyt tiedän, että selviän, vaikka käsissäni on jotain avutonta.

Vierailija
12/18 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni unissa usein näkee ja käsittelee oman elämän ongelmia, tilanteen saattaa nähdä laajemmasta tai erilaisesta näkökulmasta. Tai ehkä koko asiaan ei ole kiinnitänyt huomiota, mutta unen jälkeen sitä alkaakin mietiskellä.

Ehkä sinulla on elämässä jonkinlainen  ongelma, jossa et pääse eteenpäin ja se turhauttaa sinua. Sinusta tuntuu että epäonnistut tai häviät, vaikka tekisit mitä.

Vierailija
13/18 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös unikursseja käynyt, ja unet on minusta kiehtovia. Kukaan muu ei voi kuitenkaan tulkita uniasi, sinun pitää se itse tehdä. Mutta kerron, jos tuo olisi minun uneni, miten minä,sen tulkitisisin:

Vesi kuvaa itse elämää. Millaista vesi oli: puhdasta, miten lämmintä etc. Tämä on vedestä yleinen tulkinta.

Minulle kissanpentu edustaa haavoittuvuutta, avuttomuutta. Mitä se edustaa sinulle?

Kokonaisuudessaan hyvin positiivinen uni. Vieras paikka muuttui tutuksi, vieras muuttui äidiksi, pennut pelastui. Ennen tunsin, että elämä on hallitsematonta ja kaikki epäonnistuu, nyt tiedän, että selviän, vaikka käsissäni on jotain avutonta.

Jatkan vielä. Minulle kuolemaunet tarkoittavat aina yhden vaiheen loppua. Jokin päättyy. Äidin kanssa sillä,ei ole mitään tekemistä, vaan sen kanssa, mitä äiti edustaa - eli lapsuutta/mennyttä/uhrautumista....

Vierailija
14/18 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaosmaagi kirjoitti:

Elämäntilanteestasi en tiedä mitään ja se on unien ymmärtämisen kannalta välttämätöntä. Olet itse paras tulkki unillesi. Se on taito, jota voi opetella.

Totean kuitenkin seuraavaa: Vesi on unessa merkittävä elementti varsinkin jos olet itse vedessä. Veden alla on jotain mitä et voi suoraan kohdata edes unessa tai jotain mitä et tiedä. Mieti seuraavia: onko vesi kylmää/lämmintä, likaista/puhdasta/, tummaa/kirkasta jne.

Kiitos tulkinnasta, auttoi kovasti. Elämässäni on asia, jota en ole käsitellyt. Liittyy juurikin meidän kesämökkiin. Läheiseni tappoi itsensä ja mökki oli hänelle tärkeä. Näin unen, jossa menin mökille ja hämmästyin, mitä hän täällä tekee. Halasimme ja hän sanoi, että asuu täällä nyt eikä enää satu mihinkään.

En ole käsitellyt kuolemaa kunnolla, (vesi on unessa todella tummaa ja likaista) mutta elämäni on muutoin parantunut huomattavasti, siitä ajasta kun näin unia vieraissa sijainnessa ja voin paljon paremmin. :) Kissan pennut voisivat viitata, läheiseni pelastamiseen? Tunteeseen etten tehnyt tarpeeksi?

T. Ap

Vierailija
15/18 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Kiitos tulkinnasta, auttoi kovasti. Elämässäni on asia, jota en ole käsitellyt. Liittyy juurikin meidän kesämökkiin. Läheiseni tappoi itsensä ja mökki oli hänelle tärkeä. Näin unen, jossa menin mökille ja hämmästyin, mitä hän täällä tekee. Halasimme ja hän sanoi, että asuu täällä nyt eikä enää satu mihinkään.

En ole käsitellyt kuolemaa kunnolla, (vesi on unessa todella tummaa ja likaista) mutta elämäni on muutoin parantunut huomattavasti, siitä ajasta kun näin unia vieraissa sijainnessa ja voin paljon paremmin. :) Kissan pennut voisivat viitata, läheiseni pelastamiseen? Tunteeseen etten tehnyt tarpeeksi?

T. Ap

Tässä tapauksessa sanoisin, että hukkuvat kissanpennut viittaavat siihen, että koet syyllisyyttä tapahtuneesta ja toisaalta siihen vahinkoon mitä tämä teko sinulle henkisesti aiheutti. Mielenkiintoista on, että olen itse nähnyt unta kuolevista kissanpennuista nimenomaan liittyen läheisen itsemurhaan.

Vierailija
16/18 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

T. Ap

Tässä tapauksessa sanoisin, että hukkuvat kissanpennut viittaavat siihen, että koet syyllisyyttä tapahtuneesta ja toisaalta siihen vahinkoon mitä tämä teko sinulle henkisesti aiheutti. Mielenkiintoista on, että olen itse nähnyt unta kuolevista kissanpennuista nimenomaan liittyen läheisen itsemurhaan.

Kiitos sinulle avusta. Nyt tuntuu, että unessa on paljonkin järkeä. En osannut itse yhdistää tuohon itsemurhaan ollenkaan. Tästä on hyvä lähteä jatkamaan matkaa!

Hassu sattuma kyllä, että kissanpennut liittynyt sinunkin unessasi itsemurhaan.

T. Ap

Vierailija
17/18 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

T. Ap

Kiitos sinulle avusta. Nyt tuntuu, että unessa on paljonkin järkeä. En osannut itse yhdistää tuohon itsemurhaan ollenkaan. Tästä on hyvä lähteä jatkamaan matkaa!

Hassu sattuma kyllä, että kissanpennut liittynyt sinunkin unessasi itsemurhaan.

T. Ap

Yksi merkitys kuoleville kissanpennuille on myös tälläisen teon aiheuttama viattomuuden kuolema läheisille.

Vierailija
18/18 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdot saada lapsen? Kissanpentu on lapsi? Keskenmenoja? Yksi onnistunut raskaus? Se kissanpentu joka ui äitisi luokse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme