Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen on ruma niin miksi sen kelvottomuus pitää julistaa ääneen? "Et kelpaa kenellekään"

Vierailija
29.01.2019 |

Senhän luulisi olevan sanomattakin selvää, joten miksi se siis pitää sanoa, ja vielä toistuvasti hokea sitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei unohtuisi.

Vierailija
2/11 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niin sanoo?

Voisin kuvitella, ettei sen sanoja ole sen kaunihimpi, vaikka kovasti niin voi itselleen uskotellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on asiaa huomauttavassa henkilössä pahasti jotakin pielessä. Sairasta suorastaan. 

Vierailija
4/11 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä nyt sitten on kenestäkin rumaa.

Minua on haukuttu rumaksi nuoresta asti. En pidä itseäni kaunottarena, mutta en näe myöskään sitä suurta rumuutta, jonka takia jopa tuntemattomat miehet kadulla ovat huudelleet perääni asiattomuuksia. 

Valokuvissa olen aika tavallisen näköinen mielestäni. 

En ole ikinä sanonut kenenkään olevan ruma, vaikka en pitäisikään heidän ulkonäöstään. Siksi tuntuu tarpeettoman julmalta kuulla itse asiasta vuosi toisensa perään. 

Vierailija
5/11 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lähinnä parikymppisten ongelmia. Entäpä jos naisella sattuu olemaan raha-asiat kunnossa ja luottikset myös.....ja maalia saa kaupasta.

Vierailija
6/11 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisikö niin sanoo?

Vierailija
7/11 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien puheita tuollaiset, aikuinen ihminen ei toista sano rumaksi päin naamaa jos ei ole pahasti mt-ongelmainen, juoppo tai narkki. Ja niiden puheista tuskin kukaan välittää.

Vierailija
8/11 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "ruma" on kelvoton?  Kauneusko tekee ihmisestä kaiken voivan ja kelvollisen?

Vierailija
9/11 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/11 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen enemmän ihmetellyt, kuinka sosiaalisessa mediassa jotkin valitettavan rumat naiset (joko paino selkeästi kolminumeroinen tai sattui olemaan erittäin epäonninen naamansa suhteen) saavat näteiltä kavereiltaan ja tuttaviltaan sellaisia "näytät tosi kauniilta!!!" "oot tosi ihana <3" kommentteja kuviinsa. Oikeastihan sitä eivät ajattele, mutta kuitenkin tällaisia kommentteja jättävät sen sijaan etteivät ulkonäköä niinkään mainitsisi. Itsehän en kestäisi tuollaista sääliä, tai mitä nyt onkaan.

Vierailija
11/11 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kommentit tarkoittavat: "olet ihana, rakastamme sinua".

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen enemmän ihmetellyt, kuinka sosiaalisessa mediassa jotkin valitettavan rumat naiset (joko paino selkeästi kolminumeroinen tai sattui olemaan erittäin epäonninen naamansa suhteen) saavat näteiltä kavereiltaan ja tuttaviltaan sellaisia "näytät tosi kauniilta!!!" "oot tosi ihana <3" kommentteja kuviinsa. Oikeastihan sitä eivät ajattele, mutta kuitenkin tällaisia kommentteja jättävät sen sijaan etteivät ulkonäköä niinkään mainitsisi. anaItsehän en kestäisi tuollaista sääliä, tai mitä nyt onkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan